تغییر وضعیت شیوع کرونا در آبیک از سفید به زرد
سایر منابع:
سایر خبرها
آخرین اخبار کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید
، با توجه به محدودیت های درمانی تیران و کرون مثل نداشتن تخت بستری بیماران کرونایی و کمبود آمبولانس و تیم فعال در این عرصه، شرایط بدی برای آن ها ایجاد می شود. وی یادآور شد: در زمان حاضر برگزاری نماز جماعت، نماز جمعه و هرگونه اجتماع و جلسه در این شهرستان ممنوع است و افراد به دنبال گشایش برنامه ها نباشند تا شرایط برای زندگی مساعد شود. وی در خصوص برگزاری برنامه های ماه محرم گفت
خوشاب، تنها شهرستان سفید از نظر شیوع کرونا در خراسان رضوی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، امان الله خدمتگزار فرماندار خوشاب در ستاد کرونای این شهرستان گفت: استمرار وضعیت سفید در این شهرستان در یک ماه گذشته مرهون اطلاع رسانی، اعتمادسازی مردم و هماهنگی بین بخشی است. او افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی ، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت اجتماعات و برگزاری هر گونه مراسم وضعیت این شهرستان را به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت سفید
استفاده از منابع مالی شهرستان اسلامشهر در امر مدرسه سازی
به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران ، مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جلسه ای با مدیرکل نوسازی، در خصوص توسعه و تجهیز مدارس استان تهران داشت، از فعالیت خیران مدرسه ساز و اقدامات سازمان نوسازی، قدردانی و روند اجرایی مدرسه سازی توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد. وی یادآور شد: از منابع مالی شهرستان اسلامشهر نیز در امر مدرسه سازی و نوسازی مدارس استفاده می
برگزاری جلسه شورای عشایری شهرستان فریدونشهر جلسه شورای عشایری شهرستان فریدونشهر به ریاست آقای صفری ...
جلسه شورای عشایری شهرستان فریدونشهر به ریاست آقای صفری فرماندار شهرستان و با حضور جناب آقای دکتر کرمی مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و جناب آقای اسفندیاری مدیرکل عشایر استان اصفهان و مهندس جمشیدیان مدیرعامل بانک کشاورزی استان اصفهان بمنظور بررسی مسائل و مشکلات عشایر شهرستان در منطقه عشایر نشین میدانک برگزار شد .در این جلسه آقای صفری گزارش مبسوطی پیرامون تنگناهای موجود
جلسه ستاد مبارزه با کرونا در فیروزه برگزار شد
فیروزه(پانا )- فرماندار فیروزه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا از ممنوعیت برگزاری مراسم عزاداری علم خبری در این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزه، ابوالفضل حکیم پور، فرماندار و رییس ستاد مقابله با کرونا این شهرستان اعلام کرد: با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا، برگزاری هرگونه تجمع در مکانهایی مسقف و یا حرکت دسته ها هویت های عزاداری ممنوع است. حکیم پور
احداث مدارس جدید در تنگستان مطالبه مهم مردم شهرستان است
میزان بتوانیم به آموزش و پرورش کمک کنیم به توسعه آینده شهرستان کمک کرده ایم. رفیعی پور مهم ترین رسالت آموزش و پرورش را تعلیم و تربیت دانست و افزود: تعالی جامعه و تربیت فرزندان این مرز و بوم که آماده خدمت برای آینده کشور می شوند از وظایف آموزش و پرورش است. فرماندار تنگستان با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید در احداث مدارس در شهرستان تنگستان بیان داشت: با توجه به آمار بالای
تشکیل جلسه بررسی آخرین وضعیت حوزه بهداشت و درمان شهرستان ری
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، جلسه بررسی آخرین وضعیت حوزه بهداشت و درمان با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سیدعلی یزدیخواه نماینده مردم تهران- ری- شمیرانات- اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، معاونین فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، روسای بیمارستان های فیروز آبادی، شهدای هفتم تیر و صدیقه زهرا (س) در محل فرمانداری ری برگزار شد.
جلسه شورای ترافیک شهرستان آبیک
با ریاست اخلاقی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان آبیک جلسه شورای ترافیک این شهرستان برگزار شد.
نهاوند از وضعیت قرمز و نارنجی کرونا به زرد تغییر کرده است
متخصص عفونی با توجه به شرایط کرونا ، ما طی جلسه ای که به صورت ویدئوکنفرانس با قائم مقام وزارت بهداشت داشتیم این موضوع را به اطلاع ایشان رساندیم و او هم قول داد این مشکل را برطرف کند، البته اعلام کرد تا دو ماه دیگر نمی توانیم پزشک متخصص به شهرستان شما اختصاص دهیم. انتهای پیام/ 3140/
فرماندار در جلسه شورای آموزش و پرورش تاکید نمود: تعامل و هم افزایی دستگاههای اجرایی با یکدیگر در راستای ...
