تدوام وضعیت حاد کرونایی در استان یزد
سایر منابع:
سایر خبرها
دورهمی های خانوادگی به قتلگاه مردم تبدیل شده است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان: مراسم عروسی و عزا عامل اوج گیری کرونا چاپ ایمیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در شرایط کنونی بدترین پیک شیوع ویروس کرونا را در کشور داریم و به طور متوسط روزانه بیش از 400 نفر از هم وطنان جان خود را از دست می دهند. به گزارش یافته، محمدرضا نیکبخت شامگاه سه شنبه 20 آبان با حضور در برنامه ویژه خبری شبکه افلاک، دورهمی های خانوادگی
عود کرونا در تب عروسی ها/ برگزاری 31 عروسی تنها در دو شب
اما همین شیوه های به ظاهر ساده عروسی ها در عصر کرونا در واقع پاشنه آشیلی برای کرونا است. به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، 31 عروسی تنها در دو شب در حاشیه شهرهای استان برگزار شده و این مراسم ها باعث شده تا ابتلا و مرگ بیماران کرونایی در استان خانوادگی شود. بی توجهی به هشدارهای مسئولان باعث شده ظرفیت بیمارستان های اختصاص داده شده به بیماران کرونایی تکمیل شود و بخش
انجام 140 هزار تست کرونا در لرستان
برگزاری آیین های عزا و شادی و شرکت در دورهمی ها و جدی نگرفتن این بیماری است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه در برخی شهر های استان مراسم های چند هزار نفری برگزار می شود، ادامه داد: وضعیت شیوع بیماری در برخی شهر های لرستان فوق قرمز است. نیکبخت با بیان اینکه این ویروس مرز های سنی را نیز پشت سرگذاشته و با تغییر ژنتیکی خطرناکتر شده است، اضافه کرد: اکنون بسیاری از
اختصاصی | استانی که روی خط قرمز کروناست/ نیمی از مردم اینجا اعتقادی به ماسک ندارند
استان، بیش از 400 نفر از کادر درمان درگیر بیماری شده اند. رئیس کار گروه اطلاع رسانی کمیته مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: طبق بررسی های میدانی، متأسفانه در بهترین شرایط، تنها 50 درصد مردم استان از ماسک استفاده می کنند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در هفته های اخیر بیشترین موارد ابتلا در استان به شکل خانوادگی بوده و این نشان می دهد جمع ها و دورهمی های فامیلی، مراسم جشن و مجالس ترحیم بیشترین نقش را در افزایش آمار مبتلایان داشته است.
دورهمی خانوادگی قتلگاه مردم لرستان در جولان کرونا
همراهی کنند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزاری مراسم عروسی و عزا را در استان عامل مهم دیگر شیوع کرونا عنوان کرد و افزود: بر اساس قانون با برگزارکنندگان این گونه مراسم قاطعانه برخورد می شود. ظرفیت بخش بستری بیماران کرونا تکمیل شده و اگر رعایت نشود جایی برای بستری مبتلایان جدید به کرونا وجود ندارد. تنها دو بیمارستان تأمین اجتماعی و شفا در خرم آباد در اختیار بیماران کرونایی نیست.. شهرستانهای کوهدشت؛ دورود، دلفان، الیگودرز و پلدختر در وضعیت فوق قرمز وبقیه شهرستانها در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. تا کنون 45 هزار نفر در لرستان به کرونا مبتلا شده اند. ...
