پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۲۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
نماینده ۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۶:۵۹

استفاده حداکثری از فن آوری در روندبرگزاری انتخابات یک ضرورت است

عضوهیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور اظهار داشت: استفاده حداکثری از استفاده حداکثری از فن آوری های جدید و ظرفیت های این عرصه در روند برگزاری انتخابات به ویژه در دوران پاندمی کرونا یک ضرورت است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)