شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 18 دی 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 دی 1395 راه دانا 2 دی 1395 راه دانا 3 دی 1395 راه دانا 4 دی 1395 راه دانا 5 دی 1395 راه دانا 6 دی 1395 راه دانا 7 دی 1395 راه دانا 8 دی 1395 راه دانا 9 دی 1395 راه دانا 10 دی 1395 راه دانا 11 دی 1395 راه دانا 12 دی 1395 راه دانا 13 دی 1395 راه دانا 14 دی 1395 راه دانا 15 دی 1395 راه دانا 16 دی 1395 راه دانا 17 دی 1395 راه دانا 18 دی 1395 راه دانا 19 دی 1395 راه دانا 20 دی 1395 راه دانا 21 دی 1395 راه دانا 22 دی 1395 راه دانا 23 دی 1395 راه دانا 24 دی 1395 راه دانا 25 دی 1395 راه دانا 26 دی 1395 راه دانا 27 دی 1395 راه دانا 28 دی 1395 راه دانا 29 دی 1395 راه دانا 30 دی 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۹:۴۵    
گروه تروریستی داعش دانشکده های دندانپزشکی، ادبیات و علوم تربیتی دانشگاه موصل را منفجر کرده و به آتش کشید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۴    
همایش خاوران شناسی با حضور دانش آموزان دبستان دخترانه شیخ بهاءالدین عاملی در شهرستان فردوس برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۳۹    
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: طرح درمان رایگان بیماران محروم با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در شهر بستان اجرایی و به 500 نفر از مردم این شهر خدمات رایگان ارائه شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۹    
در چندسال اخیر بسیجیان شهرستان اسلام آباد غرب در پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد عرصه اقتصاد مقاومتی شده و افتخار این را دارند که از پیشگامان این عرصه هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۰    
رئیس کمیته امداد شهرستان تربت جام گفت: در هفته خدمت بی منت که پاس خدمات مرحوم کوثری در تربت جام نامگذاری شده است دو واحد مسکونی به خانواده ایتام تربت جام واگذار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۱۰    
امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: جامعه نباید گدا پرور باشد مسئولان و خیرین با ایجاد گرمخانه و تولید کار آنان را جمع آوری و ساماندهی کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۴:۰۷    
امام جمعه تربت جام گفت: دست اندرکاران تعلیم و تربیت قرآن و نماز را سرلوحه کار، رکن زندگی و هستی خودشان قرار دهند که سعادت دنیا و آخرت بشر را تضمین می کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۱۹    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استاندار گفت: همزمان با دهه فجر دومین واحد بزرگ تولیدکننده مس کاتدی کشور در طارم سفلی قزوین به بهره برداری می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۹    
رئیس دانشگاه ارومیه، اکنون باید انتخاب کند با تشکل خاطی که از مجرم حامی گروهک تروریستی پژاک و سازمان منافقین حمایت کرده ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۵۹    
بانک ملی ایران در سال جاری تا پایان آبان 567 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بیش از 16 هزار و 81 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۱۰    
حسین موحدی، خبرنگار نجف آباد نیوز چندی پیش به دلیل درج اشتباه عدد موتورهای توقیف شده توسط نیروی انتظامی به 40 ضربه شلاق محکوم شد، اما او حکایت مسگری را داشت که گناه اهل بلخ را به جان خرید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۴    
سازمان دامپزشکی با صدور اطلاعیه اعلام کرد بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان تاکنون در 11 استان کشور در پرندگان وحشی، طیور روستایی و واحدهای صنعتی شناسایی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۱:۰۱    
فرماندار شهرستان بهارستان گفت: مردم و مسئولین در هر جایگاهی وظیفه دارند در این ایام به تشریح دستاورد ها و خدمات بی نظیر انقلاب اسلامی بپردازند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۰:۴۶    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی در محل نمایشگاه بین المللی تهران بازدید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۸:۱۹    
انتظامی "رفسنجان" از کشف 530 میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات مأموران آگاهی این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۸:۱۹    
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با واگذاری کارها به نیروهای بومی بازدهی کارها چند برابر می شود، البته ما در ایران جزیره ای فکر نمی کنیم و توجه به پتانسیل و ظرفیت نیروهای بومی می تواند بازدهی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۲:۲۱    
کارشناس امور زنان با بیان اینکه قوانین زیادی در حوزه زنان تصویب شده که تا کنون شرایط اجرای آنها فراهم نشده است، گفت: به عنوان مثال در مورد شرایط کار ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۲:۱۸    
