ابتلای 100 نفر از کادر درمانی استان مرکزی به کرونا/ اراک، ساوه و دلیجان ...
سایر منابع:
سایر خبرها
استاندار: امیدواریم با تکمیل 3بیمارستان در استان مرکزی وضعیت درمان استان بهبود یابد/ اکرمی: برای مقابله ...
/> استاندار مرکزی با بیان اینکه کار ساخت بیمارستان ساوه شروع شده است، گفت: در صورت تکمیل سه بیمارستان اراک، خمین و ساوه می توان سال خوبی را در حوزه درمان برای استان پیش بینی کرد. وی در پایان خاطرنشان کرد: استان مرکزی از نظر میزان نفرات مبتلا و فوت کرونا 24امین استان کشور است که امیدواریم با تلاش عموم مردم و کادر درمان که تا امروز بیش از 100 نفر از آنان به این بیماری مبتلا شدند و فشار زیادی روی
استان مرکزی در کف سرانه تخت بیمارستانی قرار دارد
. هم اکنون این استان از لحاظ تجهیزات و زیرساخت های درمانی بویژه در ساوه و خمین با مشکلات عدیده ای مواجه است و انتظار می رود در ساوه که با وجود جمعیت بالا با محدودیت های زیرساختی مواجه است و نیز شهرهای خمین، محلات، دلیجان، آشتیان، تفرش امکانات و تجهیزات خوبی در نظر گرفته شود. آقازاده به آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان دولتی در شهرستان ساوه اشاره کرد و گفت: امیدواریم زمینه تسریع در
استاندار تهران: اعمال محدودیت های استانی به نظر ستاد ملی کرونا بستگی دارد
انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا این موضوع را اعلام کرد و افزود: هر تصمیمی در خصوص اعمال شرایط و محدودیت های جدید در این استان وابسته به تصمیم و نظر ستاد ملی کروناست که امروز بعدازظهر جلسه آن برگزار می شود. استاندار تهران پیش از این تاکید داشت که همه تلاشمان را به کار گرفته ایم تا وضعیت استان تهران از شرایط هشدار خارج نشود، اگرچه برای این استان شرایط هشدار
استاندار تهران: اعمال محدودیت های استانی به نظر ستاد ملی کرونا بستگی دارد
انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا این موضوع را اعلام کرد و افزود: هر تصمیمی در خصوص اعمال شرایط و محدودیت های جدید در این استان وابسته به تصمیم و نظر ستاد ملی کروناست که امروز بعدازظهر جلسه آن برگزار می شود. استاندار تهران پیش از این تاکید داشت که همه تلاشمان را به کار گرفته ایم تا وضعیت استان تهران از شرایط هشدار خارج نشود، اگرچه برای این استان شرایط هشدار
هشدار به مردم اصفهان/ تعداد بستری شدگان بیماران مبتلا به کرونا تا 8 مرداد 99 به 855 نفر رسید
... وی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای بیمارستان ها، ادامه داد: بیمارستان ها بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته به نوبت وارد گردانه بیمار گیری می شوند و تا کنون مشکلی در زمینه کمبود بیمارستان و تجهیزات نداشته ایم. رئیس دانشگاه علوم پشکی ادامه داد: اگر تعداد بیماران بستری در فاصله زمانی کم افزایش پیدا کند، مجبور میشویم برخی بیمارستان هایی که ویژه بیماران غیر کرونا بود را به این مجموعه اضافه کرده و بیمارانی که به دیگر خدمات نیاز دارند، از این امکانات محروم می شوند. چنگیز گفت: مجدد از مردم در خواست دارین ورود به اجتماعات را کم کرده و از ماسک استفاده کنند. ...
43 نقطه حادثه خیز در استان مرکزی شناسایی شد
ترافیکی در استان مرکزی خریداری و نصب شد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی ادامه داد: برای آزادراه ساوه همدان باید از طریق ملی اعتباراتی گرفته شود و با توجه به اینکه در گذشته در زمینه آزادراه ها از نظر کیلومتر تقریبا رتبه یک داشتیم باید تعداد دوربین های کنترل ترافیک افزایش یابد. زندیه وکیلی تصریح کرد: حدود 70 دوربین خریداری و نصب شده اما باید پیگیری های لازم در زمینه افزایش
قدردانی استاندار اردبیل از رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف و کسبه
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در 24 ساعت گذشته هشت نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته و 68 نفر در بیمارستان بستری شدند. به گفته، شهرام جبیب زاده ، هم اکنون 411 نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان اردبیل بستری هستند که از این تعداد 67 نفر در بخش های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.
