پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۰۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ارانیکو ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۱۵

افزایش 30 میلیون متر مکعبی مصرف گاز به دلیل کرونا گاز

سرپرست دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اشاره به افزایش 30 میلیون متر مکعبی مصرف گاز در بخش خانگی در مقایسه با سال گذشته، گفت: به نظر می رسد این میزان مصرف به دلیل شیوع کرونا و افزایش استفاده برای گرمایش آب است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)