مشاور وزیر کار در امور بانوان با اشاره به ثبت نام حدود 650 هزار زن جویای کار از سراسر کشور در مراکز مشاوره شغلی و کاریابی گفت: حدود100هزار نفر از این تعداد به کارگمارده شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۰۱:۴۲    
رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: لازم است نمایندگان زن مجلس اقدامات جدی برای رفع خلاهای قانون مدنی انجام دهند چون آنان بهتر می توانند معضل جامعه زنان را درک کنند علاوه بر آن در جهت توجیه کردن سایر ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۰    
مسئول و کارشناس مد و لباس جشنواره اقوام در کرمانشاه از حضور 14پوشش بومی- ایرانی اسلامی کشور در نخستین جشنواره بین المللی اقوام در کرمانشاه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۲:۲۳    
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: کلیه برنامه ریزی های رسانه ای، محیطی و شبکه های اجتماعی برای میزبانی نخستین جشنواره بین المللی اقوام در کرمانشاه انجام شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۵۹    
مسعود شوشتری با بیان اینکه برنامه ریزی ها برای برپایی هرچه باشکوه تر کنگره عظیم اربعین حسینی سال آینده آغاز شده گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۲۱:۱۹    
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای موفقیت آمیز پروژه پایگاه داده مکانی در شهر حویق تالش خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۶:۳۵    
با ورود موجی ضعیف به جو منطقه ، احتمال رشد ابر و احتمالاً رگبار خفیف باران، در پاره ای نقاط از سطح استان برای روزهای دوشنبه و سه شنبه پیش بینی میگردد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۶    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان شب گذشته در بازدید از زندان زاهدان با محکومان این مرکز دیدار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: فکر می کنیم امسال باوجود کاهش قیمت جهانی نفت و محدودیت هایی که وجود دارد کنترل تورم و ایجاد اشتغال جزو دستاوردهای کم سابقه تاریخ ایران است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۵    
مجموعه پوستر قیام 19 دی منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۶    
مشاور وزیر کشور در امور بانوان از تدوین بسته اقتصاد مقاومتی زنان برای 3 استان کشور در وزارت کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۱    
آذر زمان پور اظهار داشت: دولت ریالی برای خرید، تجهیز و ترمیم ناوگان حمل ونقل درون شهری اهواز کمک نکرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۸    
مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان بشرویه از راه اندازی قرارگاه فرهنگی مجازی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۸    
مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: مصرف گاز در استان در بخش غیر نیروگاهی بیش از 18 درصد نسبت به روز مشابه در هفته گذشته افزایش داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۲    
راهروی کشف شده در زیر مسجد امام اصفهان وسیع تر از میدان نقش جهان است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۹    
مدیر کل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: استان سمنان در زمره استان های مطلوب از نظر شرایط برگزاری مسابقات است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۵:۰۱    
پیر گروسر می نویسد: بسیاری از دیپلمات همیشه با عجله با توجه به بحران های کنونی و مشکلات و چالش ها از طریق الگوها و قالب های گذشته دیپلماسی به آن وارد می شوند مانند مسئله مذاکرات با تهران درباره ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۶    
اپلی کیشن اندروید راهیان نور توسط سازمان اردویی بسیج اصفهان به زودی زونمایی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۹    
مسعوداخوان فرد با بیان اینکه در بندهای مختلف سند 2030، شاهد وجود کلمات و عبارات مبهم و چند پهلو هستیم که قابلیت تفاسیر متعدد و بعضا علیه ما را دارد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۶    
آنچه بیش از بیش باعث نگرانی شده است، بی توجهی نهادها و مراکز مربوط چون شورای عالی انقلاب فرهنگی و در رأس آنها مجلس شورای اسلامی است، اگر دولت و دولتمردان ما با نقض صریح قانون اساسی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۳    
نشست خبری رئیس دانشگاه ارومیه همراه با حواشی جالبی بود که بیش از آمار و اعداد ارائه شده باید به آن توجه شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۳۰    
طرح هر مدرسه یک نهالستان با مشارکت آموزش و پرورش، حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی در مدارس شهرستان لردگان آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۷    
