چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۳۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
میزان ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۲:۱۰

برگزاری دومین همایش تقدیر از بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری

خبرگزاری میزان - علی رفیعی معاون گردشگری استان تهران روز شنبه 16 بهمن ماه 1400 اظهار کرد: یکی ازاهداف این همایش معرفی بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری که در توسعه و ترویج غذا های سنتی، بومی و محلی ایران نقش موثری دارند است. معاون گردشگری استان تهران عنوان کرد: این همایش می تواند بستر مناسبی را ایجاد کند که بانوان نخبه، خلاق و کارآفرین فعال در بخش کسب و کار و برندسازی حوزه خدمات غذا، نوشیدنی و گردشگری بتوانند آنطور که شایسته است، خود را به جامعه و دیگر متخصصان مربوطه معرفی کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)