سایر خبرها
آخرین وضعیت کرونا در بناب/ الزام ادارات به استفاده از ماسک
بیمارستانی برای درمان و رسیدگی به بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است، همچنین مرکز غربالگری کرونا در این شهرستان فعال بوده و روزانه از 50 نفر تست کرونا گرفته می شود. رفیعی با اشاره به آمار مبتلایان در این شهرستان گفت:تاکنون از آغاز کرونا، 414نفر در شهرستان بناب به علت ابتلا به کرونا بستری بوده که از این تعداد 333نفر از بیمارستان با حال عمومی مناسب ترخیص شدند. 31 نفر در این مدت فوت کرده
سکوت در برابر آتش سوزی خیانت به روح البرز زارعی است/کهگیلویه و بویراحمد در محاصره قرمزها
مسکن و اجاره بها در شهر یاسوج بیشتر لمس می شود، گفت: باتوجه به اینکه بیش از 40 درصد جمعیت استان در شهر یاسوج ساکن بوده و به همین علت، پیدا کردن زمین در این شهر کمی دشوار است. وی تاکید کرد: دستگاه ها به صورت داوطلبانه، میزان اراضی مازاد خود را اعلام کنند و در جایی که دستگاه ها پنهان کاری کنند، راه و شهرسازی بررسی و میزان زمین مازاد دستگاه ها را احصا کند. کلانتری افزود: کمیته ای
فهرج باز هم در وضعیت خطر ناک قرار گرفت/ شاخص کیفی هوا 3 برابر حد مجاز
فرماندار فهرج گفت: برای دومین روز متوالی شاخص کیفی هوا در فهرج 3 برابر حد مجاز و هوا در وضعیت خطرناک قرار گرفته است. به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، امیر باقری زاده اظهار داشت: روز گذشته شاخص کیفی هوا در فهرج به 3 برابر حد مجاز رسید که هنگام ظهر مقداری از وضعیت ریزگردها کاسته شد اما از بامداد امروز وضعیت هوا در فهرج دو باره در وضعیت خطرناک قرار گرفته است. فرماندار فهرج از
شاخص کیفی هوای شهرهای ریگان و فهرج به 500 رسید!
"مرجان شاکری" مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت کیفی هوا در شرق استان کرمان گفت: هم اکنون شاخص کیفی هوا در شهرستان های ریگان و فهرج 500 بوده که در حد خطرناک است. مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان بیان کرد: در سایر شهرستانهای استان که دارای ایستگاه پایش کیفی هوا بوده، شاخص آلودگی هوا قابل قبول هستند به طوری که هم اکنون شاخص کیفی هوای شهر کرمان 75 و
تازیانه گردو غبار برجان کویر نشینان شرق کرمان
تازیانه گردو غبار برجان کویر نشینان شرق کرمان تازیانه گردو غبار برجان کویر نشینان شرق کرمان تازی
راه اندازی 950 صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی در کرمان
مردم است. سرهنگ پاداش افزود: با راه اندازی این صندوق ها برای 2 هزار و 500 نفر با پرداخت 8 میلیارد تومان تسهیلات، اشتغالزایی مستقیم شده است. او با بیان اینکه بسیج سازندگی در استان کرمان نگاه ویژه برای محرومیت زدایی در شرق استان دارد، افزود: از 950 صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی استان، 48 صندوق قرض الحسنه در شهرستان فهرج راه اندازی شده است. مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان
پلمب 2 دو صنفی متخلف و جریمه 4 راننده نهاوندی
نقی کاکاوند در گفت وگوبا ایسنا، اظهار کرد: کلیه اصناف و باشگاه های بدنسازی، ادارات ورانندگان تاکسی ملزم به استفاده از ماسک هستند در غیر این صورت واحدهای صنفی متخلف پلمب و تاکسی متخلف توقیف و به مراجع قضایی معرفی می شوند. وی با بیان اینکه در پی تشدید کروناویروس در نهاوند تمام مغازه داران ملزم به استفاده از ماسک شدند، افزود: مأموران اداره صمت چند هفته ای است که از سطح شهر از کسبه و اصناف
ضعف شبکه های آب رسانی و برق رسانی در ماسال
مقابله با بحران ها باشند، تمامی ادارات می بایست لیستی از ادوات، ماشین آلات و تجهیزات خود جهت مقابله با بحران های احتمالی تهیه و به فرمانداری ارسال کنند. پور حضرت با تأکید بر اینکه ماسال یک شهر گردشگر پذیر است، تصریح کرد: ماسال به علت دارا بودن پوشش گیاهی مطلوب و ییلاقات زیبا چند سالی است موردتوجه گردشگران قرارگرفته اما این مهم می طلبد که امکانات نیز جهت رفاه حال همشهریان و مسافران موجود
ضرورت ارتقاء زیرساخت ادارات در شهرستان ری
خواهیم کرد. توکلی کجانی تصریح کرد: اکنون که در هفته قوه قضائیه قرار داریم ضمن تبریک این هفته، قوه قضائیه را میتوان یکی از ارکان مهم در راستای تحقق شعار جهش تولید برشمرد و در شهرستان ری نیز مجموعه دادگستری ها و حوزه های قضایی شهرستان همراهی و تعامل خوبی در جهت رونق تولید داخلی دارند. وی با تاکید بر ارتقای زیرساخت ادارات تصریح کرد: زیرساخت ادارات باید بر اساس موقعیت و ساختار شهرستان