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پس از استماع گزارش حاضرین و ارائه گزارش دبیر جلسه در خصوص روند پیگیری مصوبات اظهار داشت : در جلسات شورای آموزش و پرورش با توجه به زمان محدود جلسه نباید پیگیری مصوبات را به زمان برگزاری جلسه موکول و باید در فاصله زمانی برگزاری دو جلسه موضوعات را پیگیری نمود و در صورت نیاز به تشکیل کمیته اقدام شود ؛ تعامل و هم افزایی دستگاههای اجرایی با یکدیگر در راستای توسعه
جلسه ویدئو کنفرانس مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و فرماندار شهرستان آران و بیدگل
بررسی وضعیت گازرسانی شهرستان آران و بیدگل در جلسه ویدئو کنفرانس مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و فرماندار این شهرستان مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ، جلسه با فرماندار شهرستان آران و بیدگل را که به منظور بررسی وضعیت گازرسانی در این شهرستان بود را برای پیشگیری از شیوع کرونا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی، به همراه
فرماندار گرگان: تردد در پارک جنگلی " النگدره"، "ناهارخوران" و منطقه " هزارپیچ" همچنان ممنوع است
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، از زمانی که مرکز استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت حضور مردم در تفرجگاه ها از جمله ناهارخوران، النگدره و هزارپیچ ممنوع شده است. برای اینکه بتوان مصوبه های ستاد مقابله با کرونا را اجرایی ک
برای توسعه همه جانبه بروجرد وحدت بین جریان های مختلف ایجاد شود
عبدالرحیم رحیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نمایندگان شهرستان برای جذب اعتبارات ملی برای پروژه های و مواردی که اعتبارات استانی برای آنها کافی نیست یا اصلا اعتباری ندارند را پیگیری کنند. وی تصریح کرد: نمایندگان وحدت و یکدلی در بین جریان های مختلف بروجرد جهت توسعه همه جانبه شهرستان ایجاد کنند. فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: همچنین انتظار می رود به دنبال جذب سرمایه گذاران
تاثیر ویروس کرونا بر افزایش مصرف آب در دشت کاشان بررسی می شود فرماندار ویژه شهرستان کاشان در دومین جلسه ...
فرماندار ویژه شهرستان کاشان در دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان کاشان با اشاره به قرائت بخش هایی از مقاله"تاثیر ویروس کرونا بر آب های زیرزمینی و سلامت جامعه" گفت: به زودی کمیته نظام تدبیر آب که زیر مجموعه شورای حفاظت از منابع آب است، تشکیل جلسه خواهد داد و در آن جلسه در خصوص تاثیر ویروس کرونا بر افزایش مصرف آب در دشت کاشان بررسی های کارشناسی انجام می شود. علی اکبر مرتضایی، از
پذیرایی عزاداران برای صرف ناهار و شام در ایام ماه محرم ممنوع است
توجه به تلاش همکاران کادر پزشکی و درمانی، تمام مسئولان شهرستان، همکاری مردم و رعایت ضوابط بهداشتی از طرف مردم در حالت زرد قرار داریم و انشاءالله در صورت ادامه همین روند از سوی مردم به سمت سفید شدن می رویم. وی تأکید کرد: اما با وجود این وضعیت چنین تصور نشود که کرونا تمام شده است و مجدداً در مهرماه شاهد فاجعه انسانی باشیم. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب خاطرنشان کرد: کرونا تمام نشده است و همچنان باید بیش از گذشته شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنیم و نگذاریم تجمعات انسانی صورت گیرد. ...
