مکان های مناسبی در گلستان برای واکسیناسیون کرونا در نظر گرفته شود
سایر منابع:
سایر خبرها
تزریق دُز اول واکسن کرونا ایمنی زیادی ایجاد نمی کند
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، معاون فنی مرکز بهداشت گلستان با اشاره به اینکه زدن واکسن به معنای ایجاد ایمنی قطعی نیست، گفت: اکثر واکسن ها دو دُز دارند؛ زدن دُز اول ایمنی زیادی ندارد و ایمنی قابل قبول دو هفته بعد از تزریق دُز دوم ایجاد می شود. البته دُز اول واکسن آسترازنکا ایمنی خوبی دارد و فعلاً برنامه تزریق دُز دوم این واکسن، سه ماه بعد از دُز اول برنامه ریزی شده است. سیدمهدی
معاون علوم پزشکی: 2هزار و 850 سالمند در شهر کرمان واکسینه شدند
به گزارش کرمان نو، حسین صافی زاده شامگاه یکشنبه افزود: واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال از هفتم اردیبهشت ماه آغاز شده که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شده است. این مسئول با اشاره به اینکه واکسن هایی که برای سالمندان در نظر گرفته شده است تاکنون سینوفارم و آسترازنکا بوده است اظهار داشت :سالمندان از طریق مراکز و پایگاه های بهداشت فراخوان می شوند و به مراکز در نظر گرفته شده برای دریافت
بیش از 27000 دانش آموز پایه نهمی استان گلستان به استقبال هدایت تحصیلی خواهند رفت
بر اساس برنامه هدایت تحصیلی، دانش آموزان پایه نهم سال تحصیلی جاری، باید اقدام به انتخاب رشته مناسب در پایه دهم نمایند. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، محمد پیری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گلستان با حضور در برنامه صبح عالی از سیمای گلستان پیرامون هدایت تحصیلی دانش آموزان و برنامه های توسعه ای حوزه آموزش سخن گفت. معاون آموزش متوسطه آموزش و
بیش از 32 هزار گیلانی علیه کرونا واکسینه شدند
پزشکی کشور شناسایی شدند در نظر گرفته شده است. طی هشت مرحله 32هزار و 734 تن علیه بیماری کووید 19 در سطح استان واکسینه شدند. وی ادامه داد: واکسن ها برای گروه سنی 18 سال به بالا شامل پرسنل بهداشت و درمان، بیماران خاص، پاکبانان، جانبازان بالای 50 درصد و شیمیایی، اعضاء نظام پزشکی و سالمندان بالای 80 سال تزریق شده و ادامه دارد. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: در
واکسیناسیون سالمندان بیش از 80 سال در سرپلذهاب ادامه دارد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، دکتر محسن مرادی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: طی هفته گذشته واکسیناسیون سالمندان بالای 80 سال در سطح استان شروع شده و ادامه این روند در سرپلذهاب عملیاتی شده است. معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپلذهاب افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده برای جلوگیری از ازدحام و تجمع دو مرکز منتخب واکسیناسیون در سطح شهرستان با فاصله مناسب از هم انتخاب
اجرای محدودیت های ترافیکی در شب های قدر
، شهروندان از توقف خودرو به صورت دوبل در معابر و بزرگراه ها به سمت گلستان شهدا و سایر محل های در نظر گرفته شده خودداری کنند. بر اساس ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا تمام هیئت ها، تکایا، مساجد و برگزار کنندگان مراسم در استان مجاز به برگزاری 2 ساعت مراسم احیا هستند.
معاینه فنی کمباین های گلستان برای فصل برداشت
شده با شرکت توزیع فراورده های نفتی استان سوخت کمباین ها تامین شده و تنها به کمباین های دارای کارت و برچسب معاینه فنی سوخت داده می شود. خانم برزنونی افزود: برای هر کمباین حداقل 3 هزار لیتر سوخت در نظر گرفته شده که در صورت افزایش سطح برداشت این مقدار افزایش می یابد. وی ازاعلام تعرفه نرخ برداشت کمباین ها خبر داد و افزود: 5 نرخ برای برداشت گندم ،3 نرخ برای برداشت جو و 3 نرخ برای برداشت کلزا به مراکز جهاد کشاورزی شهرستانها اعلام شده است که بسته به میزان عملکرد و نوع محصول در هکتار متفاوت است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ...
