پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۳۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۵

مرگ تلخ مادر و جنین در شکمش به خاطر کرونا در مشهد

زن جوان باردار در مشهد با نوزادش در اثر کرونا فوت کردند. ،مادر باردار 22 ساله بردسکنی و نوزادش در یکی از بیمارستان های مشهد فوت کردند. رئیس بیمارستان ولی عصر بردسکن گفت: مادر باردار 22 ساله بردسکنی که هفته 34 بارداری اش بود پس از 20 روز تلاش کادر پزشکی متاسفانه بر اثر مبتلا به کرونا جان خود و نوزادش از دست داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)