وضعیت نارنجی در 5 شهرستان استان مرکزی/اراک همچنان قرمز است
ها همچنان روند افزایشی آمار مبتلایان را شاهد است. رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: شهرستان های آشتیان، دلیجان، ساوه و شازند در هفته پیش در وضعیت زرد قرار داشتند ولی متاسفانه به نارنجی یعنی وضعیت خطر وارد شده اند. ️وی تاکید کرد: متاسفانه با تغییر وضعیت شهرستانهای استان به وضعیت های پرخطر و خطر، میزان مبتلایان و موارد بستری در بیمارستانها افزایش پیدا می کند و این یعنی فشار
فقدان هنر شفافیت در گیلان
اخبار غیررسمی نیز حکایت از آن دارد که تعداد فوت شدگان کرونا در گیلان نیز بسیار کمتر از گذشته است. اما سوالی که اینجا مطرح است که در مقابل چنین وضعیت هشداری چه برخوردی لازم است و آیا تنها قرار است به هشدارهای سطحی و آموزشی و تبلیغ ماسک بسنده شود؟ هرچند ماسک گذاشتن از جمله مواردی است که تمام دنیا به آن تاکید دارد، ولی به نظر می رسد در تاثیرگذاری آن در ایران اغراق نیز شده است و تا حدود زیادی
12 شهر استان کرمان در وضعیت قرمز کرونا
پزشکی کرمان، 3 نفر حوزه علوم پزشکی جیرفت و یک نفر حوزه علوم پزشکی بم بستری بودند. با فوت این بیماران، شمار جانباختگان بیماری کرونا در استان به 414 نفر رسید. دکتر شفیعی افزود: در 24 ساعت گذشته 88 بیمار بستریِ مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد که حوزه علوم پزشکی کرمان با 54 بیمار بیشترین موارد بستری را داشت. هم اکنون 357 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تحت درمان قرار دارند.
سرپرست وزارت صمت وارد مازندران شد/ افتتاح چند طرح صنعتی در اولین روز سفر + تصاویر
، فرماندار قائم شهر و نمایندگان مجلس به بهره برداری رسید . با راه اندازی طرح توسعه این واحد صنعتی بیش از 15 هزار تن تولیدات این شرکت افزایش یافت و تعداد 200 نفر اشتغال زایی انجام شد . افتتاح خط تولید شیر خشک و آب پنیر کاله با 400 میلیارد تومان اعتبار در نخستین روز از سفر سرپرست وزارت صمت به مازندران و با حضور استاندار مازندران و نماینده مردم آمل در مجلس، واحد تولید
مرگ ومیر کرونایی در استان مرکزی، 6.73 در یک میلیون نفر
اعمال شد. وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان مرکزی گفت: این استان در شاهراه مواصلاتی کشور قرار گرفته، استانی صنعتی است و در همین راستا تهدیدات بسیاری از حیث مسافرت ها از دیگر استان ها، جلسات صنایع و رفت وآمد کارگران بویژه در شهرستان هایی همچون ساوه، دلیجان و اراک وجود داشت که با برنامه ریزی مناسب شرایط تحت کنترل درآمد و خوشبختانه تصمیمات اتخاذ شده در استان مرکزی از بسیاری از استان ها و
فوت 226 بیمار کرونایی دیگر در شبانه روز گذشته/ وخامت حال 4 هزار و 41 نفر از بیماران مبتلا به کرونا
نفر رسید. وی ادامه داد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 226 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 16 هزار و 569 نفر رسید. لاری گفت: خوشبختانه تاکنون 261 هزار و 200 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. همچنین 4041 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. معاون وزیر
استاندار فارس: ضریب واگیر بیماری کرونا در استان خیلی کمتر از میانگین کشوری است
عنایت الله رحیمی در گفت وگو با میزان، با اشاره به آخرین تصمیمات و اقدامات ستاد استانی مقابله با کرونا در استان فارس بیان داشت: ضریب واگیر بیماری کرونا در استان فارس خیلی کمتر از میانگین کشوری است. استاندار فارس افزود: سه هفته است یکسری محدودیت های سخت مانند ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی در استان فارس وضع کرده ایم. رحیمی خاطرنشان کرد: در پی تشدید تعداد مبتلایان به کرونا
بررسی راهکارهای جلوگیری از تصادفات درون شهری
در شهر ، ایجاد و توسعه شهرک های ترافیکی ، تدوین و برگزاری مستمر دوره های آموزشی فرهنگ ترافیک است . اعضای این جلسه همچنین کلیات اجرایی مجتمع های زیستی و معیشتی به سبک زندگی ایرانی و تلفیق آن با سایر طرح های مشابه را تصویب کردند . استاندار همچنین از ممنوعیت برگزاری مراسم روز عرفه ، عید قربان و غدیر در شهرهای با وضعیت زرد ، نارنجی و قرمز براساس ابلاغ ستاد مبارزه با کرونا خبر داد و گفت : با توجه به افزایش بیماران کرونایی قم در وضعیت نارنجی قرار گرفته و امکان برگزاری هیچکدام از این مراسم در قم نیست . ...