32 هزار گیلانی علیه کرونا واکسینه شدند
به گزارش ایلنا از رشت، آبتین حیدرزاده با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون علیه کرونا تاکنون هشت مرحله واکسن به استان گیلان اختصاص یافته است. وی با بیان اینکه این واکسن ها برای تزریق به گروه های در معرض خطر که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور شناسایی شدند در نظر گرفته شده است، افزود: طی هشت مرحله 32 هزار و
تمهیدی جدید برای مقابله با قاچاق گندم
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان در جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به ضرورت ثبت همه مراکز خرید گندم در سامانه جامع انبار گفت: این مصوبه، علاوه بر 120 مرکز خرید غله شامل بخش خصوصی هم می شود. قاسمی وناجمی افزود: همچنین همه ورودی و خروجی محصولات نیز
آغاز کارآزمایی واکسن برکت در اصفهان/ارسال پیامک برای واجدان شرایط تزریق
فریدن ، گلپایگان و خوانسار در حال بهتر شدن است و اصفهان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد اما در شهر اصفهان نیز تا حدودی با کاهش موارد ابتلا و بستری روبه رو هستیم. با اعمال محدودیت های انجام شده انتظار داشتیم با سرعت بیشتری موارد ابتلا، بستری و فوت بیماران کرونا کاهش یابد اما بازهم در شرایط فعلی با کاهش نسبی رو به رو هستیم. معاون بهداشت استان اصفهان خاطرنشان کرد: در موج چهارم بیش از دو هزار و
هزار تن مرغ وارداتی به خراسان شمالی اختصاص یافت
به گزارش انتهاج به نقل از ایرنا؛ به گزارش ایرنا، محمود قنبری روز یکشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مجموع مرغ وارداتی را بیش از 50 هزار تن دانست و گفت: با توجه به کمبود تولید مرغ در استان سهمیه در نظر گرفته شده بیش از سایر استان ها است. وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در استان روزانه 20 تا 30 تن مرغ کسری داریم گفت: روزانه در 90 واحد مرغ داری استان
سیر نزولی ابتلا به کرونا در لرستان؛ آمار بالای فوتی ها همچنان پابرجاست
بیمار دیگر جان خود را از دست دادند و مجموع فوتی های ناشی از این بیماری مرگبار در لرستان به هزار و 690 نفر رسید. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: در بحث بستری بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا نیز هم اکنون هزار و 36 نفر در بیمارستان های استان بستری و تحت مراقبت هستند. وی بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در لرستان تاکنون 328 هزار و 446 نمونه ارسال شده است که به
توزیع بیش از 367 هزارپُرس غذای گرم و 56 هزار سبد معیشتی بین نیازمندان استان گلستان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عباس عباسی ، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان گلستان از فعالیت 211 آشپزخانه مهدوی در ماه پر فضیلت رمضان خبر داد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 367 هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه های رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی) با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان گلستان طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد. وی با اشاره به اینکه
مسافرت کرونا با خودروهای شخصی متخلفان
60 مورد در روز رسیده بود در هفته های گذشته از 500 نفر هم فراتر رفت. البته از هفته دوم امسال محدودیت ها و ممنوعیت های تردد سختگیرانه ای در کشور تصویب شد و کسی نباید از شهر قرمز و نارنجی برای سفر خارج می شد. این در حالی بود که ایرج حریرچی – معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی- هفته پیش به این مسئله نگران کننده اشاره کرد که همین امروز 51 هزار نفر از کسانی که برگه دستشان است و کرونا
هجوم ملخ ها به تهران / 8 استان کشور درگیر حمله ملخ ها شدند
مسعود لطیفیان گفت: 8 استان کشور شامل گیلان، زنجان، قزوین، کردستان، تهران، اردبیل، آذربایجان غربی و گلستان درگیر آفت ملخ شده اند. به گزارش رکنا، مسعود لطیفیان، معاون کنترل آفات کشور عنوان کرد: سطح مبارزه با آفت در سال 1400 در حدود 55 هزار هکتار گزارش شده و هم اکنون 8 استان گیلان، زنجان، قزوین، کردستان، تهران، اردبیل، آذربایجان غربی و گلستان درگیر مبارزه با این نوع آفت هستند.
