وضعیت کرونایی کرج نارنجی شد
سایر منابع:
سایر خبرها
بازدید شبانه فرماندار پیشوا از داروخانه ها و مراکز بهداشت و درمان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران، همزمان با نارنجی شدن وضعیت کرونا در پیشوا، فرماندار شهرستان، شبانه و به صورت سرزده از داروخانه ها و مراکز بهداشت و درمان بازدید و از نزدیک روند خدمت رسانی به مردم را بررسی کرد. تاجیک نوری گفت: در حال حاضر سویه امیکرون و موج ششم کرونا باعث افزایش حجم مبتلایان و بستری ها در کشور شده و در این شرایط رعایت دستورالعمل های بهداشتی به منظور حفظ سلامت
افتتاح خانه بهداشت روستایی لولمان
افتتاح خانه بهداشت روستایی لولمان در سومین روز از دهه مبارک فجر ساختمان جدید خانه بهداشت روستایی لولمان افتتاح گردید در سومین روز از دهه مبارک فجر ساختمان جدید خانه بهداشت روستایی لولمان با حضور مهندس فکور فرماندار ، خانم کمالی بخشدار مرکزی، معاونین فرماندار ، دکتر یکتا مدیر شبکه و سایر مسئولین شهرستان فومن به دست برادر شهید ناصر فلاح خرد افتتاح و مورد بهره برداری رسید این
نظام بهداشت مرزی آستارا از بهترین نظام های مراقبتی در کشور است
سرویس : گیلان - زمان : شناسه خبر : 1144217 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، محمد مهدی گویا امروز(چهارشنبه، 13 بهمن) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: نظام مراقبت بهداشتی مرزی در آستارا یکی از بهترین نظام های مراقبتی بهداشتی و سلامت مرزی کشور است. رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت به موقعیت خاص شهرستان آستارا و قرار گرفتن مرز در داخل شهر اشاره کرد و
تعطیلی یک هفته ای مدارس شهرستان نرماشیر
رضا مشکی روز پنجشنبه به خبرنگار کرمان نو گفت: با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان از شنبه 16 بهمن آموزش ها تنها به صورت مجازی در شهرستان پیگیری خواهد شد. فرماندار نرماشیر درباره آمار واکسیناسیون این شهرستان نیز بیان کرد: تاکنون بیش از 93 درصد شهروندان دُز اول، و حدود 89 درصد نیز دز دوم و 31 درصد دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند. مشکی اظهارداشت:انتظار می رود خانواده ها ضمن
طرح شهید سلیمانی در سیروان تداوم یابد
کشور و استان و همچنین این شهرستان شیوع دارد، اظهار کرد:در حال حاضر تنها راه پیشگیری و مبارزه با این بیماری رعایت بهداشت فردی، اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی است. فرماندار سیروان با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به روزهای گذشته کم رنگ تر شده است، افزود: در چند روز اخیر میزان مبتلایان به کرونا در سطح استان افزایش یافته و این موضوع در راستای سهل انگاری، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی
برگزاری مجازی گردهمایی سفیران سلامت دانش آموزی در پیشوا
به گزارش خبرگزاری ندای پیشوا، گردهمایی سفیران سلامت دانش آموزی مدارس شهرستان پیشوا؛ به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت زحمات کادر درمان و مدافعان سلامت کشور باحضور فرماندار، رئیس آموزش و پرورش، رئیس شبکه بهداشت و درمان و تعدادی از مراقبین سلامت مدارس و شبکه بهداشت و درمان به صورت پخش مستقیم از شبکه شاد در سالن همایش شبکه برگزار شد. این گردهمایی به
34 پروژه با 135 میلیارد تومان در گراش افتتاح و یا کلنگ زنی می شود
مجید غلام پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر 34 پروژه در بخش های مختلف با اعتباری افزون بر 156 میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ زنی یا افتتاح می شود. وی افزود: از تعداد پروژه های یاد شده 31 پروژه با اعتباری بالغ بر 135 میلیارد تومان افتتاح و 3 طرح با اعتباری افزون بر 21 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود. فرماندار گراش با اشاره به درصد مشارکت
