فعالیت ادارات باید نوبت بندی شود
سایر منابع:
سایر خبرها
مشاغل و اصناف پرخطر به مدت یک ماه تعطیل می شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ غلامرضا اخلاقی ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان آبیک اظهار کرد: مشاغل و اصنافی که از نظر شیوع ویروس کرونا پرخطر هستند از ساعت 18 فردا 20 آبان تعطیل می شود. وی افزود: امروز اصلی ترین وظیفه همه مسئولین تلاش در جهت حفظ سلامت مردم است و در راه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا باید از تمام توان و ظرفیت شهرستان استفاده کنیم
3 مرکز اصلی کنترل بحران کرونا در قزوین ایجاد می شود
مقابله با کرونای استان قزوین با ذکر اینکه مدیران دستگاه های اجرایی استان و شهرستان باید همکاری لازم را با اجرای این طرح داشته باشند گفت: با توجه به اینکه بعد از 9 ماه آزمون و خطاهایی که در مبارزه با کرونا داشتیم، به نتیجه مطلوبی نرسیدیم اگر در این مرحله هم به نتیجه مطلوبمان نرسیم، مردم واقعاً به ما بی اعتماد می شوند. حبیبی با یادآوری اینکه طرح کنترل محله ای کرونا از اول آذرماه در همه شهرهای
تشریح مصوبات ستاد کرونای شهرستان رابر
تجمعات بعمل آورد. فرماندار رابر تصریح کرد: دراین جلسه همچنین مقررشد تیم ویژه بر بحث بازگشایی مدارس نظارت وبا متخلفان برخورد قانونی کنند و تیم های بازرسی بحث نظارت جدی بر بازار و نانوایی ها را در دستور کار ویژه قرار دهند. امیرحیدری در پایان از همه شهروندان درخواست کرد: در راستای سلامتی خود وخانواده هایشان همکاری لازم را با ستاد مقابله با کرونای شهرستان داشته باشند و در حال حاضر از هرگونه تجمع، مهمانی و دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند. انتهای پیام/ی
شیب تند فوتی های کرونا در گیلان؛ احترام مردم در اجرای طرح محدودیت اصناف رعایت شود
فرماندار شهرستان رشت با اشاره به شیب تند فوت بیماران کرونایی در رشت و گیلان گفت: احترام مردم در اجرای طرح محدودیت فعالیت اصناف رعایت شود. عصر کاسپین/ علی فتح اللهی صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا با اشاره به افزایش آمار تعداد مبتلایان به ویروس کوید 19 در هفته های اخیر اظهار داشت: شیب تند نمودار تعداد مبتلایان و فوت شدگان کرونایی در استان و شهرستان نگران کننده است. ...
برنامه دیدارهای هفتگی چهره به چهره مردم فرماندار انجام شد فرماندار ویژه شهرستان کاشان طبق رویه ی روزهای ...
فرماندار ویژه شهرستان کاشان طبق رویه ی روزهای دوشنبه در فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان کاشان به طور مستقیم با تنی چند از اهالی شریف شهرستان کاشان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان؛ در این نوبت از دیدارهای مردمی فرماندار که بیش از 2 ساعت بطول انجامید، درخواست ها و مشکلات شهروندان بطور مستقیم در حضور شخص فرماندار و معاونین فرمانداری بررسی و دستورات لازم
تخلفات کرونایی ادارات خرم آباد گزارش شد
نحوه رفتار مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مهمترین عامل کاهش شیوع کرونا دانست و اظهار داشت: تیم ارزیابی فرمانداری خرم آباد با حضور در ادارات، دستگاه های اجرایی، بانک ها و مراکز آموزشی شهرستان، رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با شیوع ویروس و اجرای دقیق مصوبات ستاد مدیریت کرونا را بررسی می کند. فرماندار خرم آباد رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در بسیاری از
روند نگران کننده ابتلا به کرونا در تایباد/دورهمی های خانوادگی متهم ردیف نخست است
های بهداشتی باید به صورت مستمر و جدی صورت گیرد و با متخلفان برخورد قانونی شود. فرماندار تایباد گفت: اقدامات پیشگیرانه جهت مقابله با این ویروس باید افزایش یابد و مردم، سمن ها، ادارات و نهادها در این زمینه بسیار جدی عمل کنند و از همه ظرفیت های شهرستان در حوزه مقابله با این بیماری استفاده شود. وی خاطرنشان کرد : یکی از مهمترین چالش های شهرستان در مهار ویروس کرونا برگزاری مراسم
