چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۰۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پارس فوتبال ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۱۴:۵۸

فان خال:لواندوفسکی، نیمار، راموس و هوملس را برای منچستر می خواستم

به گزارش خبرگزاری فارس، لویی فان خال در مصاحبه ای که امروز انتشاریافت، از گذشته ها گفت. از زمانی که در سال 2014 سرمربی منچستریونایتد شد و تا2-16 در تیم الدترافوردی ماند. وی عنوان کرد از مدیریت باشگاه خواستار حضور بازیکنان بزرگی بود. فان خال به گزارشگر فورفورتو گفت:وقتی مسئولیت منچستریونایتد را قبول کردم، می خواستم روبرت لواندوفسکی را در تیمم ببینم.وقتی که امکان به خدمت گیری اش مهیا نشد، برای جذب گونزالو ایگواین اقدام کردم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)