بیشتر از نصف تست های کرونا مثبت است/روزانه 180بیمار بستری می شوند
دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه هر چه تست کرونا در استان می گیریم، بیشتر از نصف آنها مثبت است، تصریح کرد: دلیل این امر این است که همچنان در استان عروسی برگزار می شود، هنوز مراسم تشییع جنازه با شکوه برگزار می شود، هنوز بیماری را در استان جدی نگرفته اند و هنوز که هنوز است در فلان شهر استان دو هزار نفر در یک مراسم عروسی شرکت کرده اند. نیکبخت، افزود: این بیماری سن نمی شناسد، ویروس
سامانه های دانشگاه آزاد برای اساتید و دانشجویان رایگان شد
، مهندسی و کشاورزی، آقای سیروس صابری مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست، دکتر سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، دکتر رضا مسعودی رئیس واحد علوم و تحقیقات و جمعی از مدیران سازمان مرکزی حضور داشتند. دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی این مراسم را که از طریق شبکه های مجازی به صورت زنده و مستقیم پخش می شد، مشاهده کردند. محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد
مرگ هدیه این روز های کرونا به عروس و داماد ها
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر مصطفی جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه با پشت سر گذاشتن ماه های محرم و صفر برگزاری مراسم عروسی هم آغاز شده است، گفت: متأسفانه شاهد مبتلا شدن عروس و داماد ها به کرونا و در بعضی مواقع شاهد مرگ این عزیزان هستیم. او افزود: مراسم عروسی در فضای بسته و تعداد جمعیت زیاد ممنوع است و با توجه به
مرکز نیکوکاری شهدای گمنام آغاز بکار کرد
به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ طی مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد، نخستین مرکز نیکوکاری در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با عنوان "شهدای گمنام" آغاز بکار کرد. مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی استان قزوین در این مراسم بیان کرد: یکی از ویژگی های جامعه ما فرهنگ سازی است یعنی شکل گیری بسیاری از رفتارها را با فرهنگ
بستری 72 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ، شهرام حبیب زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته با بستری 72 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل گفت: تعداد بستری های کووید 19 در بیمارستان های استان در حال حاضر 433 نفر است. او افزود: تعداد جانباختگان کرونا در استان اردبیل با فوت 5 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته به 805
شناسایی 250 مورد جدید کرونا در استان سمنان/ تداوم سیر صعودی و شرایط بحرانی در استان
پوشش این دانشگاه به سه هزار و 435 نفر رسید. دکتر چمن گفت: از مردم می خواهیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در کنترل مدیریت این بیماری مشارکت داشته باشند، از دورهمی ها و برگزاری مراسم ها مردم دوری کنند و هرگونه تجمع ممنوع است. رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: مردم هر گونه علائم سرماخوردگی را به عنوان کرونا در نظر بگیرند و دو هفته خود را قرنطینه کنند، وضع استان سمنان خوب
آژیر قرمز کرونا در گلستان/ سهل انگاری استان را وارد وضعیت بحرانی خواهد کرد
کرونا را رعایت نکنند، وضعیت گلستان، بحرانی خواهد شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار کرد: از مردم استان می خواهیم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و برگزار نکردن مراسم های دسته جمعی، ضمن مراقبت از خود و خانواده شان، از کادر بهداشت و درمان نیز حمایت کنند. فاضل در پایان گفت: از همه مردم و کادر بهداشت، درمان و سلامت که طی 8 ماه گذشته درخصوص بیماری کووید 19با رعایت موارد بهداشتی و ارائه خدمات بهتر در حوزه سلامت، تلاش کرده اند، تشکر می کنم. گلستان ...
شناسایی 250 مورد جدید کرونا در استان سمنان/ تداوم سیر صعودی و شرایط بحرانی در استان
به سه هزار و 435 نفر رسید. دکتر چمن گفت: از مردم می خواهیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در کنترل مدیریت این بیماری مشارکت داشته باشند، از دورهمی ها و برگزاری مراسم ها مردم دوری کنند و هرگونه تجمع ممنوع است. رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: مردم هر گونه علائم سرماخوردگی را به عنوان کرونا در نظر بگیرند و دو هفته خود را قرنطینه کنند، وضع استان سمنان خوب نیست و در صورت
تکمیل ظرفیت بیمارستان بم برای بیماران کرونایی
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، اویسی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بم و شرق استان کرمان گفت: در شرق استان و بم بیماران مبتلا به کرونا رو به افزایش است و متاسفاته افزایش 3 برابری فوتی های کرونا در شرق استان نسبت به ماه گذشته نگران کننده است. اویسی افزود: در شرق استان کرمان یک بیمارستان در بم با فقط 50 تخت مشغول خدمات دهی به بیماران کرونایی است که در حال حاضر
شناسایی 91مورد جدید مبتلا به کرونا در سمنان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، دکتر نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: از مردم و به ویژه از اصناف می خواهم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در کنترل مدیریت این بیماری مشارکت داشته باشند. او افزود: از دورهمی ها و برگزاری مراسم ها مردم دوری کنند و هر گونه تجمع ممنوع است. رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: مردم هر گونه علائم سرماخوردگی را به عنوان کرونا در نظر بگیرند و دو هفته خود را قرنطینه کنند. انتهای پیام / گ ...
