شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۲Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 27 دی 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 دی 1395 راه دانا 2 دی 1395 راه دانا 3 دی 1395 راه دانا 4 دی 1395 راه دانا 5 دی 1395 راه دانا 6 دی 1395 راه دانا 7 دی 1395 راه دانا 8 دی 1395 راه دانا 9 دی 1395 راه دانا 10 دی 1395 راه دانا 11 دی 1395 راه دانا 12 دی 1395 راه دانا 13 دی 1395 راه دانا 14 دی 1395 راه دانا 15 دی 1395 راه دانا 16 دی 1395 راه دانا 17 دی 1395 راه دانا 18 دی 1395 راه دانا 19 دی 1395 راه دانا 20 دی 1395 راه دانا 21 دی 1395 راه دانا 22 دی 1395 راه دانا 23 دی 1395 راه دانا 24 دی 1395 راه دانا 25 دی 1395 راه دانا 26 دی 1395 راه دانا 27 دی 1395 راه دانا 28 دی 1395 راه دانا 29 دی 1395 راه دانا 30 دی 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۹:۵۶    
میراحد حسینی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی برضرورت تشکیل تعاون توسعه و عمران شهری در شهرستان اسکو تاکید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۹:۵۶    
نمایش آیینی میدانی نذر موی سر کاری از گروه نقالهای کرمانشاه در نخستین جشنواره بین المللی اقوام در کرمانشاه به روی صحنه رفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۹:۲۳    
در آستانه دهه فجر جشنواره فرهنگی ورزشی دختران استان سمنان با عنوان حریم تا حرم در جهت گرامی داشت شهدای مدافع حرم به میزبانی شاهرود برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۷:۰۹    
امام جمعه شهر آیسک گفت: رفع مشکلات ایثارگران مهمترین وظیفه مسئولین جامعه اسلامی است که باید به آن توجه ویژه شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۶:۵۷    
بی توجهی و فراموشی مسکن مهر دهلران از سوی مسئولان، باعث شده تا در خانه های این پروژه عظیم به جای انسان، حیوانات اهلی جا خوش کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۶    
برجام یک نمونه عینی از فاصله میان تدبیر و امید واهی است که در دولت راستگویان اندر محاسن آن خطبه های متعددی خوانده شد و در دولت اخلاق به منتقدین اندرزهایی داده شد که در تاریخ به عنوان الگوی اخلاق ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۴۶    
شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد که از لحاظ جاذبه های گردشگری بی نظیر هستند، سال های مدیدی است که از معضل زباله رنج برده و طبیعت بکر و دریای زیبایشان اسیر زباله و شیرابه هایش شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۱    
به منظور مقابله با بیابانزایی، طرح ترسیب کربن در 25 هزار هکتار از اراضی بیابانی شهرستان گرمه اجرایی خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۳۰    
تولید نخستین تایر سبز در کشور در آستانه روز هوای پاکمدیرعامل شرکت کویر تایر از تولید نخستین تایر سبز در کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۲۲:۲۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از برگزاری آزمون بیست و سوم تاسیس شرکتهای حمل و نقل بین المللی کالا خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۵۴    
سه کتاب تألیف نویسندگان هرمزگانی در چهاردهمین دوره برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در این استان رونمایی تاکنون شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۵۴    
دانشگاه گیلان و دانشگاه استراسبورگ فرانسه، امکان تعریف پروژه های مشترک در قالب پایان نامه و پژوهش های مشترک را میان دو دانشگاه بررسی می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۷    
این کشفیات بیشترشامل لوازم ارایشی،گوشی تلفن همراه،کیف و کفش و تجهیزات پزشکی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۸    
نشریه دانشجویی قلم در حالی به اتهام توهین به سران فتنه و بدون شاکی خصوصی توقیف می شود که طبق قانون تنها در سه حالت میتوان بدون شاکی نشریه ای را محکوم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۶    
دکتر نائینی گفت: اگر بخواهیم از آسیب های حوزه فرهنگ در امان باشیم باید برنامه های تربیتی خود را از سنین کودکی آغاز کنیم زیرا اگر رفتاری در جوان و نوجوان شکل بگیرد تغییر آن در دانشگاهها بسیار سخت و ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۳۰    
تاکسی های فرسوده یکی از دلایل آلودگی هوای ابرشهرها از جمله پایتخت است به همین دلیل نوسازی ناوگان تاکسیرانی و حذف پیکان در دستور کار هیئت دولت قرار گرفت تا هر چه سریع تر یکی از دلایل افزایش آلودگی هوا ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۱    
رابط فرهنگی سازمان مردم نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد از اهداء بیش از یکهزارجلد کتابچه با موضوع امر به معرف و نهی از منکربه کتابخانه های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۳    
مجید درویشی گفت:نمی توان با حواله دادن همه مردم به جهنم و یا بی سواد خطاب کردن انها از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرد،مردم می خواهند بدانند در ازای خون شهدای هسته ای چه عاید کشور شده است .
