سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۱۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پارس فوتبال ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۸

گزارشی از بدهی سرخابی ها و فدراسیون ها به شرکت توسعه/یوسفی: از AFC مکتوب ...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا عاصم یوسفی در نشست خبری درباره بدهی فدراسیون ها و استقلال و پرسپولیس، عنوان کرد: متاسفانه در سالهای گذشته بدهی ها انباشته شده و به 110 میلیارد تومان رسیده است. شرکت توسعه کاملا دولتی و تحت نظارت دیوان محاسبات و سازمان بازرسی است که باید پاسخگوی اعداد و ارقام بدهی ها از فدراسیون ها، بهره برداران و پیمانکاران باشد. فدراسیون ها با ما غریبه نیستند اما تعیین و تکلیف ارقام به نفع شرکت و فدراسیون هاست ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)