ایندیپندنت نوشت: مطالعات نشان می دهد؛ مردم ساکن کنار جاده های اصلی، به علت قرار گرفتن در معرض بار ترافیکی جاده ها، به عنوان یک بار بزرگ بهداشت عمومی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۲۴    
بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان طی نامه ای به مجلس شورای اسلامی، از رای نمایندگان به ممنوعیت تراریخته تشکر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۱۵    
فرمانده انتظامی"جیرفت" از کشف یک کارگاه زیرزمینی ساخت متادون تقلبی در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۱۵    
برنجی گفت: آشنایی آسیب ها و چالش های مطروحه در سه عرصه مصرف ، کسب و کار و فرهنگ و کاربست راهکارهای اساسی ده گانه که به شکل کاربردی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۶    
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: از خط کش گذاشتن در برگزاری جشن های انقلاب باید خودداری کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۶    
استاندار چهار محال و بختیاری گفت: وجود اتحاد، یکدلی و تعامل بین مردم، مسئولان، نمایندگان مجلس و قشرهای مختلف چهارمحال و بختیاری باعث تسریع در روند اجرایی پروژه های مختلف این استان شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۲    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل با صدور بیانیه ای اعلام موجودیت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۹    
اولین شب خاطره اربعین حسینی سال 1395 استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۶    
مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: دشمنان تلاش می کنند تا از بستر رسانه به عنوان اولین راهبرد برای هدایت افکار عمومی استفاده کنند که ارائه افکار از این طریق کاملا عقلانی و منطقی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۶    
مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان این که پیشگیری از آسیب های اجتماعی با توانمندسازی و همکاری سازمان های مردم نهاد انجام می شود، گفت: انتظارمان آن است که بتوانیم با همکاری این سازمان ها ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۶    
آنچه که نگارنده را به نگارش این نوشته واداشت نه حب و بغض نسبت به عزل فردی و یا نصب دیگری بر راس دستگاه سلامت استان بلکه روال مداخله غیر قانونی و غیرمتعارف نمایندگان در امور اجرایی استان است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۶    
ستاد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خراسان جنوبی تشکیل و اعضای این ستاد طی احکامی جداگانه از سوی استاندار خراسان جنوبی منصوب شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۲    
"خواجه عاصف" وزیر دفاع پاکستان اعلام کرد، "راحیل شرف" فرمانده سابق ارتش پاکستان فرمانده نیروهای ائتلاف اسلامی ضد تروریسم شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۲    
امروزه از اینترنت به عنوان یک نعمت یاد می شود که سبب تسهیل در ارتباط مردم جهان شده و این دنیا را به دهکده ای بزرگ تبدیل کرده است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۹    
جشن آشیانه های مهربانی با حضور حامیان، نوعروسان و کودکان دست های مهربان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۶    
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: جمهوری اسلامی ایران و انقلاب در دوران دفاع مقدس تثبیت شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۶    
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سراب از تعطیلی فروش پرندگان در بازارچه های مهربان و بهرمان دراین شهرستان به منظور پیشگیری و کنترل شیوع بیماری های حاد تنفسی طیور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۶    
مدیرکل دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش گفت: زنان توانمند و مستقل اصلی ترین سرمایه های جامعه اند که ستون های ترقی خواهی، پیشرفت و رشد وضعیت اجتماعی، فرهنگی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۳    
همزمان با شب میلاد حضرت امام حسن عسکری علیه السلام مراسم جشنی در محل مسجد امام حسن عسکری علیه السلام آباده برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۳    
تیم فوتبال زاگرس یاسوج در چارچوب رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با نتیجه 3 بر 2 مقابل بعثت کرمانشاه پیروز شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۳    
زاکانی گفت: مدیران غیر انقلابی به دنبال این هستند که نظامی مانند ترکیه و یا مالزی در کشور حاکم کنند که از درون سلطه پذیری را قبول کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۳    
مرتضی غلامی: هدف از برگزاری این دوره از کلاس ها ارتقاء سطح آموزش کمک های اولیه در بین احاد مردم و در نتیجه پایین آوردن خسارت های جانی در موقع رخ دادن حوادث غیر مترقبه است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۵    