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۷    
رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم ترین مشکلات ورزش در حال حاضر را کمبود اعتبارات برای کارهای مهم از جمله استعدادیابی دانست و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۸    
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه جریان راهیان نور به دنبال کادرسازی برای آینده انقلاب اسلامی است, گفت:عبرت های دفاع مقدس منشاء تحولات گذشته ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۳    
اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال که از یکم تا پنجم بهمن ماه در کمپ تیم های ملی برگزار خواهد شد .
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۰    
با تلاش بهورزان خانه بهداشت کلگه مادر باردار در منطقه ی عشایری روستای کلگه از مرگ نجات یافت
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۱    
کریمی گفت: تغییر ذائقه جامعه و رو آوردن جامعه به سمت کالاها و نوع سبک زندگی غیر دینی و گم شدن دستگاه های ارزشی تاثیرگذار بر فرهنگ از آثار و نتایج ولنگاری فرهنگی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه از انجام دو انتصاب مهم در معاونت های آموزشی و پژوهشی این واحد دانشگاهی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۴۸    
فرماندار شهرستان گرمه از افزایش 90 درصدی اعتبارات مدیریت بحران این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۰    
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به عنوان یکی از فعال ترین مراکز رشد کشور در حوزه کشاورزی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۲    
احمد لطفی یکی از محورهای اصلی فعالیت های کمیته امداد را توسعه مشارکت های مردمی و جذب کمک های خیران عنوان کرد و گفت:استفاده از ظرفیت های مردمی ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۰۸:۳۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: فرمانده معظم کل قوا دو دستور صریح بیان فرمودند، بهبود معیشت کارکنان و ارتقاء توان رزمی.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۰:۰۱    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجن گفت: یک باب مغازه تجاری در بروجن، یک باب مغازه در شهر نقنه و 2 هزار و 500 متر زمین مزروعی واقع در روستای دهنو وقف شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۲۰:۰۱    
یک شکارچی متخلف در شهرستان آستانه اشرفیه با حکم رییس حوزه قضایی کیفری بندر کیاشهر محکوم شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۷:۲۵    
مرضیه گیتی گفت: کار پژوهشی بسیار کار دقیق و زمان بر است و برای این مهم باید تمام زمینه ها فراهم شود و به طور حتم فراهم کردن زمینه به تنهایی از طرف پژوهشگر کاری ناشدنی است و اگر مسئولان همت گمارند و ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۷:۲۵    
سرهنگ خسروی رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای و کشف 300 میلیون ریال اموال مسروقه داخل خودرو خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۵    
412 بشکه روغن خودرو قاچاق در میرجاوه کشف و ضبط شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۴۹    
3 زن باردار از دیروز تاکنون بوسیله هلی کوپتر اورژانس هوایی از نگور و نوبندیان از توابع شهرستان چابهار به بیمارستان منتقل شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۷    
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت فعال شدن واحدهای پایین دست پتروشیمی، زمینه اشتغال 1500نفر فراهم می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۵    
رئیس اداره مامایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کاهش شش و نیم درصدی آمار سزارین با اجرای برنامه ترویج زایمان طبیعی در کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۵    
رئیس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: یکی از اقدامات خوبی که در ارتباط با توسعه صادرات به روسیه انجام شده است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۵    
مدیرکل پزشکی قانونی استان خراسان شمالی از مرگ 14 نفر بر اثر گازگرفتگی در خراسان شمالی طی سال گذشته و سال جاری خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۲    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان رضوی در دیدار با فرماندار شهرستان فیروزه به بررسی پروژه های ناحیه صنعتی کمال الملک پرداختند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۸    
