پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۳۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
رو تیتر ۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۱:۱۵

نیروگاه منتظرقائم فردیس گازوئیل مصرف می کند

روتیتر: فرماندار فردیس گفت: نیروگاه منتظر قائم در حال حاضر گازوئیل مصرف می کند اما این امر تأثیری بر آلودگی هوای شهرستان ندارد. به گزارش روتیتر: ابوالفضل اینانلو ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس اظهار کرد: نظام آموزش و پرورش بدون مشارکت سایر نهادها به تنهایی قادر به حل مسائل این حوزه نیست و نیازمند مشارکت همگانی است، البته در این خصوص شورای آموزش و پرورش زمینه خوبی را فراهم کرده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)