معاون مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت: این استان دارای شرایط خاصی است چراکه در شرایط کنونی 8 هزار کلاس درس کمبود دارد و 550 مدرسه نیاز به تخریب و بازسازی دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۵    
فرماندار سقز گفت: 2 یادمان و مرکز فرهنگی دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان ایجاد و ساخته می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۵    
استاندار البرز گفت: بهبود فضای کسب و کار یکی از شاخص های اصلی برای ارزیابی اقتصاد کشور و دنیا محسوب می شود
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۵    
تیم نفت و گاز گچساران در هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور میزبان خود فولاد نوین اهواز را شکست داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۲    
استقرار دکل ایرانسل در تپه قلعه تفرش بارها مورد اعتراض مردم منطقه بوده است که با وجود صدور حکم مراجع قضایی برای برداشته شدن آن هنوز دکل در جای خود مستقر است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۶    
یادواره شهدای محله خیابان بزرگ در مسجد حضرت امیرالمؤمنین(ع) اشتهارد با حضور حجت الاسلام خالق پرست امام جمعه شهرستان ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۶    
اثر آرش فروغی کاریکاتوریست لرستانی عنوان نخست بخش کاریکاتور چهارمین جشنواره جهانی هنر مقاومت را کسب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۳۳    
امسال 675 میلیون ریال اعتبار برای ارتقای سطح آموزشی، فرهنگی و تربیتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پاوه سرمایه گذاری و هزینه شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۹    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: 90 درصد ایتام تحت حمایت استان بالای 6 نفر حامی دارند و بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی آنها از محل مبلغ واریزی حامیان مرتفع می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۶    
جریان اصلاح طلب با شایعه کردن این حرف که اصولگرایان می خواهند یک زن را کاندیدای ریاست جمهور کنند برای آن ها دام پهن کرده است و جالب است که خودشان را در موضع مدافع مطالبات زنان می نشانند و به شورای ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۶    
جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان منوجان در راستای پیگیری اجرای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی با حضورامام جمعه بخش آسمینون، فرماندار ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۳    
فوتبالیست 30 ساله در پی ایست قلبی در زمین فوتبال جان خود را از دست داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۰    
خلیل اللهی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده ارتشا و اختلاس تعدادی از کارکنان شهرداری بناب، گفت: این پرونده در مجموع 25 نفر متهم دارد که از آنجایی که قرار بازداشت موقت ضرورتی نداشت همه آنها با قرار ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۷    
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه گفت: به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مدد جویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در نه ماه سال جاری چهار میلیارد و 701میلیون ریال هزینه شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۷    
عظیم محبی: رابطه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان با صنعت و محیط کار به خوبی تعریف نشده و یک گپ بین تحصیلات آکادمیک در دانشگاه ها و نیاز صنعت و بازار کار وجود دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۴    
گورخوابی و نجومی بگیری رابطه ای مستقیم دارند، وقتی دریافت حقوق های نجومی سر به فلک می کشد و وام های کلان کم بهره با دوره بازپرداخت 50 ساله و 90 ساله به عده ای نورچشمی می رسد، بیکاری، فقر ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۴    
فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به سفرهای اخیر مسئولان به تایلند و همچنین راه اندازی تورهای تایلند با تخفیفات ویژه ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۱    
شاخ شمیران: رئیس آموزش و پرورش ثلاث باباجانی در حاشیه بازدید از کلاس های ضمن خدمت ارزشیابی کیفی -توصیفی گفت: آموزش و پرورش امروز به کیفیت بخشی آموزشی ، توجه جدی دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۱    
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: یکی دیگر از ویژگی های شیعه، خط سیاسی مشخص است که نباید بگذاریم افکار شیعه انگلیسی وارد ذهن و قلب مردم دنیا شود چراکه دنیا نیاز به افکار و ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۴    