سطح مبارزه با آفت ملخ صحرایی به بیش از 13 هزار هکتار رسید
با پوره ملخ صحرایی و در 7686 هکتار نیز مبارزه با ملخ بالغ صورت گرفته است و عملیات ردیابی همچنان ادامه دارد. وی در ادامه به وضعیت ملخ های بومی در کشور اشاره کرد و گفت: سطح مبارزه با ملخ های بومی در کشور 70 هزارهکتار گزارش شده است و 9 استان گیلان، زنجان، قزوین، کردستان، تهران، اردبیل، آذربایجان غربی، گلستان و سمنان درگیر مبارزه با ملخ بومی هستند و بیشترین سطح مبارزه مربوط به استان زنجان
روند افزایشی کرونا در خراسان رضوی ادامه دارد/ رایزنی برای بازگشایی پارک ها
اینگونه نیست. به تازگی در برخی از مراکز مخصوص کرونا آمار مراجعین و بیماران سرپایی تا حدودی کاهش پیدا کرده، اما این دلیلی بر کاهش آمارها در در چند هفته اخیر نیست و احتمالا تا پایان هفته جاری آمارها کماکان رو به افزایش باشد. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد درمورد میانگین بستری ها در سطح استان از ابتدای فروردین ماه تا کنون تصریح کرد: در هفته اول فروردین ماه تعداد میانگین بستری های روزانه
افزایش فوتی های ناشی از کرونا ضرورت اجرای پروتکل های بهداشتی همگانی را ارتقا می دهد
دقیقه بامداد مجاز به اعمال جریمه خواهد بود. وی افزود: هیات امنای مساجد می توانند با هماهنگی صورت گرفته از ظرفیت مدارس و اماکن ورزشی سرباز برای سب های احیا استفاده کنند. استاندار گلستان گفت : در حال حاضر بالاترین رعایت پروتکل های بهداشتی مربوط به نانوایی هاست و کمترین رعایت در سوپرمارکت ها به چشم می خورد که شبکه بهداشت، تعزیرات و اداره کل صمت موظف به نظارت و برخورد با افراد خاطی
پرداخت 110 میلیارد تومان تسهیلات کرونا به کسبه و اصناف گلستان/ مساعدت بانک ها برای رسیدگی به پرونده های ...
سرویس : گلستان - زمان : شناسه خبر : 1052511 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سعید مازندرانی ظهر امروز (شنبه 11 اردیبهشت) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: دولت برای جبران خسارت های ناشی از کرونا در سال گذشته تسهیلاتی را برای مشاغل در نظر گرفته بود. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: بر این اساس 13 هزار و 238 پرونده برای
ارائه خدمات روانشناختی در سطح جامعه به سلامت روان و استحکام بنیاد خانواده کمک می کند
اصلی فعالیت های فرهنگیان محسوب می شوند را سرلوحه همه راهبردها، کارها و فعالیت ها در حوزه مشاوره دانست. معاون پرورشی و فرهنگی استان با اشاره به حدیث " من غشّ مستشیره سلب تدبیره " ( هرکه به مشورت جوینده خیانت کند تدبیرش سلب می شود ) بیان کرد: رعایت صداقت و راستی از طرف یک مشاور زمینه ارتباط مناسب بین مراجع و درمانگر را به وجود می آورد. رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب
تنها 35 درصد مخازن سدهای گلستان آب دارد/ کشاورزان از کشت های بهاره پرآب طلب پرهیز کنند
حاضرحدود 35 درصد است، در حالی که در مدت مشابه سال قبل این ظرفیت حدود 74درصد بوده است. نیکزاد فر کارشناس هواشناسی استان گلستان با بیان اینکه در سال جاری استان در محدوده خشکسالی قرار گرفته است، گفت: کاهش حدود 45درصدی بارش ها در ماههای آتی در استان پیش بینی می شود. عباسی معاون بهبود و تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان نیز اظهار کرد: در سال جاری پیش بینی می شود بیش ازیک میلیون تن
آیا بانشی ستاد کرونا را منحرف می کند؟ / تناقض آماری شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد / رئیسی، ...