ممنوع بودن همایش های بدون مجوز ستاد کرونا در بویراحمد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس عصر امروز نشست ستاد کرونای شهرستان بویراحمد در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد. شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد در ستاد ملی کرونای این شهرستان بیان داشت: با توجه به آماری که مرکز بهداشت شهرستان در خصوص تشدید شدن سویه کرونا در این شهرستان مطرح کردند لازم شد جلسه ای اضطراری را برگزار کنیم. مهدوی مطلق
روند تزریق دوز سوم واکسن کرونا در الیگودرز کند است
ماشاالله نعمتی، در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بیماری کرونا با اشاره به درصد پایین تزریق دوز سوم واکسیناسیون در شهرستان الیگودرز بیان کرد: تزریق واکسن پیشگیری از کرونا در دوز اول 93.6 درصد، دوز دوم 76.1 درصد و دوز سوم 18.6 درصد است که سرعت تزریق دوز سوم واکسن هم اکنون کند است که شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقدامات لازم را در جهت تسریع در روند واکسیناسیون به عمل آورد. وی گفت: سرعت
46 طرح در بخش مرکزی خاش راه اندازی شد
باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - صاحب گل صالحی گفت: برای اجرای این طرح ها حدود 214 میلیارد ریال هزینه شده است. او گفت: 27 واحد مسکونی محرومین زیر پوشش بهزیستی و منازل مسکن روستایی بنیاد مسکن، 11 طرح کشاورزی، پنج طرح برق و یک طرح عمران روستایی، یک خانه بهداشت و یک جایگاه سوخت از مهمترین طرح های افتتاح شده امروز در بخش مرکزی خاش بودند. او گفت: گرامیداشت دهه فجر 700 میلیارد تومان
فرماندار: وضعیت زرد کرونا در عجب شیر شکننده است
تاکید قرار داد و اظهار داشت: محل ورود و خروج افراد به آرامستان در روز جاری نیز با مشارکت شهرداری، هلال احمر، شبکه بهداشت و پلیس راهور با جدیت کنترل و از ورود افراد فاقد ماسک جلوگیری می شود. فرماندار عجب شیر با تاکید بر تسریع در روند واکسیناسیون کرونا و تکمیل واکسیناسیون گروه هدف در شهرستان، بیان کرد: واکسیناسیون در عجب شیر باید به صورت میدانی و خانه به خانه ادامه یابد. وی بیان
متاسفیم که هنوز شهروندانی هستند که واکسن دریافت نکرده اند
/> امام جمعه مهریز ادامه داد: همچنان در کنار واکسیناسیون انتظار ما رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های مورد تاکید وزارت بهداشت است تا ویروس چموش کرونا بار دیگر سلامت مردم را تهدید نکند. دکتر علیرضا پورمازار مسئول مرکز بهداشت و درمان مهریز هم اظهار کرد: اُمیکرون به سرعت در حال پیشرفت است و خواهشمندم همشهریان به دستورالعمل ها توجه داشته باشند و اجرا کنند چرا که اگر رعایت نکنیم، موج
افتتاح 68 پروژه در دهه فجر در شهرستان ملارد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان تهران، جابر کریمی سرپرست فرمانداری ملارد از بهره برداری و افتتاح 68 پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و 215 میلیارد تومان در سطح شهر ها و روستا های این شهرستان خبر داد. وی افزود: این پروژه ها در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی، آموزشی، بهداشت و درمان و خدماتی است که طی دهه مبارک فجر با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره برداری خواهد رسید.
طرح توسعه بیمارستان امام رضا(ع) در اسلامشهر به سرانجام رسید
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز به شکل سرزده از بخش های مختلف مرتبط با حوزه کاری این وزارتخانه در اسلامشهر با جمعیت حدود 700 هزار نفر بازدید کرد و در دیدارهای رو در رو در جریان مشکلات و مسائل این شهرستان قرار گرفت. به گزارش بازارکار از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، دکتر حجت الله عبدالملکی در حاشیه بازدید سرزده از ادارات شهرستان اسلامشهر و آئین افتتاح
چهارمین مجمع سلامت شهرستان کهگیلویه برگزار شد
به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛روز گذشته چهارمین مجمع سلامت شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار، تعدادی از کارشناسان ستادی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، برخی از مسئولین ادارات و جمعی از فعالین سلامت در دهدشت برگزار شد.