سنت حسنه وقف بهداشت و درمانی در قم
طی مراسمی در دانشگاه علوم پزشکی قم یک خیر قمی، ساختمانی به ارزش تقریبی 5 میلیارد تومان را به مجموعه بهداشت و درمان قم اهدا کرد تا در راستای توسعه سلامت استان، قدم برداشته شود. آیین اهدا این منزل مسکونی، امروز توسط خانواده مرحوم عبدالهی به دانشگاه علوم پزشکی قم، برگزار و یاد و خاطره این مرحوم گرامی داشته شد. این منزل مسکونی واقع در خیابان شهید کیوانفر بوده که در سه طبقه و با 580 متر
اگر کرونا گرفتید، اعلام کنید/ مهمانی 600 نفره در بوشهر!
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، دکترسعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی که امروز مهمان شبکه استانی سیمای بوشهر بود، بیان کرد: ویروس کرونا خارج از بدن انسان زنده نیست، نیاز به میزبان دارد و بیرون از بدن تکثیر نمی شود. او افزود: اگر فردی میزبان این ویروس شد و 14 روز خود را از دیگران دور بدارد و قرنطینه شود، عمر ویروس تمام می شود و نمی تواند به کسی انتقال
جان باختن 917 لرستانی بر اثر ابتلای به کرونا اجتماعی
معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به فوت 24 بیمار لرستانی بر اثر ابتلا به کرونا طی دو شبانه روز، گفت: تعداد فوتی ها بر اثر کرونا در لرستان به 917 نفر رسیده است. به گزارش پایگاه خبری تمدن لر، مریم کوشکی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز دوشنبه، 19 آبان در جمع خبرنگاران با بیان این که در 48 ساعت گذشته 24 بیمار مبتلا به کرونا در لرستان فوت کردند، گفت: تعداد کل فوتی ها
جولان کرونا در هرمزگان/ بستری شدن 60 بیمار در یک روز
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، حسین فرشیدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: روز گذشته (یکشنبه 18 آبان) 60 بیمار جدید بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان هرمزگان بستری شدند که این آمار طی دو ماه گذشته بی سابقه بوده است. فرشیدی افزود: افراد در صورت داشتن علائم کرونا در کوتاه ترین زمان ممکن به مراکز درمانی مراجعه کنند چرا که مراجعه
مراسم های عروسی در گلستان شیب کرونا را افزایش داد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، عبدالرضا فاضل عصر امروز (یکشنبه 18 آبان) در قرارگاه پشتیبانی از ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: فعالیت گروه های سه و چهار در شهرهای قرمز به منظور صیانت از سلامت مردم تعطیل شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان ادامه داد: علاوه بر این گروه های شغلی مشاغل که در گروه های دوم قرار دارند مثل مساجد و مصلی ها، قنادی ها، مراکز
پلمب و تعطیلی 91 واحد صنفی در استان مرکزی
حسن مهرعلی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نزدیک به 9 هزار و 950 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی مختلف در 2 هفته اخیر در استان توسط بازرسان انجام شده است. مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: 9 هزار و 950 مورد بازرسی انجام شده توسط بازرسان به 910 مورد اخطار، 155 مورد اقامه دعوی از واحدهای متخلف و 91 مورد پلمپ و تعطیلی منجر شده است.