راهکارهای لازم برای جلوگیری از مداخلات خانوادگی در ازدواج دختر12 ساله کرمانی اندیشیده شد
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید مهدی قویدل در تشریح این خبر افزود: در این رابطه با احضار طرفین و صدور دستورات قضایی لازم برای مداخله فوری مشاورین و مددکاران معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و اداره بهزیستی راهکارهای لازم برای حل موضوع و جلوگیری از تنش های بعدی و ورود آسیب به این خانواده اتخ
استفاده از ماسک در ادارات و مراکز تجمعی خاش اجباری شد
صاحب گل صالحی روزچهارشنبه در حاشیه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان خاش به خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به همه گیری ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی استفاده از ماسک برای تمامی پرسنل و مراجعان به ادارات اجباری بوده و شبکه بهداشت در این مورد نظارت لازم را خواهد داشت. وی با تاکید بر خودداری مردم از تجمع برای سهمیه نفت سفید افزود: بمنظور حفظ نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی
مبارزه دستگاه قضا با مفاسد اقتصادی افزایش اعتماد عمومی را به دنبال داشت
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با راه آرمان ؛ ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به محضر رئیس دستگاه قضا آیت الله رئیسی و تسلیت شهادت آیت الله شهید بهشتی و شهدایی که در این مسیر جانفشانی کرده اند، گفت: اقداماتی که قوه قضائیه انجام داده، اقدامات بسیار خوبی است. امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: از زمانی که آیت الله رئیسی مسئولیت قوه قضائیه را با
ورود بدون ماسک به ادارات کردستان ممنوع است
کنندگان از ماسک در سطح شهرستان های استان خبرداد و گفت: هم اکنون طبق مشاهدات عینی 70 درصد مردم سنندج در بیرون از خانه از ماسک استفاده می کنند. قادری گفت: شهر سنندج نیز با 40 درصد کمترین میزان مشارکت در غربالگری را دارند که مهمترین علت آن عدم پاسخگویی مردم به شماره تماس ستاد مبارزه با کرونا است. وی با بیان اینکه عدم پاسخگویی مردم به این شماره به این دلیل است که فکر می کنند جز
فیلم| جولان طوفان شن در فهرج کرمان
طوفان شن سال هاست در شرق استان کرمان جولان می دهد و علاوه بر خسارت هایی که به مردم وارد می کند امان مردم را بریده است؛ به ویژه در فصل تابستان که ریزگردها و شن های معلق در هوا نفسشان را می برد، امروز سوم تیرماه نیز شدت طوفان در فهرج به حدی بود که ادارات را به تعطیلی کشاند
هوای فهرج در وضعیت خطرناک/مردم در شهر تردد نکنند
"امیری باقری زاده" در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وزش طوفان گرد و خاک در این منطقه از صبح امروز سه شنبه سوم تیرماه گفت: کلیه ادارات شهرستان فهرج به دلیل بالا بودن غلظت آلایندگی هوا و قرار گرفتن هوای این منطقه در وضعیت خطرناک، تعطیل می باشد. وی با بیان اینکه از مردم می خواهیم تا مساعد شدن شرایط جوی و فروکش کردن گرد و خاک از هرگونه تردد در سطح شهر خودداری کنند افزود: محورهای مواصلاتی این شهرستان هم اکنون باز و تردد وسایل نقلیه در این محورها صورت می گیرد. انتهای پیام
گرد و غبار ادارات فهرج را به تعطیلی کشاند
مرجان شاکری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه میزان وجود گرد و غبار در فهرج به حد خطرناک رسیده است از مردم این شهرستان خواست در منازل خود بمانند. وی ادامه داد: ستاد بحران شهرستان فهرج دقایقی قبل برای تعطیل شدن ادارات این شهرستان تصمیم گرفت. مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان با اشاره به وزش باد و گرد و غبار و همچنین افزایش غلظت ریزگردها در هوای شهر
نظارت جدی بر رعایت پروتکل های بهداشتی دستگاه های خدمات رسان
جامعه می باشد همچنین تصمیمات اتخاذ شده ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس (کووید 19) شهرستان مهاباد الزامی است. تمام ادارات دولتی و بخش خصوصی ، سازمان ها، بانک ها، واحد های خدمات رسان، کلینیک ها، مطب های بخش خصوصی داروخانه ها، بازارچه ها، پاساژها، اصناف و ... ملزم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برابر پروتکل بهداشتی می باشند و این امر توسط ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس بطور جدی نظارت و پیگیری می گردد و در صورت تخلف برابر مقررات قانونی برخورد می شود. انتهای پیام / س خ ...