بزم های مخفیانه و شبانه پاشنه آشیل مقابله با کرونا
باید فعالیت های روزانه خود را همراه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به گونه ای ادامه دهیم که به اطرافیانمان آسیبی وارد نکنیم. بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون 291 هزار و 172 نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 216 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 15 هزار و 700 تن رسیده است. همچنین تاکنون 253 هزار و 213 نفر از بیماران در ایران بهبود یافته یا
پایش مستمر شبانه زیست محیطی صنایع ساوه
صورت گرفته از سوی کارشناسان اداره محیط زیست شهرستان ساوه از واحد های تولیدی و صنعتی مستقر در شهر صنعتی کاوه و قطب صنعتی رنگرز، برای 2واحد متخلف اخطاریه زیست محیطی آلایندگی هوا صادر شد. سرپرست اداره محیط زیست شهرستان ساوه بیان کرد: برنامه گشت شبانه جهت کنترل منابع آلاینده و اقدامات قانونی لازم در محیط زیست شهرستان ساوه بطور مرتب انجام خواهد شد. انتهای پیام / ج
تعریض و چهاربانده کردن جاده اراک -فرمهین
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک ؛ استاندار مرکزی امروز در نشست شورای راهبری تصادفات استان مرکزی گفت: عملیات تعریض و چهاربانده کردن جاده اراک -فرمهین تا پایان امسال بهره برداری می شود و دستگاه های اجرایی متولی باید تمامی ظرفیت و منابع مالی خود را در راستای تکمیل این طرح به کار گیرند. علی آقازاده افزود: 400 میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز جاده اراک - فرمهین در نظر گرفته شده و پیش
چرا تهران پایتخت شیوع کرونا شد؟
به گزارش بهداشت نیوز، مسئولان وزارت بهداشت می گویند که تهران هم اکنون خطرناک ترین نقطه ایران از لحاظ شیوع کرونا است. حریرچی معاون کل وزارت بهداشت دراین رابطه گفته که تهران منبع پخش کرونا در کشور است. براساس گفته های حریرچی روزانه در تهران 600 بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری می شوند. سخنگوی وزارت بهداشت هم گفته در استان تهران 9 شهرستان در وضعیت هشدار قرار دارند و موارد روزانه بستری در این استان طی یک ماه گذشته به دو برابر افزایش یافته است. او همچنین گفته که در شهرستان های تهران، پاکدشت، دماوند و شهریار آمار بستری ها ش ...
محور شازند - ازنا یکی از تهدیدات در حوزه تصادفات استان مرکزی است
. آقازاده با اشاره به پروژه احداث کمربندی ساوه و خمین و کنارگذر شهر اراک گفت: کمربندی ساوه نزدیک به 20 میلیارد تومان نیاز دارد تا این کمربندی آغاز به کار کند و کمربندی خمین هم قرارداد جدیدی بسته شده که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال این دو کمربندی مهم استان راه اندازی کنیم. انتهای پیام/713/ ز
154 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های اصفهان بستری شدند
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی شهر فردا ، آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به افزایش بیماران مبتلا به کرونا در استان اصفهان به غیر از کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: هم اکنون تعداد 830 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانها بستری شده اند، از میان بیماران بستری کنونی 167 نفر بدحال بوده و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان اصفهان بستری هستند. وی افزود: تعداد موارد
بستری 1893 بیمار مبتلا به کرونا در مازندران
گروه جامعه: بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 293 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.وی تصریح کرد: در همین مدت 295 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.رئیس
ظرفیت تخت های آی سی یو در قزوین پر است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان اظهار کرد: با توجه به آمار بالای مبتلایان به کرونا ، ظرفیت تخت های آی سی یو در بیمارستان ها پر شده است و در زمینه تأمین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونا یی با مشکل مواجه هستیم که این موضوع نگران کننده است. وی افزود: وضعیت شهرستان های تاکستان، قزوین و بوئین زهرا از نظر شیوع ویروس کرونا قرمز