افتتاح "مرکز نیکوکاری مِنّا" در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
مرکز نیکوکاری مِنّا، طی مراسمی و همزمان با افتتاح مراکز هشتادگانه مِنّا در سراسر کشور، با حضور مسئولان کمیته امداد و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شیراز، افتتاح شد و رسما فعالیت خود را آغاز کرد. مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در مراسم افتتاح مرکز مِنّا، که همزمان با سراسر کشور به شکل مَجازی انجام شد، گفت: این اقدام در راستای تحقق منویات مقام معظم
شناسایی 56 مورد جدید مبتلا به کرونا در سمنان
به گزارش مرآت ، دکتر نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کنترل مدیریت این بیماری مشارکت داشته باشند گفت: با شناسایی 56 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در 24 ساعت گذشته، مجموع مبتلایان قطعی در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه به سه هزار و 42 رسید. او افزود: از دورهمی ها و برگزاری مراسم ها مردم دوری کنند و هرگونه تجمع ممنوع است.
وداع با دومین شهید مدافع سلامت همدان/ ادای احترام به حرمت یک عمر فداکاری
بیماری که نفس های کادر درمان را به شماره در آورده است. این مراسم با حضور رییس دانشگاه، بازرس ستاد کرونا ی استان، معاونان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جمعی از مسئولان، پزشکان، پرستاران و همکاران مرکز آموزشی درمانی فاطمیه برگزار شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان در این مراسم با درود به شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای عرصه سلامت کشور شهادت همکار سخت
راه اندازی مجازی مرکز نیکوکاری مِنّا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، مقامی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مراسم افتتاح مجازی 80 مرکز نیکوکاری در دانشگاه ها ی سراسر کشور، گفت:در راستای اجرای بیانات مقام معظم رهبری در موضوع مواسات و همدلی و با هدف ساماندهی و هدایت کمک های مومنانه، تلاش های خیریه ای دانشگاهیان، تقویت روحیه انفاق و مواسات در آنان و ارتقاء سطح مشارکت های مردمی
فراز و فرود کرونا در شاهرود
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، دکتر چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه از دورهمی ها و برگزاری مراسم ها مردم دوری کنند و هرگونه تجمع ممنوع است گفت: از مردم می خواهیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در کنترل مدیریت این بیماری مشارکت داشته باشند. رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: مردم هر گونه علائم سرماخوردگی را به عنوان کرونا در نظر بگیرند
90 تالار پذیرایی پلمب شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ا ز کرمانشاه ؛ ابراهیم شکیبا گفت: با آغاز تشدید نظارت ها بیش از هفت هزار و 431 مورد بازرسی توسط بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی از مراکز و اماکن انجام گرفته است. او گفت: همچنین 674 مورد اخطار بهداشتی صادر و بیش از 75 پرونده متخلفان به دادستانی و تعزیرات حکومتی ارسال شده است. او اظهارداشت: همچنین 42 رستوران و مرکز تهیه و
20 درصد افراد ناقلین خاموش بیماری کرونا هستند
/> وی، دور همی های خانوادگی، تجمعات و مراسم عروسی و عزا را درافزایش بیماری کرونا را بسیار محسوس اعلام کرد و یاد آورشد : از مردم درخواست می شود از تجمعات خودداری کنند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: کرونا با کسی شوخی ندارد و در حال حاضر تنها راه مقابله با بیماری رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و درخانه ماندن است. کد خبر 5066946
بستری 1171 بیمار مشکوک به کرونا در یزد/200 بیمار در شرایط بحرانی
... نوری شادکام با ابراز نگرانی از کاهش سن بیماران مبتلا بیان کرد: سن مبتلایان به بیماری کرونا در یزد در حال کاهش است و در این دوره از شیوع، افراد زیر 45 سال بیشتر درگیر بیماری شده اند. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد تاکید کرد: در این شرایط نیاز به همکاری ویژه مردم داریم و امیدواریم با مراقبت از خود، از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کنند. نوری شادکام از مردم یزد خواست: از برگزاری هر گونه مراسم از جمله، عروسی و مراسم ختم جدا خودداری کنند، محدودیت ها را جدی بگیرند و در خانه بمانند. کد خبر 5067262 ...