درگذشت حیدر کاظمی نیا فرماندار اندیکا خوزستان به دلیل ابتلا به کرونا
به گزارش راهبرد معاصر حیدر کاظمی نیا فرماندار اندیکا خوزستان امروز به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت. بر اساس اخبار منتشر شده او به دلیل وضعیت حاد بیماری خود در مرکز درمانی رازی اهواز بستری لود اما نتوانست با این بیماری مقابله کند و ساعتی پیش درگذشت. وی از آذر ماه سال گذشته به سمت فرمانداری اندیکا منصوب شد . پیش از اندیکا کاظمی نیا سه سال فرماندار شهرستان باوی بوده است. استان
الویت نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان قدس، تامین اشتغال افراد بهبود یافته است
شهرقدس(پانا)-سومین نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان قدس به ریاست فرماندار قدس و با حضور نمایندگان دستگاه های اجرائی مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. لیلا واثقی فرماندار قدس در سومین نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان، با تاکید بر توجه جدی مسئولین شهرستان نسبت به این بلای خانمان سوز می گوید: با توجه به موج دوم شیوع ویروس کرونا یکی از مکان هایی که باید تحت نظارت کامل
افتتاح و کلنگ زنی هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در گرگان/ نشستن در پیاده روهای ناهارخوران ممنوع است
باشیم و پیش بینی می کنیم فردا وضعیت این شهرستان زرد شود. فرماندار شهرستان گرگان ابراز کرد: مراکز پذیرایی اعم از فست فودها و رستوران ها با رعایت پروتکل های بهداشتی فعال خواهند شد همچنین باشگاه های ورزشی و فروشگاه های بزرگ نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی به فعالیت ود ادامه واهند داد. حمیدی اذعان کرد: در صورتی که فردا شاهد زرد شدن وضعیت شهرستان گرگان باشیم رستوران های این شهرستان
تعداد مبتلایان به کرونا در آق قلا به 10 نفر کاهش یافت
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما ، امیر شیر توماچ در نشست روز گذشته خود با خبرنگاران گفت: خوشبختانه با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان و تلاش های بی شائبه کادر درمان ، آمار مبتلایان مشکوک به کرونا در سطح شهرستان آق قلا به 10 تن کاهش یافته است. وی افزود: بر اساس این آمار وضعیت شهرستان آق قلا از قرمز به شرایط زرد تغییر یافته است. توماج تصریح کرد: با تغییر وضعیت شهرستان و برخی محدودیت ها، پنجشنبه بازار آق قلا (بازار هفتگی) در صورت تداوم این شرایط از هفته جاری برگزار خواهد شد. انتهای پیام/ ...
عقب ماندگی های نهاوند حاصل کم کاری های گذشته است
، افزود: بسیاری از نداشته های شهرستان نهاوند به واسطه کم کاری های گذشته است. فرماندار نهاوند با اشاره به خطرات بحران عالم گیر کرونا ادامه داد: کرونا بحران عالم گیری است که تنها نسخه برای پیشگیری از ابتلاء به آن ارتقا سطح فرهنگ مردم جامعه است. وی بابیان اینکه امروز فرهنگ مردم نهاوند وضعیت شیوع ویروس کرونا در نهاوند را از قرمز به نارنجی و زرد مبدل کرد، گفت: امروز اگر از فرهنگ عقب
تلاش برای توسعه صادرات غیرنفتی در سیریک
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی شهرستان سیریک با هدف پیگیری، رفع موانع و مشکلات روند توسعه صادرات و واردات ملوانی، مرزنشینی و پیگیری امور مالیاتی شناورهای تجاری این شهرستان برگزار شد. فرماندار سیریک گفت: شهرستان سیریک یکی از ظرفیت های بزرگ برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی منطقه برخوردار است. احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک در این
بسیاری از نداشته های نهاوند به واسطه کم کاری های گذشته است/فرهنگ، مهم ترین عامل پیشگیری از ابتلا به ...
با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین شرایط ایام اربعین با کمک خبرنگاران اقدامات خوبی در حوزه ایجاد زیرساخت ها انجام شده که جای تقدیر دارد. وی بابیان اینکه انتقادهای سازنده اصحاب رسانه می تواند چراغ راه برای توسعه هر منطقه باشد، گفت: خوشبختانه در شهرستان نهاوند نیز علی رغم محدودیت های مالی اقدامات خوبی در حوزه مسکن انجام شده است. فرماندار نهاوند با اشاره به خطرات بحران عالم
کاهش بیماران و فوتی های ناشی از کرونا در گنبد
به گزارش گلستان ما، عبدالقدیر کریمی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران که در فرمانداری این شهرستان بود؛ با بیان اینکه عدد بستری ها و فوتی ها در گنبدکاووس در باب کرونا، نسبت به چند هفته کاهش یافته است؛ گفت: در حال حاضر 124 نفر در گنبدکاووس بستری هستند. وی افزود: این در حالی است که در هفته های گذشته بیش از 300 نفر بستری بیماران کرونایی داشتیم. فرماندار گنبد تاکید کرد: امیدوارم در چند روز آینده از وضعیت قرمز خارج شویم و به زرد و سپس سفید برسیم. انتهای پیام/
طرح جامع حوزه گفتمان سازی ارزش های دفاع مقدس به ریاست فرماندار تدوین شود
حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان هستیم. فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز ضمن تبریک میلاد امام موسی کاظم(ع)، هفته خبرنگار را به اصحاب رسانه شهرستان تبریک گفت و اظهار کرد: شورای هماهنگی در سطح شهرستان در قالب هفت کمیته فعالیت می کند که هر کدام برنامه های خود را پیگیری و نتایج اقدامات را به دبیرخانه ارسال می کنند. سرهنگ علی مختاری یادآور شد: با توجه به نزدیکی هفته دفاع مقدس، در صورتی که وضعیت بیماری کرونا در شهرستان به سمت سفید یا زرد پیش برود، برنامه های ویژه ای به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان برگزار خواهد شد. انتهای پیام ...