نماینده مردم مهاباد در مجلس: دولت در وضعیت قرمز کرونا باید اقدامات کنترل انجام دهد
جلال محمودزاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه با اظهار تاسف از عدم تامین امکانات و نیروی انسانی لازم توسط دولت برای مبارزه با ویروس کرونا در مناطق آلوده کشور اظهار کرد: متاسفانه با وجود اینکه برخی از مناطق کشور از جمله شهرستان مهاباد از لحاظ بیماری کرونا در وضعیت قرمزی قرار دارد اما دولت نسبت به جذب و به کارگیری نیروهای بهداشتی و درمانی و تامین امکانات زیرساختی و حفاظت شخصی کوتاهی می کند
برپایی جشن عروسی 1000 نفری صحت ندارد
اند. مسئولان نیز باید به وعده های خود جامعه عمل بپوشاند و از جمله قولی که برای بازسازی و راه اندازی بانک صادرات در خمینی شهر را داده اند عملی کنند. به گزارش ایسنا؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خمینی شهر، آمار سرقت را در شهرستان بالا عنوان کرد و گفت: در سال گذشته آمار سرقت در صدر جرائم استان و شهرستان بوده است. اعتیاد، بی توجهی افراد نسبت به نگهداری اموال و همکاری نکردن برخی ادارات در
خرما پزان، پر حرارت در فهرج شروع شد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید کرامت اکرمیان، مدیر اداره برق شهرستان فهرج در جلسه مدیریت بحران شهرستان فهرج گفت: شهرستان فهرج با گرمای 48 درجه سانتی گراد جزو گرم ترین شهر های کشور قرار گرفته است. اوافزود: افزایش دمای 48 درجه در تابستان موجب افزایش میزان مصرف برق توسط مشترکین شده است. مدیر اداره برق شهرستان فهرج تصریح کرد: ضروری است که
اعمال دوباره محدودیت درجیرفت
حضور کارمندان ادارات شهرستان افزود: تصمیم بر این است که بسته به تصمیم رئیس اداره ، کارمندان با تعداد کمتر و درساعات کمتری مشغول خدمت رسانی شوند. پیش از این دادستان جیرفت اعلام کرده بود : تالارهای پذیرایی متوانند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با 50 درصد ظرفیت کار کنند. بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی جیرفت طی 24 ساعت گذشته 35 نفر در حوزه این دانشگاه به علت مبتلا به کرونا
حمله ملخ های صحرایی به مزارع فهرج
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی فهرجی، رئیس جهاد کشاورزی فهرج گفت: از روز گذشته، ملخ های صحرایی در مزارع شهرستان فهرج به صورت گروهی مشاهده شده اند. او با اعلام اینکه حمله ملخ های صحرایی به مزارع خساراتی وارد کرده است، افزود: این ملخ ها روز گذشته ابتدا در روستاهای نطرآباد و علی آباد سجادی مشاهده شدند که برای بررسی و پیگیری این موضوع، ستاد بحران در
جلسه بررسی و رفع مشکلات شهرستانهای بم، ریگان، نرماشیر و فهرج با حضور معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری
با عنایت به تاکید معاون اول محترم رییس جمهور مبنی بر رسیدگی به وضعیت روستاهای تابعه شهرستان های شرق استان کرمان (بم، ریگان، نرماشیر و فهرج)، جلسه ای با حضور دکتر امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، دکتر فدایی استاندار کرمان، فرمانداران شهرستانهای بم ، نرماشیر ، فهرج و ریگان، دکتر غضنفر آبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی، دکتر حسن پور نماینده مردم کرمان در مجلس شورای
هشدار دامپزشکی فهرج نسبت به احتمال بروز اسیدوز
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی بماندشتی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت: اسیدوز ، یک اختلال تغذیه ای نشخوارکنندگان است که بطور معمول در اثر خوردن مقادیر زیادی از خوراک های غنی از کربوهیدرات هایی که به سهولت تخمیر می شوند، به ویژه هنگامی که دام ها به صورت تدریجی به این نوع خوراک ها عادت نکرده اند، ایجاد می شود. او افزود: بی اشتهایی شدید