تهران از نظر شیوع ویروس کرونا در وصغیت خطرناک است
شعار سال : محسنی بندپی روز افزود: استان تهران از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت خوبی قرار ندارد و حدود چهار هزار و 500 نفر در بیمارستان های آن بستری هستند. وی یادآورشد: از سویی روند بستری بیماران مبتلا به کووید 19در تهران رو به افزایش است و از سوی دیگر نیز زیرساخت های لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در همه بخش ها وجود ندارد. فقط مردم مقصر افزایش شیوع کرونا نیستند
کاهش 50 درصدی تعداد کارگران دارای حقوق معوق در استان مرکزی
به گزارش دیار آفتاب ؛ جلسه کمیسیون کارگری استان مرکزی امروز به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با حضور فرماندار شهرستان ساوه، مدیران و مسئولین مربوطه برگزار شد. بهروز اکرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس کمیسیون کارگری استان مرکزی در این جلسه گفت: با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته تعداد واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق در استان مرکزی از 45 واحد در تیرماه
کرونا همچنان در کهگیلویه و بویراحمد اوج می گیرد
داشت:70درصد از بیماران مبتلا به بیماری ویروس کرونا در استان بهبود یافته اند. یزدان پناه تصریح کرد: در زمینه تامین تجهیزات فردی در بیمارستان ها و مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد کمبودی وجود ندارد. وی ابراز کرد: تعداد 58 تخت بیمارستانی در 2 بیمارستان شهید رجایی و بی بی حکیمه شهر دوگنبدان برای بستری بیماران کرونایی در گچساران پیش بینی شده است. استاندار کهگیلویه و
طرح ارتقای روستای یل آباد ساوه به شهر تقدیم دولت شده است
قرار گرفته و شهرک سازی در آن ایجاد شده است. روستای یولاق در جذب گردشگر و توریست، مورد توجه قرار گرفته و شهرک سازی در آن ایجاد شده است بخشدار مرکزی ساوه خاطرنشان کرد: هم اکنون به دنبال جذب سرمایه گذار برای راه اندازی مجتمع خدماتی و رفاهی چند منظوره در این منطقه هستیم و علاوه بر آن یک هکتار و نیم زمین برای احداث پارک به این روستا اختصاص یافته است. گودرزی راد با اشاره
تکمیل حدود 80 درصد از ظرفیت تخت های کرونایی در آذربایجان شرقی
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی شهر فردا ، محمد حسین صومی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: حدود 803 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری بوده و از این تعداد حدود 120 نفر بدحال و زیر دستگاه ونتیلاتور هستند. وی ادامه داد: حدود 40 هزار کادر بهداشت و درمان در حوزه مبارزه با کرونا درگیر هستند که بیش از شش هزار نفر از آن ها در حوزه بهداشت کار می کنند. وی متذکر شد: از خستگی و فرسودگی کادر درمان می ترسیم، از مردم خواهش می کنیم برای کمک به ما و خودشان و کنترل هر چه بهتر بیماری، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند. ...
استاندار کرمان: انجام 25 هزار بازرسی از واحدها، ادارات، اماکن و اصناف در استان
نفر از این افراد در آی سی یو بستری اند و 63 نفر زیر دستگاه تنفس مصنوعی هستند، بیان کرد: 95 درصد تخت های آی سی یو و 80 درصد تخت های عادی بیمارستان های استان کرمان برای بیماری در نظر گرفته شده بود، اشغال هستند. استاندار کرمان تعداد فوتی های ناشی از کرونا را در استان کرمان 369 نفر اعلام کرد و گفت: موارد فوتی در استان کرمان 11.5 در 100 هزار نفر است که زیر میانگین کشوری 18.5 قرار دارد، اما با این
تهران در صدر جدول آمار کرونا
کرونایی است. وضعیت پایتخت در شرایطی بحرانی گزارش شده است که به گفته استاندار تهران، اغلب مسیرهای مسافرتی کشور از تهران می گذرد و به همین دلیل نمی توان در خروجی ها و ورودی های این استان محدودیتی اعمال کرد. به گزارش ایرنا انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به اعمال محدودیت های تردد و ورود و خروج در ابتدای سال جاری تصریح کرد: آن زمان به دلیل مصادف شدن با تعطیلات نوروزی و شرایط موجود، امکان اعمال محدودیت وجود