مردم همچنان کرونا را جدی بگیرند
سویه جدیدی خود را نشان می دهد از اینرو مردم باید با زدن ماسک و پرهیز از حضور در دورهمی ها از شیوع آن جلوگیری کنند. سرپرست فرماندار ویژه مهاباد گفت: مردم دز سوم واکسن را دریافت کنند که پس از دریافت واکسن نیز می بایستی کماکان مراقبت های بهداشتی را رعایت کنند، چون عادی انگاری می تواند به موج جدید بیماری منجر شود. وی همچنین از همه دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست تا شبکه بهداشت و درمان را برای مقابله با این بیماری یاری رسانند. انتهای پیام / س خ
غیر حضوری شدن فعالیت همه مقاطع تحصیلی در جهرم
نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و در فضای باز برنامه ریزی شود. شفیعیان گفت: فعالیت سینما، گروه های تئاتر و برگزاری مسابقات ورزشی بدون حضور تماشاگر و برگزاری ورزش های گروهی ممنوع است. براساس اعلام سامانه ماسک وزارت بهداشت، شهرستان های جهرم و خفر از وضعیت زرد به نارنجی تبدیل وضعیت داد و در سه روز گذشته، یک هزار و 139 بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده اند و تعداد بی شماری
فرماندار: بهره برداری از 56 طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در بندرلنگه آغاز شد
روستاهای چاه احمد و چاه دراز، دبیرستان 6 کلاسه متوسطه دوره اول کنخ، مرکز بهداشت روستای بندرمعلم، ساختمان خدمات رفاهی بنادر و دریانوردی، افتتاح مرحله نخست تعمیرات اسکله اداره بنادر بندرلنگه، اجرای آسفالت مشارکتی روستای بستانه، سردخانه عمل آوری آبزیان شرکت مرجان گستر فرزانه، کارخانه تن ماهی زرین ساحل و قلعه بازار کنگ از جمله طرح های شاخص اماده بهره برداری در دهه فجر می باشند. فرماندار بندرلنگه اظهارداشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای زیادی در حوزه های مختلف در این شهرستان هستیم. ...
رعایت دستور العمل های بهداشتی و تزریق دز سوم کرونا ضرورت دارد
باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -صادقی گفت: سویه امیکرون به سرعت در حال انتشار است ومردم باید با متولیان بهداشت و درمان برای حفظ سلامت خود همکاری کنند. فرماندار دهلران در نشست ستاد کرونا شهرستان بر ضرورت نظارت بر فعالیت باشگاه ها و مجازی برگزار کردن پایه های غیر ضروری دانش اموزان تاکید کرد. او گفت: شرکت های فعال منطقه از ورود کارکنانی که دز سوم واکسن تزریق نکرده اند جلوگیری بعمل
فرماندار: مردم از کیفیت نان شهربابک ناراضی هستند
فرماندار شهربابک گفت: کیفیت نان در برخی از نانوایی های این شهرستان بسیار نامناسب است و مردم از این وضعیت ناراضی هستند. به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، قاسم شمسی روز چهارشنبه و در نشست شورای آرد و نان با اشاره به اهمیت ارتقا کیفی نان در شهربابک گفت: 100 تن آرد اضافه تر از سهمیه به صورت آزاد وارد این شهرستان می شود. وی با بیان اینکه نظافت، بهداشت و رعایت وضعیت ظاهری در
فرماندار:984میلیارد ریال برای طرحهای دهه فجر جاسک هزینه شده است
علی مهرانی روز چهارشنبه در خصوص طرح های آماده بهره برداری دهه فجر در این شهرستان افزود: این طرح ها در بخش های انرژی، کشاورزی و منابع طبیعی، توسعه خدمات روستایی، صنعت و معدن، توسعه ورزش های روستایی، بهداشت و درمان و راه سازی قرار دارد. وی ادامه داد: شهرک های کشاورزی پرورش میگو در شرق جاسک، کلنگ زنی و طرح هادی روستای بندبست، پروژه توسعه برق روستای کوه مبارک و روکش جاده روستاهای سران، بارشکان، زوادو و گتان از طرح های مهم آماده بهره برداری این دهه به شمار می رود. شهرستان جاسک در فاصله 320 کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده است. ...