شهرستان باشت در سال جاری از داشتن درختچه های زیبای مورد بی نصیب بوده، اما بعد از ماه ها جوانه های امید در قلب این موردستان را می بینیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۸    
مدیر کمیته امداد حاجی آباد گفت: در سال جاری این نهاد به 181 نفر مددجوی تحت پوشش مبلغ 2 میلیارد و 260 میلیون ریال وام کارگشایی پرداخت شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با بیان این مطلب که بیمارستان جدید شهرستان بندرگز، یک برند برای این شهر محسوب میشود افزود: بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان بندرگز ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۹    
مصطفی بهجتی اردکانی یکی از جوانان یزدی است که پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه و بعد از آن که کار در کارخانه او را راضی نکرد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۷    
مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی از کشف، ضبط و معدوم سازی بیش از 335 تن مواد خام دامی غیربهداشتی طی 9 ماهه سالجاری خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۱۹    
به منظور حمایت از خانواده های ایتام تعدادی کمک های نقدی و غیرنقدی از سوی موسسه خیریه انصار الحجه به این خانواده ها اعطا شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۱۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد: از ابتدای سال تا کنون میزان مرگ مادران باردار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 52 درصد کاهش داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۱۳    
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نیمه فعال بودن پروژه ملی راه آهن اقلید – یاسوج بدلیل کمبود اعتبارات خبرداد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۰۴    
تاجمیری گفت: شوراهای دانش آموزی می تواند زمینه ساز مشارکت و جامعه پذیری اجتماعی، توانمند سازی دانش آموزان و تقویت مسئولیت پذیری در آنان باشد و ایفای نقش مشورتی و اجرایی در قالب این شورا زمینه ساز ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۰۴    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت:برخی به شدت در تلاش هستند تا خیانت های بزرگ محمد رضا پهلوی را در نظر و نگاه نسل جوان خدمات ارزنده جلوه دهند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۰۴    
بازیگر مطرح سینما و تلویزیون گفت: یکی از افرادی که در فرهنگ چهار نسل انقلاب نقش موثری در فرهنگ پیدا کرده بود هاشمی رفسنجانی است،ایشان با شخصیت انسانی و مردمداری حامی جامعه هنری بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۱۹    
متأسفانه خبرهایی از شیوع برخی اقدامات ضدفرهنگی از جمله پدیده وحشتناک خودنی در زیر پوست آموزش و پرورش خصوصا در مدارس دخترانه سطح شهر ارومیه به گوش می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۱۶    
4 بانوی ورزشکار استان قزوین به اردوی تیم ملی اسکیت رول بال دعوت شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۱۶    
رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: هر سال نیز شاهد افزایش پرونده های برخورد با چاه های غیرمجاز هستیم که شامل احکام صادره حتی در حد پلمپ و انسداد چاه های غیرمجاز است البته طی سه تا چهار سال اخیر ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۱۶    
هیات امنای انجمن عکاسان شهرستان جوانرود، با برگزاری انتخابات و رای اعضاء انتخاب و معرفی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۱۳    
دانش آموزان مدارس استان با اجرای طرح کانون مدرسه دروس خود را در قالب فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آموزش می بینند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۱۳    
در نشست استاندار با مدیرعامل بانک ملی کشور،مسائل و مشکلات 20 واحد تولیدی و صنعتی بزرگ در قزوین بررسی شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۹    
عبدالحسین مختاباد گفت: متاسفانه موسیقی مانند ورزش به سمت سیاسی شدن رفته که آفتی برای هنر فاخر ایران خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۳    
سرهنگ جلیل زبیدی فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر از دستگیری 2 سارق حرفه ای و کشف 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۳    
مسئول کمیته فوتبال رومیزی استان مرکزی از دعوت چهار بازیکن استان مرکزی اردوی تیم ملی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۰    
آیا برجام برای ما عزت آورده است؟/ مردم همچنان در انتظار گشایش اقتصادی!