بازدید رئیس حوزه قضایی پارسیان از مناطق آسیب پذیر/ کاهش آسیب های اجتماعی در دستور کار است
به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز ؛ رئیس حوزه قضایی، معاون فرماندار و فرمانده سپاه پارسیان با حضور در روستای قاسمعالی از وضعیت نامطلوب روستا بازدید و در صدد رفع مشکلات بر آمدند. حسین عباسی، رئیس حوزه قضایی پارسیان، با اشاره به برخی آسیب های اجتماعی در خیابان ها و کوچه های این محلات که موجب سلب آسایش اهالی شده است و تأکید بر این که هیچ نقطه ای از شهرستان نباید مأمن و جولانگاه خلافکاران و
تا کنون موردی از آنفلوانزای حاد پرندگان در شهرستان گزارش نشده
به گزارش خبر معتبر ، جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان قرچک به ریاست بهمن خطیبی فرماندار و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، سرپرست بخشداری مرکزی و رؤسای ادارات عضو برگزار شد. خطیبی در این نشست گفت: اجرای این طرح به دلیل فرهنگسازی مشارکت در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و با مدیریت کمیته امداد اهمیت دارد. وی
آگاهی بخشی مهمترین گام مقابله با کرونا است
دولتی برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ورود و ارائه خدمات به افرادی که ماسک نزده باشند، جدا خودداری کنند. عالی ترین نماینده دولت در تالش اظهارکرد: در تالش سه برنامه تدوین شده که کوتاه مدت با اولویت اقتصادی، میان مدت با اولویت مقابله با کرونا و بلند مدت با هدف ارتقاء و توسعه پایدار شهرستان است. وی افزود: همه ادارات و سازمان های شهرستان تالش باید برنامه مدون و جامع داشته و
تجمعات و دورهمی های خانوادگی دلیل افزایش مبتلایان کرونایی تفت
علیرضا نوکار با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای اجرای دقیق مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: با عنایت به مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا گروه های بازرسی متشکل از کارشناسان دستگاه های ذی ربط بازرسی گسترده از اصناف، ادارات، دستگاه های خدمات رسان و بانک ها را در دستور کار قرار داده است. فرماندار تفت خاطرنشان کرد: از ابتدای آبان ماه تاکنون 90
از تمام توان و ظرفیت های موجود برای مقابله با کرونا استفاده شود
و همچنین ارتباط گسترده مردم این شهرستان با استان های اصفهان، خوزستان، تهران و قم وضعیت شیوع ویروس کرونا را در این شهرستان تشدید کرده است اظهار کرد: ضروری است از تمام توان و ظرفیت های موجود برای مقابله با این ویروس و عبور از بحران پیش آمده استفاده شود. او با بیان اینکه با اعمال محدودیت های جدید ناشی از شیوع ویروس کرونا 92 درصد مردم شهرستان بروجن از ماسک استفاده می کنند یاد آور شد: رسانه
فرماندار: وضعیت روستاهای مهران سفید است
به گزارش خبرگزاری کردپرس، اسد قاسمی از رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم روستاهای مهران اعلام رضایتمندی کرد و گفت: از 13 روستای شهرستان،پنج روستا از هشت روستای بخش صالح آباد در وضعیت سفید قرار دارد و در 2 روستای این بخش سه مبتلا داشتیم که به لطف خدا هر سه نفر آنها بهبود یافته اند. و امیدوارم ما مسئولین و شهروندان در حفاظت از جان خود و رعایت پروتکل ها همانند روستائیان عمل کنیم. او با
معاون استاندار تهران: اجرای طرح ها هویت فرهنگی و اجتماعی شهرها را تغییر ندهد
امید را به جامعه تزریق کرده و با همراهی و همدلی با یکدیگر، مردم را به آینده نظام امیدوار کنند. وی تصریح کرد: مسوولان شهری طرح هایی را اجرایی کنند که برای سالیان متمادی برای مردم منفعت داشته و با بهره برداری از آن ها، کام شهروندان شیرین شود. ادارات کل استانی به تعهدات خود به مردم قرچک عمل کنند فرماندار قرچک نیز در این جلسه گفت: امروز مسوولان شهرستان قرچک از اتحاد و اهتمام
تکرار دغدغه های کشاورزان قروه ای/کردستان تابع قانون کشوری نیست!