جلسه کمیته برنامه ریزی در شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد
جلسه کمیته برنامه ریزی ؛ به گزارش دشت حر ، علی گروسی در کمیته برنامه ریزی شهرستان ثلاث باباجانی که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،اظهار کرد: اعتبار اختصاص یافته به شهرستان ثلاث باباجانی قرار است در دو مرحله توزیع شود. وی افزود: در مرحله اول و با توجه به شاخص های تعریف شده مبلغ 21 میلیارد و 940 میلیون ریال توزیع خواهد شد و مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون ریال آن نیز بعد
برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) همچون سال های گذشته نخواهد بود
سفید از لحاظ شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و با افراد محدود برگزار خواهد شد. این مسئول تصریح کرد: بر اساس ابلاغ ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با کرونا استان هایی مانند زنجان، اردبیل، یزد و غیره که در سال های گذشته دارای اجتماع بزرگ عزاداری محرم بودند، امسال همچون سال های گذشته برگزار نخواهد شد و برنامه های جایگزینی تعیین شده و اطلاع رسانی خواهد شد. فرماندار شهرستان
فرماندار: تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در پلدختر اندیشیده شده است
به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن رضاییان روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدختر اظهار داشت: کنکور آزمونی است که دانش آموزان در آن باید نتیجه یک سال زحمات تحصیلی خود را ببینند از این رو مسوولان باید تلاش کنند این آزمون به بهترین نحو ممکن با آرامش و امنیت کامل برگزار شود. وی گفت: استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در محل برگزاری آزمون در اولویت قرار دارد و با توجه به وجود استرس
کلنگ ساخت دبستان شهید عسگری بخشی سیمرغ به زمین زده شد
کلنگ زنی دبستان شهید عسگری بخشی روستای ملاکلا شهرستان سیمرغ ظهر امروز توسط مدیرکل آموزش وپرورش مازندران انجام شد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ در این مراسم که باحضور فرماندار شهرستان، بخشدار، مدیر آموزش و پرورش سیمرغ و دیگر مسئولان برگزار شد، علیرضا سعدی پور کلنگ ساخت این مدرسه 3 کلاسه را به زمین زد. مدیرکل آموزش وپرورش مازندران در حاشیه
رفع موانع تولید واحدهای صنعتی ضروری است
سرمایه گذاران خصوصی می تواند در رونق اقتصادی و همچنین رونق چرخه تولید منطقه موثر باشد. وی ایجاد اشتغال را از اهداف دیگر فعالیت های صنعتی و تولیدی عنوان و تصریح کرد: انتظار می رود در جهت اختصاص زمین های مناسب برای توسعه شهرک های صنعتی این شهرستان همکاری لازم از سوی متولیان امر صورت گیرد. فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این جلسه با اشاره به سیاست های دولت در سال جهش تولید
جلسه کارگروه بهداشت شهرستان ثلاث باباجانی با محوریت بررسی مشکلات بهداشتی شهری
کار گروه بهداشت شهرستان ؛ به گزارش دشت حر ، در این جلسه پرویز بهرامی سرپرست مرکز بهداشت شهرستان ثلاث باباجانی گزارشی از اقدامات این مرکز در راستای شناسایی مشکلات و پیگیری آنها با عنوان مشکلات بهداشتی شهری،ارائه نمود. گروسی فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی هم با تاکید بر انجام مشارکت کلیه ادارات و اهتمام بر رفع مشکلات بهداشتی توسط مسئولین ادارات و همکاری با شبکه بهداشت شهرستان تاکید نمود. در پایان این جلسه مصوباتی در راستای آموزش بهداشتی و ارتقای وضعیت بهداشتی در شهرستان ثلاث باباجانی به تصویب رسید. تاریخ انتشار مطلب:1395/05/24 - 20: ...