ارائه خدمات در ادارات به افراد بدون گواهی معتبر واکسیناسیون کرونا ممنوع است
باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - بهنام خضعلی این سخنان را در جلسه هفتگی قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا شهرستان هندیجان اظهار کرد. او گفت: طبق آمار شبکه بهداشت و درمان هندیجان شاهد افزایش مراجعات با علائم کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی هستیم و موارد مثبت هم به 15 نفر در هفته گذشته رسیده است. خضعلی یادآور شد که ضروریست تمامی ادارات، ارگان ها و همه اقشار مردم با جدیت به انسجام، تلاش
فقط 30 درصد مردم دز سوم واکسن را دریافت کرده اند
به گزارش پایگاه خبری تحلیل ویلکیج، در این جلسه مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نمین با ارایه گزارش روند صعودی ویروس کرونا با سویه امیکرون خواستار رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی توسط مردم و اصناف و نظارت ستاد مدیریت کرونا در سطح شهرستان شد طیب امینی فرماندار شهرستان نمین طی مصوبه ای لازم الاجرا از 12 بهمن ماه روسای ادارات و همچنین شبکه بهداشت و درمان و اصناف را به رعایت تمامی
43 پروژه در دهه مبارک فجر در دهلران به بهره برداری و کلنگ زنی می شود
سرویس : ایلام - زمان : شناسه خبر : 1143787 لطیف صادقی در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: از این تعداد 35 پروژه بهره برداری و 8 پروژه کلنگ زنی می شود که زمینه اشتغال بیش از 100 را فراهم می کنند. وی افزود: این طرح ها در زمینه های عمرانی، اقتصادی، خدماتی، بهداشتی و کشاورزی هستند . فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: برای بهره برداری و کلنگ زنی این
رفع کمبود نیروی انسانی در مراکز درمانی
مسائل و مشکلات عمرانی و اداری حوزه بهداشت و درمان شهرستان در نشست فرماندار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی مورد بررسی قرار گرفت. محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه ای که با حضور دکتر شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد حل مسائل و مشکلات حوزه سلامت شهرستان بویژه بخش مرکزی را پیگیری کرد. در این جلسه، رفع کمبود نیروی انسانی مراکز درمانی شهر زیار و روستای دستجا و
بسیج برای تکمیل پروژه های بهداشت و درمان آران و بیدگل ورود کند
به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل ، علی اکبر رضایی صبح امروز در نشست کارگروه بهداشت و سلامت دفتر راهبردی سپاه اظهار داشت: در شرایط فعلی، دولت ناچار است از توان بخش خصوصی برای تکمیل پروژه های حوزه بهداشت و درمان کمک بگیرد که در این راستا گروه های بسیجی باید کمک کنند. فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به مشارکت بسیج در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در زمان شیوع این ویروس
تخصیص 20 میلیارد تومان برای پروژه راکد بیمارستان چُرام/ امکانات بهداشت و درمان زیبنده مردم چُرام نیست
به گزارش ایلنا از یاسوج سیدعبدالرحمان توفیقان در نشست شورای سلامت شهرستان چُرام، اظهارداشت: در بعضی جاها، تجهیزات و امکانات زیبنده مردم شهرستان نیست و در تلاشیم با همراهی مردم و مسئولان، مشکلات را برطرف کنیم.
فرماندار: 200 میلیارد ریال به بیمارستان چرام اختصاص یافت
متر مربع در 6 طبقه احداث خواهد شد. کار محوطه سازی و تجهیز کارگاه این بیمارستان در سال های گذشته انجام ولی به دلایل مختلف روند اجرایی این طرح متوقف شد. با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان چرام در مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و شهرستانی، بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان چرام هفت فروردین 96 کلنگ زنی شد. 24 خانه بهداشت، پنج مرکز بهداشتی و
فرماندار: بهره برداری و عملیات اجرایی 106 طرح عمرانی و اقتصادی شاهرود در دهه فجر آغاز می شود
، ابراز داشت: این طرح ها در حوزه های راه و شهرسازی، مسکن، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، آب و فاضلاب، شهرداری، کشاورزی و شرکت شهرک های صنعتی انجام می شود. جلالی ادامه داد: در اجرای برخی از طرح ها مانند ورزشگاه 15 هزار نفری، پل غیرهمسطح سه راهی مجن، مجتمع فرهنگی، جاده میامی به جیلان و چند طرح دیگر به دلیل عدم تخصیص اعتبار وقفه ای به وجود آمده بود که با تلاش مدیران هم اکنون این طرح ها فعال
افتتاح 7 طرح وآغاز عملیات اجرایی 5 طرح در اولین روز دهه فجر در خوی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی ،این طرح ها شامل مدرسه 3 کلاسه خیرساز روستای گور پیران و 6 کلاسه خیر ساز روستای پیرموسی در 1 هزار متر مربع زیر بنا برای تحصیل 400 دانش آموز است که با صرف بیش از 35 میلیارد ریال توسط خیران با حضور امام جمعه و فرماندار به بهر برداری رسیدند. همچنین کلنگ ساخت 5 باب خانه بهداشت در 5 روستای شهرستان خوی بصورت همزمان در روستای بولاماج در مجموع در 525 متر مربع زیربنا و با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان به زمین زده شد. ...