سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۴۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
اتحاد خبر ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۷:۵۸

بستری 21 مبتلای جدید در بیمارستان های استان/ ترخیص 18 مورد

اتحاد خبر:رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون 43 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده اند افزود: یک آقای 54 ساله ساکن شهرستان بوشهر، یک خانم 71 ساله و یک آقای 45 ساله ساکن شهرستان گناوه که هر سه سابقه بیماری زمینه ای داشتند، فوت کرده اند. درخواست اعمال مجدد محدودیت ها در استان ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)