برای کشاورز و ادامه کشت چه انگیزه ای باقی می ماند. او همچنین به معضل آب در شهرستان اشاره کرد و گفت: اخیراً اکیپی برای تحقیق درباره سازگاری استان با خشکسالی آمده اند و شنیده شده که قصد دارند ساعات آب کشاورزان را کاهش دهند و به 5 هزار و 500 مترمعکب برسانند حال با این میزان چه محصولی می توان تولید کرد؟! محمدی سپس به انتقاد از یکسری موارد در شهرستان و استان پرداخت و افزود: در
محدودیت های کرونایی در مراغه همچنان ادامه دارد
سید علی موسوی در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان مراغه اظهار داشت: 14 کمیته ستاد مقابله با کرونا روزانه با استفاده از اکیپ های بازرسی خود از واحدها و اماکن زیرمجموعه بازدید می کنند. وی گفت: تمامی اصناف، ادارات و واحدهای خدمات رسان عمومی و ملزم به رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا هستند و در صورت عدم رعایت برخورد خواهد شد. وی به نقش اطلاع رسانی در پیشگیری از کرونا
راه اندازی قرارگاه حافظان سلامت در آران و بیدگل
درون جامعه و اقناع سازی مردم و آموزش عمومی منجر کند. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل بیان داشت: این قرارگاه ها فعالیت پیشگیرانه، بهداشتی، آموزشی، اطلاع رسانی در موضوع مبارزه با کرونا را در محلات بر عهده خواهند داشت و فضاسازی و فرهنگ سازی، ایجاد روحیه امید و بالابردن سطح معنویت در سطح محلات، اطلاع رسانی و آموزش چهره به چهره و گسترده در سطح محلات برای اقناع افکار
فرماندار ساوه: اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا بر همگان واجب است
به گزارش ایرنا، علی میرزایی روز دوشنبه در نشست هماهنگی قرارگاه جهاد، سلامت و بهداشت شهرستان ساوه که در مصلی امام علی (ع) برگزار شد، افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد مبارزه با کرونا باید فصل الخطاب همگان باشد و در ساوه نیز کسی حق ندارد مصوبات را به نفع خود تفسیر کند. وی با بیان اینکه مصوبات ستاد ملی و ستادهای استانی مقابله با کرونا پس از ابلاغ بر همگان لازم الاجرا است، تاکید کرد
تلاش برای مقابله با کرونا درشهرستان کارون
کارون همکاری داشته باشند. وی با بیان اینکه کلیه ادارات و موسسات خیریه کارون باید با شبکه بهداشت این شهرستان همکاری لازم را داشته باشند، ادامه داد: در سطح شهر نیز، چندین بنر و بیلبورد با مضمون پیام بهداشتی نصب شده است. بیشتر بخوانید : کمبود تخت آی سی یو در خوزستان فرماندار شهرستان کارون گفت: بازرسی ها از ادارات و اصناف این شهرستان نیز به صورت مکرر، ضدعفونی و گندزدایی کلیه معابر شهری، پارک ها، مساجد، ایستگاه های اتوبوس، ورودی بانک ها و بازار ها بوسیله عوامل آتش نشانی در تمامی محلات سطح شهر به مدت 3 شب از ساعت 6 عصر الی 11 شب در پیک جدید بیماری در حال انجام است. ...
بررسی میدانی مشکلات محله سعیدیه توسط فرماندار اسلامشهر
برخی کاستی ها توسط شهرداری و... از جمله مواردی است که باید توسط دستگاههای ذیربط در فرصت زمانی دو ماهه رسیدگی شود. فرماندار اسلامشهر خاطر نشان کرد: حضور میدانی در تمامی محلات با همراهی فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع)، پیگیری مدیران محلات اسلامی و حضور مدیران ادارات و دستگاههای خدمات رسان تداوم خواهد داشت تا مشکلات مردم در محلات احصاء و در اسرع وقت رفع شود. اجرای برنامه جامع
کرونا در خلخال نگران کننده است
اندرکار مقابله با کرونا و استفاده از تجربیات موفق ماه های گذشته اگر مردم پروتکل های بهداشتی پیشگیرانه را رعایت نکنند، در روزهای پیش رو با مشکل خدمات دهی به بیماران و کاهش کیفیت خدمات درمانی و نیز افزایش موارد فوتی در منطقه مواجه خواهیم شد. فرماندار خلخال همچنین با اشاره به برگزاری مستمر جلسات ستاد قرارگاه زیستی مقابله با کرونا در این شهرستان گفت: اصناف و بازاریان نقش مهمی در کنترل ویروس
فرماندار جیرفت: برگزارکنندگان مراسم جشن و عزا منتظر برخورد قانون باشند
/> فرماندار جیرفت، وضعیت کرونا در این شهرستان را قرمز اعلام و بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد. وی تعطیلی یک هفته ای بانک ها، پذیرش نکردن حضوری مراجعه کنندگان در ادارات و اِعمال محدودیت های جدید برای تردد خودروهای شخصی از تاریخ 20 آبان ماه را از دیگر مصوبات ستاد کرونای شهرستان اعلام کرد و افزود: طی مدت ذکر شده، پذیرش حضوری افراد فقط در دستگاه های قضایی، درمانی و امدادی مجاز
رئیس جدید تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر معرفی شد
شود می توان شاهد پیشگیری از تخلف قاچاق بود. ابوذر کوثری فرماندار شهرستان ایرانشهر نیز گفت: نقش تعزیرات حکومتی در شهرستان بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و گرفتاری ادارات گرفتاری ما نیز است. ابوذر کوثری اظهار داشت: هر چه ادارات پویا باشند موفقیت برای دولت و نظام خواهد داشت او افزود: تعزیرات دستگاه محوری است و مشکلات معیشتی و گرفتاری ها نیز نسبت به گذشته شدت یافته و هر
سلامت روان و آب های زیرزمینی تویسرکانی ها در خطر است!