استاندار کرمان: بنیاد علوی پروژه های بالای 80 درصد شرق استان کرمان را به پایان می رساند
80 درصد را به بنیاد علوی اعلام کنند تا بنیاد در مورد تکمیل آنها تصمیم گیری کند. وی از سخت دو مدرسه توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در این منطقه خبر داد و گفت: توسط این ستاد در سال جاری در سه شهرستان ریگان، فهرج و نرماشیر 70 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه سرمایه گذاری پرداخت می شود و به هر میزان که استان منابعی برای تسهیلات قرض الحسنه فراهم کند ستاد نیز پنج برابر آن را تامین می کند و تا
بنیاد علوی پروژه های عمرانی بالای 80 درصد پیشرفت، به اتمام می رساند/ پرداخت 50 درصد هزینه بیمه منازل ...
شهرستان شرقی استان کرمان به اتمام برساند. فدائی تصریح کرد: مقرر شد برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر، فرمانداران شهرستان ها طرح ها را طی دو هفته آینده ارائه دهند و معاونت توسعه روستائی از محل تسهیلات روستائی ارزان قیمت با نرخ شش درصد اضافه بر سهم استان منابع در اختیار بگذارد. استاندار کرمان بیان کرد: ستاد اجرائی فرمان امام نیز اعلام
ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی در کلیبر
به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، رسول خدابخش در جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان کلیبر اظهار کرد: رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در این شهرستان الزامی بوده و هرگونه تجمع که باعث مخاطره برای بهداشت عمومی شود ممنوع است. وی همچنین از تعطیلی مهد کودک های این شهرستان تا آخر تیرماه سالجاری خبر داد. وی، رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات را برای جلوگیری از شیوع
فرماندار ری: مدیران باید پاسخگوی مطالبه رسانه ها باشند
حسین توکلی کجانی شامگاه دوشنبه در جمع مدیران شهرستان ری اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مردم از اولویت های اساسی این شهرستان است و در این راستا سامانه نظرسنجی از ارباب رجوع راه اندازی و به منظور رصد آنلاین نظرات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین به صورت گردشی در ادارات شهرستان مستقر خواهد شد. وی اظهار داشت: زیرساخت ادارات باید بر اساس موقعیت و ساختار شهرستان باشد، بر این اساس با توجه
لزوم اتحاد در بین ادارات استان جهت توسعه شهر رشت
و جایگاه ماندگار نخواهد بود. اسماعیل حاجی پور با تاکید بر نقش همدلی و اتحاد در توسعه یک شهر افزود: متاسفانه در ادارات دور اندیشی وجود ندارد و ارگان های مختلفت فقط به مسایل درون سازمانی می نگرند. در حالی که وقتی پروژه ای قرار است در شهر انجام شود همه ارگان ها باید تسهیل در کار را سرلوحه خود قرار دهند. کار شهرداری فقط آسفالت و ایجاد پارک نیست بلکه وقتی شرکت گاز و یا برق و یا ... خدمتی را
فرماندار جیرفت: فعالیت تالارهای این شهرستان تا اطلاع بعدی ممنوع است
/> فرمادار جیرفت با بیان اینکه استفاده از ماسک در ادارات دولتی اجباری است، اظهار داشت: رعایت فاصله اجتماعی نیز باید رعایت شود. پیش از این قرار بود تالارها با یک سوم ظرفیت اقدام به فعالیت کنند اما افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در منطقه باعث شد تعطیلی تمامی تالارها در ستاد مقابله با کرونا مصوب شود. شهرستان جیرفت با 316 هزار نفر جمعیت از پنج بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه، جبالبارز و