سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۴۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه ابتکار ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۰:۵۰

اعتراض کارگران مترو به عدم پرداخت به موقع حقوق ماسک را خودمان می خریم

به هرجایی که فکرش را کنید، اعتراض خود را رساندیم، از ثبت شکایت در سامانه 1888 گرفته تا بازرسی مترو اما هیچ کدام راه به جایی نبرد. مترو تهران به عنوان یکی از خطرناک ترین و نقطه کانونی شیوع کرونا شناخته شده است و کارگران آن این روزها به دلیل الزام ضدعفونی مداوم قطارها پس از شیوع کرونا حجم کاری بیشتری را به دوش می کشند، اما برخی از آنها نسبت به شرایط سخت کاری خود گلایه هایی دارند. عدم پرداخت بموقع حقوق تا نداشتن حتی یک روز مرخصی در ماه، مهمترین گلایه های این کارگران به شرایط سخت کاریشان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)