بیمارستان ولیعصر(عج) تجهیز و برای بهره برداری به دانشکده علوم پزشکی همدان تحویل می شود اما افتتاح رسمی این بیمارستان منوط به تصمیم وزارت بهداشت و درمان کشور و حضور مسئولان مربوطه است. فرماندار شهرستان تویسرکان درباره تعلل بعضی از کارکنان ادارت به پاسخگویی درست و لازم در زمینه رفع مشکلات ارباب رجوع که منجر به مراجعات مکرر به ادارت می شود، اظهار کرد: حل مشکلات مردم از اولویت های واجب جامعه
قرنطینه شهر تهران و شناور کردن ساعات کاری ادارات
رسانه ملی درباره جوایزی که با تشویق و دادن جایزه به مردم برای سفر باعث شیوع کرونا می شود اجرای دورکاری برای کارمندان برخورد قضایی و قهری با افرادی که دستورالعمل ها را رعایت نمی کنند. کنترل ورود و خروج به شهر تهران و دریافت مدارک مستند برای لزوم ورود و خروج از شهر استفاده از بسیج محلات و مساجد و اصناف برای آموزش دستورالعمل های بهداشتی جهت همکاری با کارشناسان بهداشت محیط که با اهالی و اصناف آن محله
محدودیت شبانه خودروهای شخصی ایلام از هفته آینده
مناطق بحرانی سه شهرستان ایلام، ایوان و چرداول که وضعیت سیاه دارند در روزهای پنجشنبه تعطیل هستند در مابقی روزهای نیز با 50 درصد کارکنان حضور می یابند و ساعات کاری انها تا ساعت 12 است. وی افزود: کلیه ادارات غیر از ادارات خدمات رسان در شهرستان های با وضعیت سیاه علاوه بر 50 درصد حضور کارکنان، ساعت کاری هم تا 12 است. وی در خصوص کمکهای مردمی توضیح داد: کمک های مومنانه در هر شهرستان با
چهار شنبه پایان تعطیلات در سرپل ذهاب / تداوم تعطیلی بنا به دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا استان ...
صورت عدم صدور دستورالعمل جدید برای تداوم تعطیلی ها ، تمامی ادارات و بازار شهرستان از اول صبح روز چهارشنبه فعالیت خودرا آغاز خواهند کرد, افزود : تاثیرات این دوهفته تعطیلی شهرستان توسط دانشگاه علوم پزشکی استان ارزیابی شده و در صورت لزوم تعطیلی تداوم خواهدیافت. جمالی نیا اذعان داشت : تداوم تعطیلی شهرستان سرپل ذهاب از تاریخ 21 آبان ماه منوط به ابلاغ دستورالعمل جدید از سوی ستاد مقابله با کرونا استان و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است و در صورت نیاز مجدد به تعطیلی حتما به اطلاع عموم مردم خواهد رسید انتهای پیام/ ...
فرماندار خلیل آباد بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف تاکید کرد
تدابیر لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و قطع زنجیره انتقال کرونا ادامه داد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث شیوع کرونا و افزایش تعداد بیماران بستری شده و فوتی های ناشی از آن می شود. وی گفت: گرچه از ابتدای شیوع کرونا نظارت بر نانواییهای شهرستان برای مقابله با شیوع این ویروس بیشتر شده، اما این نظارت ها باید افزایش یابد و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان باید برای نظارت بیشتر بر
قرمز شدن وضعیت شهرستان آران و بیدگل و اعمال محدودیت های کرونایی برای مشاغل
. فرماندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل به رعایت فاصله گذاری اجتماعی 25 درصدی و استفاده 60 درصدی مردم این شهرستان از ماسک اشاره کرد و اظهار داشت: بنابر آمار ارائه شده توسط بازرسی های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی کاشان، ادارات57 درصد، سوپرمارکت ها و خواربارفروشی ها 70 درصد، نانوایی ها 65 درصد، مطب ها 75 درصد و پیشخوان های دولت 70 درصد
ورزش می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی بیانجامد/ حوزه گردشگری یکی از راه های نجات اقتصاد کشود است
پایگاه خبری تحلیلی کلام تازه – ریحانه موسوی | حمید انصاری در جلسه ای که روز گذشته با حضور نماینده مردم چناران و بینالود در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای ورزش شهرستان چناران پیرامون مشکلات ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: سه اداره ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و صنایع دستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی ادارات بسیار مهمی هستند، اما مورد غفلت واقع شده اند و فقط درحدی که چراغ آنان روشن بماند