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۳۴    
در اکثر کلانشهرها پل طبیعت مکانی جهت بهره بردن مردم از طبیعت است ولی در کلانشهر اهواز همه چیز با همه جا فرق دارد و تنها پل طبیعت کلانشهر اهواز در بی توجهی مسئولین فرهنگی شهر به پاتوقی برای ارازل و ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۳۴    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مریوان، گفت: پروژه 140 واحدی مسکن مهر بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در شرف تحویل و عقد قرارداد اجاره و همچنین آزاد سازی تسهیلات می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۳۴    
یکی از شهروندان مریوانی زندانی محکوم به اعدام حمل مواد مخدر بود که به برکت حفظ قرآن کریم و کارآفرینی موفق از اعدام رهایی و حکم وی فعلا به حبس ابد تبدیل شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۳۴    
یکی از اقشاری که در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته اند محرومان و نیازمندان جامعه هستند و این افراد باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۲    
انتظار مردم خوزستان از دستگاه قضایی این است که برخورد قاطع با خاطیان را به گونه ای در پیش بگیرد که از این قبیل اعمال ضد ارزشی در جامعه اسلامی قبح زدایی نشود و عبرتی برای سایر هتاکان به قانون و ارزشها ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۳    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاسک گفت: جشنواره استانی فیلم و فیلم نامه نویسی هم زمان با هفته قرآن و عترت، هفدهم اسفندماه در جاسک برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۸    
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بروجن گفت: کارگران شرکت انرژی گستر فولاد چهارمحال و بختیاری صبح امروز با نظارت اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی قرارداد بستند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۲    
رئیس ستاد انتخابات کشور از مشخص شدن نتیجه نهایی برگزاری الکترونیکی انتخابات 96 ظرف یک هفته آینده خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۲    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مرکزی گفت:برای مدیریت مصرف بهینه منابع آب زیرزمینی طرح خاموشی چاههای آب کشاورزی در فصول سرد سال و چاههای آب پرورش ماهی در استان اجرایی شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۴۶    
رئیس مرکز بهداشت سوادکوه گفت: 50 درصد مرگ ومیرها در شهرستان مربوط به بیماری های قلبی و عروقی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۷    
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در واکنش به زخمی شدن 6 کولبر در پیرانشهر گفت: این اقدام نشان از بی تدبیری مسئولان استانی به ویژه شخص استاندار دارد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۵    
برنامه نود این هفته به غیر از اعتراض های علی دایی به داوری ها علیه تیم اش شب آرامی با حضور مهاجم گلزن ذوب آهن سپری کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۰    
فرمانده انتظامی استان از کشف 560 میلیارد ریال کالای قاچاق و کشف 76 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۴    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد بابیان اینکه 22 درصد دانش آموزان یزدی در حال حاضر اضافه وزن دارند گفت: این اصلا وضعیت مناسبی نیست زیرا این نوجوانان در آینده به بیماری هایی مانند دیابت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۴    
آیت الله موسوی گفت: ادارات کل راه و شهرسازی و منابع طبیعی باید با هم تعامل کنند تا بودجه ای که تخصیص داده شده است، برنگردد و طرح ها به اتمام برسد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۱    
در این مقاله نگاهی به نقاط ضعف و قوت بهترین لپ تاپ های ارائه شده در سال 2016 می اندازیم و سپس کاملترین لپ تاپ های عرضه شده را مورد بررسی قرار می دهیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۱    
شاید سال 2016، جالب ترین و پر جنب و جوش ترین سال خودرویی بود که تا به حال داشته ایم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۸    
تانکهای حکومت نظامی در 27 دی ماه در حالی که هواداران شاه روی آنها عربده می کشیدند از روی اتومبیل هایی که در خیابان های اهواز پارک شده بودند عبور کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و نماینده مردم رزن از نبود برنامه منسجم در خصوص اشتغالزایی برای جوانان و کاهش آمار بیکاری مردم در برنامه ششم توسعه خبر داد و دلیل آن را اینگونه بیان داشت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۸    
به نظر وقت آن رسیده که منتخب مردم ارومیه بین دو عنوان "نماینده مردم" و "وکیل الدوله"، یکی را برای خود برگزیند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۵    
