پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۱۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
وبگاه خبری قلم ۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۲:۰۶

مرگ مادر باردار و نوزادش در مشهد

فوت مادر باردار 22 ساله بردسکنی و نوزادش در یکی از بیمارستان های مشهد رئیس بیمارستان ولی عصر بردسکن گفت: مادر باردار 22 ساله بردسکنی که هفته 34 بارداری اش بود پس از 20 روز تلاش کادر پزشکی متاسفانه بر اثر مبتلا به کرونا جان خود و نوزادش از دست داد. ذبیحی گفت: این خانم 22 ساله 20 روز پیش که علائم کرونا را داشت و بدحال بود به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد مقدس اعزام شد که پس از 20 روز جان خود و نوزادش را از دست داد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)