پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۴۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۸:۳۴

افزایش 30 میلیون متر مکعبی مصرف گاز به دلیل کرونا

تهران- ایرنا- سرپرست دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اشاره به افزایش 30 میلیون متر مکعبی مصرف گاز در بخش خانگی در مقایسه با سال گذشته، گفت: به نظر می رسد این میزان مصرف به دلیل شیوع کرونا و افزایش استفاده برای گرمایش آب است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)