سید کریم حسینی گفت:حامیان تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خوزستان این آشفتگی مدیران سیاسی استان را به فال نیک می گیرد چراکه نشان دهنده این است که این حرکت ها مؤثر است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۲    
گل زاده کرمانی که نزدیک به 2 سال و نیم پیش به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه انتخاب شد و حالا فیش های حقوقی وی نشان می دهد که رقمی بالغ بر 24 میلیون تومان به صورت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۲    
معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج جهاد کشاورزی با هیئت همراه از مرکز تحقیقات ماهیان سردابی شهید مطهری یاسوج بازدید کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۲    
رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه بخش کشاورزی بزرگترین بخش اقتصادی شهرستان میامی است، گفت: بیش از 90 درصد چغندر استان در میامی تولید می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان شفت از توقیف یک دستگاه کامیون کمپرسی با بیش از 17 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۵    
فرماندار شفت با اشاره به مصوبه شورای ترافیک شفت درخصوص ایمن سازی مدارس واقع در حاشیه راه افزود: امسال 25 مدرسه حاشیه راه در این شهرستان ایمن سازی می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۵    
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران گفت: اسرائیل از نظر ما رژیمی غاصب است و هر دولتی که با اسرائیل بجنگند مورد حمایت ما خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۹    
امسال آفت سفیدک انگور خسارت های بسیاری را به تاکستان های استان های شمال شرقی کشور وارد کرد که بیشترین میزان خسارت در خراسان شمالی به ویژه در شهرستان بجنورد رخ داد اما آنچه سبب نگرانی تاکداران خراسان ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۹    
مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی گفت: تاکنون برای بیش از یک میلیون نفر در آذربایجان شرقی کارت هوشمند ملی صادر شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۶    
طرح گازرسانی به 63 روستای شهرستان در حال پیگیری است که با تحقق عملیات گازرسانی بیش از 98 درصد روستاهای اسفراین از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۰    
حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم سفر دوباره معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به یاسوج نتایج خوبی برای بانوان کهگیلویه وبویراحمدی به همراه خواهد داشت یا همانند دو سفر دیگر دست خالی می آید.....
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۰    
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: یکی از مهمترین سیاست ها و اولویت های دولت تدبیر و امید بکارگیری مدیران بومی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۰    
به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش زنگ مشارکت در مدارس ثلاث باباجانی با حضور مسئولین شهرستان به صدا در آمد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۴    
معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستگی و گردشگری فارس گفت: تا پایان سال جاری مرمت و بازساز مسجد وکیل که از سال 1388 آغازشده بود به پایان می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۰:۰۱    
مدیر صندوق کار آفرینی بیجار از اعطای بیش از 2 میلیارد تومان تسهیلات و ایجاد شغل برای 171 نفر از طریق صندوق کار آفرینی در سال 95 در بیجار خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۹    
وزیر انرژی عربستان اعلام کرد:نیازی به تمدید توافق اوپک بیش از شش ماه نیست، این در حالی است که طی دو سه هفته آینده قرار است کشورهای عضو و غیرعضو اوپک قرار است در وین گرد هم آیند و وضعیت اجرای توافق ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۶    
به نظر می رسد دغدغه نام گذاری پل ورودی غربی نکا بیش از اتمام در موعد مقرر مورد توجه مسؤولان قرار گرفته اما افتتاح این پروژه در چهارمین زمان وعده داده شده و با تجربه دو نام گذاری ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۰    
معاون نمایشگاه بین المللی کرمانشاه از برپایی نمایشگاه فرش، تابلو فرش و تزئینات همزمان با نخستین نمایشگاه بازرگانی عمومی در کرمانشاه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۷    
سید حمیدرضا جعفری به عنوان رییس جدید بنیاد مسکن شهرستان علی آباد کتول منصوب و از زحمات علی باباکردی رییس سابق این بنیاد قدردانی شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۷    
آمبولانس امدادی پایگاه امداد جاده ای جمعیت هلال احمر کوهرنگ در گردنه چری بازفت دچار حادثه شد.