محققان گونه ای کمیاب از کهکشان با ساختار دایره ای منحصر به فرد کشف کرده اند که در فاصله 359 میلیون سال نوری از زمین قرار گرفته است و پیش از این هرگز شناخته نشده بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۸    
فرماندار شهرستان اهر گفت: این جشنواره می تواند توانمندی ها و زیبایی های ارسباران را به شکلی مطلوب برای در معرض نمایش قرار دهد و مقدمه ای باشد برای "تبریز 2018" تا در تمامی زمینه های فرهنگی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۸    
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: از ابتدای ورود خیرین مدرسه ساز به نظام تعلیم و تربیت و احداث و اهدا فضاهای آموزشی توسط این افراد، تاکنون 128 مدرسه در استان ساخته شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۸    
رئیس و کارکنان اداره آموزش و پرورش به نمایندگی از فرهنگیان منطقه از دانش آموز سامان رستمی اهل روستای دزآور که از بیماری صعب العلاج سرطان رنج می بردعیادت کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۸    
معاون فرماندار شهرستان صحنه در جلسه اشتغال گفت: ادارات و بخشهای دولتی و خصوصی باید وظایف خود را در تحقق اقتصاد مقاومتی بشناسند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۴    
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس عنوان کرد: وقتی می گوییم مسؤولان نوکر مردم هستند باید در عمل اینگونه باشد اما اگر به ادارات رجوع شود مشاهده خواهد شد که این موضوع برعکس بوده و کارمندان ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۴    
رییس اداره مراقبت از آسیب های اجتماعی عنوان کرد: سالانه بیش از 4000 نفر در کشور و 150 تا 200 نفر در استان قزوین اقدام به خودکشی می کنند که متاسفانه دانش آموزان هم در این طیف مشاهده می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۴    
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با بیان اینکه در بحث الویت های فرهنگی مطالعه صورت نگرفته است،افزود ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۴    
امام جمعه کرمانشاه گفت: مسئله طلاق امروز از بزرگ ترین معضلات جامعه ما محسوب می شود که کاهش آن نیازمند همکاری همه مردم و مسؤولان است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۴    
این روزها داستان زندگی افرادی را از گوشه و کنار این شهر می شنویم که شاید غیرقابل باور باشند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۴    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: برخی ها خیلی خوش باورند و دشمنان نظام را از دوستان نظام بیشتر دوست دارند و می پسندند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۸    
بی توجهی مسؤولان به تولید، نرخ سود بانکی بالا، وجود قوانین دست و پاگیر برای کارفرمایان، سخت گیری برخی از قوانین تامین اجتماعی از مشکلات صنعت مازندران است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۸    
امینی گفت: ورود نهادهای دولتی و نیمه دولتی با بودجه دولتی در این زمینه و شکستن قیمت ها و تولید گیاهان با کیفیت کم از جمله مشکلات پیش روی بازارهای گل و گیاه بخش خصوصی است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۷    
صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی و تحلیلگر مسائل سیاسی در واکنش به انتقاداتی که به وی درباره اطلاق شط العرب به اروند رود شده بود در صفحه اینستاگرام خود پاسخ داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۴    
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اعلام نهایی قیمت انواع گوشت اعم از گوسفند، بز، بزغاله، بره ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۴    
بانوی باشتی با دریافت تسهیلات اشتغال زایی از کمیته امداد شغل عطاری را برگزید و هم اکنون درآمد خوبی برای خود ایجاد کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۸    
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: آمریکا و انگلیس و اسرائیل دشمنان قسم خورده ماهستند اما ان چیزی که خطر جدی است و انقلاب را تهدید می کند منافقین داخلی وابسته به خارج هستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۵    
دوره آموزشی ویژه مدیران و مربیان مدارس شهرستان پاوه در راستای اجرای پنجمین مرحله مسابقات ملی دادرس با همکاری آموزش و پرورش برگزار شد .
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۵    
مسکن مهر شهرستان صحنه با وجود مشکلات زیر ساختی بسیاری که دارد باعث نارضایتی شدید برخی از ساکنان آن شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۶    
17 دی ماه سالروز کشف حجاب به فرمان رضاخان دیکتاتور نظام پهلوی است. او در سال 1304 با این جمله که من از چادر و حجاب بدم می آید دستور داد تا زخمی چرکین بر پیکره ی جامعه اسلامی ایران به وجود آورد.