کبنا ؛ استان کهگیلویه و بویراحمد (شهرستان های کهگیلویه، گچساران و بویراحمد) به لحاظ شیوع کرونا وضعیتی قرمز دارند و بر اساس آمارهای رسمی وزارت بهداشت و درمان روند بستری بیماری کرونا در بیمارستان های معین کهگیلویه و بویراحمد افزایشی است. در استان کهگیلویه و بویراحمد به فرماندهی پرویز یزدان پناه و محمدمهدی بانشی، رئیس و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، تمام محدودیت های لازم در این استان اعمال شد، اما هنوز این استان در وضعیت قرمز قرار دارد و هر روز کرونا جولان بیشتری می دهد و کسی جلودار آن نیست. معلوم نیست در استان کهگیلویه و بویراحمد که تمام مکان های گردش ...
آلودگی واکسن به ویروس رانت خواری
بر خوزستان این بار نام استان های اصفهان و گلستان هم در پی تکرار این اتفاق شنیده شد. از سوی وزارت بهداشت هم اعلام شد با مسببان این امر برخوردهایی صورت گرفته اما آیا این برخوردها مانع از تکرار این ماجرا شد؟ تکرار این اتفاق در چند روز گذشته در شهرداری منطقه 6 تهران نشان داد این برخوردها نه تنها بازدارندگی از این تخلف را کم نکرده که به نوعی عملکرد سامانه توزیع واکسیناسیون وزارت بهداشت را هم
نشست صمیمانه با مدیران شرکتهای حمل و نقل فرآورده های نفتی و رانندگان نفتکش
واری کرد با عنایت به پیگیریهای ستاد شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران و منطقه گلستان و صبر هوشمندانه، رضایتمندی پایدار که دور از دسترس نیست، محقق گردد. وی در ادامه افزود: حضور سبز میدانی و استمرار در ارایه خدمات با کیفیت در شرایط حساس کشور، در برگیرنده منافع ملی، حقوق شهروندی بوده و در تعمیق و ادامه روابط سازنده کما فی السابق موثر خواهد بود. مدیران و مالکین با بصیرت ناوگان منطقه نیز، ضمن میثاق مجدد، همراهی با شرکت جهت تحقق صد درصدی اهداف ابلاغی
برنامه شب های قدر در استان کرمان به مدت 2 ساعت در فضای باز برگزار می شود
به گزارش کرمان نو، محمدصادق بصیری ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان که با حضور زینی وند استاندار کرمان، رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و زاهدی، حسن پور و اعظمی نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: جلسه ستاد ملی کرونا مانند هفته ها گذشته به ریاست رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه وزیر بهداشت گزارشی از آخرین وضعیت بیماری در سطح
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان گلستان تا 11 اردیبهشت 1400
بندرگز، علی آبادکتول، کردکوی، گنبدکاووس، آزادشهر و کلاله در وضعیت نارنجی و سایر شهرهای استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند. وی با بیان اینکه اولویت وزارت بهداشت تزریق افراد بالا 60 سال است تصریح کرد: واکسن براساس هرم سنی به استان ها تحویل داده می شود و از واکسیناسیون افراد بیش از 80 سال شروع شده است. فاضل همچنین گفت: 7 درصد مبتلایان زیر 15 سال دارند. گلستان
ضرورت همگرایی تمام ظرفیت رسانه ای استان/ سطح تولید محتوا باید بالاتر رود
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، نشست صمیمی مدیرکل، معاون فرهنگی و رییس اداره رسانه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با هیات مدیره جدید خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان در صبح امروز شنبه 11 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات آن اداره کل برگزار شد. در ابتدای نشست حسن دیلم رییس گروه رسانه و مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ضمن ارائه گزارشی از