واکنش رئیسی به شهادت مأمور پلیس در شیراز
سایر خبرها
اشرار با کسی شوخی ندارند!
بار شاهد از دست دادن نیروهای پلیس در درگیری با اراذل و اوباش داخلی هستیم تا جایی که سال گذشته نزدیک به 60 نفر از نیروهای پلیس در درگیری با اوباش جان خود را از دست دادند. هر چند وجود خلاء های قانونی در به کارگیری سلاح در حین ماموریت های مختلف در بروز حوادث این چنینی بی تاثیر نیستند، اما باید اذعان داشت اعمال جرایم خفیف نظیر پرداخت جریمه نقدی ( شما بخوانید معامله با اشرار) به بهانه کاهش
دیدار فرمانده انتظامی کشور با خانواده شهید رنجبر
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز فارس ، سردار اشتری در این دیدار گفت: همه همکاران ما در مجموعه نیروی انتظامی عزم خود را برای مقابله با اراذل و اوباش جزم کرده اند و اجازه نخواهیم داد کسی به مال و ناموس مردم تجاوز کند. او، از مردم خواست در شناسایی اراذل و اوباش با پلیس همکاری داشته باشند تا بتوان بصورت ویژه و با شدت و قدرت با مخلان نظم و امنیت برخورد کرد. سرهنگ دوم علی اکبر
موفقیت فرماندار جدید در بالندگی شهرستان با حمایت و همدلی همگانی تضمین می شود/قانون برای حفاظت از جان ...
، هوشیاری و همچنین در گرو حفظ اقتدار و قاطعیت نیروهای انتظامی و اصلاح قوانین درخصوص حمایت از پلیس در برخورد با ناامن کنندگان امنیت جامعه و اراذل و اوباش است. امام جمعه کازرون تصریح کرد: قانون در حفاظت از جان ماموران پلیس نیاز به اصلاح دارد. چه شده که اراذل و اوباش جرات پیدا کرده اند مامور پلیس را در ملا عام به شهادت برسانند. از این رو دستگاه های قانونگذار لازم است که سریعتر عمل کنند.
اجازه خودنمایی به هیچ اوباشی را ندهید/ضرورت به کارگیری ابزارهای دفاعی از سوی مأموران نیروی انتظامی
هم، مقابله جدی با دارندگان و حمل کنندگان سلاح سرد و گرم است، بارها تأکید شده مأموران انتظامی در حین عملیات و گشت، هر کسی را که حامل سلاح است، بدون ملاحظه، دستگیر و بازداشت کنند تا امکان قدرتنمایی برای اراذل و اوباش فراهم نشود. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان افزود: جدیت در این کار در سطح استان مورد انتظار شدید و اکید است و همچنین با توجه به تجویز قانون و با تدابیر لازم، ضرورت
دیدار فرمانده انتظامی کشور با خانواده شهید رنجبر
قضایی هم خواست برای این افراد اشد مجازات را داشته باشند و برخوردی شود که درس عبرتی باشد برای دیگران و هزینه جرم افزایش پیدا کند. وی از مردم خواست در شناسایی ارازل و اوباش با پلیس همکاری داشته باشند تا بتوان بصورت ویژه و با شدت و قدرت با مخلان نظم و امنیت برخورد کرد. سردار اشتری درخصوص بکارگیری و حمل سلاح توسط ماموران نیروی انتظامی گفت: از چندسال گذشته نظارت خود را درخصوص این
16 شرط استفاده از اسلحه، توان عملیاتی پلیس را زمین گیر می کند/ لزوم بازنگری قانون به کارگیری سلاح توسط ...
امنیت است سردار اشتری فرمانده کل انتظامی نیز با تسلیت شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است اعلام کرد: اقتدار پلیس لازمه امنیت است و ضرورت دارد همه نهادها و دستگاه های ذیربط اعم از مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه و وزارت دادگستری نسبت به تقنین قوانین مورد نیاز پلیس و اصلاح قانون به کارگیری سلاح و بخشی
قیمت خودرو
به فصل زمستان نیست و قطعا مربوط به تابستان و فصل گرم سال است ضمن اینکه نوع پوشش سرباز حاضر در این صحنه نشان می دهد که هیچ ارتباطی با سربازان انتظامی همدان ندارند. سرهنگ نجفی صالح با بیان اینکه طی 2 سال گذشته هیچ گونه درگیری منجر به هلاکت اشرار در سطح شهرستان همدان نداشته ایم، تاکید کرد: با این وجود پلیس با هرگونه اقدامی که منجر به سلب آسایش و آرامش مردم شود، به صورت قاطع و قانونی برخورد
ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به خانواده شهید رنجبر
دل مردم و خانواده شهید رنجبر باشد. اشتری بیان کرد: با استمرار طرح های مقابله با اشرار اجازه نخواهیم داد خون شهید والامقام و سایر شهدای این راه پایمال شود. شهید علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی روستای بیدزرد شیراز شامگاه چهارشنبه 13 بهمن ماه هنگام اجرای مأموریت، با اراذل و اوباش درگیر شد و در این درگیری براثر ضربه سلاح سرد (قمه) به گردنش به شدت مجروح شد و در اثر خونریزی
افزایش 79 درصدی دستگیری خرده فروشان موادمخدر در آبیک
الاسلام حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک ضمن قدردانی از زحمات فرماندهی و پرسنل ناجا و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای ناجا به ویژه شهید رنجبر، بر ضرورت اصلاح قوانین استفاده از سلاح توسط پلیس در مقابل اراذل و اوباش تاکید کرد. سرهنگ بهروز لامعی در این دیدار اظهار کرد: پس از توفیق خدمت در شهرستان آبیک، حضور اراذل و اوباش و اقدامات صورت گرفته از سوی آنان از دغدغه های خاطر اعضای شورای تأمین
لزوم حمایت قاطع و قانونی از حافظان حریم امینت مردم
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی محمد صادق معتمدیان اظهارداشت: سبزپوشان انتظامی همواره جان خود را در راستای تأمین امنیت جامعه نثار کرده و مردم ایران اسلامی قدردان این تلاش ها و زحمات هستند. وی در ادامه با تاکید بر ضرورت حمایت قاطع و قانونی از حافظان حریم امینت مردم افزود: حمایت از کارکنان نظامی و انتظامی و تمام تلاشگران حوزه امنیت جامعه و کشور در برابر شروران
رئیس جمهور: مقابله با اشرار و برهم زنندگان امنیت جامعه ضرورت دارد
حجت الاسلام رئیسی گفت: مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند یک ضرورت است. رئیس جمهور با اشاره به شهادت مامور نیروی انتظامی در شیراز در حمله اراذل و اوباش گفت: مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند یک ضرورت است و از نظر حقوقی و قضائی از اقدامات پلیس نیز پشتیبانی شود. رئیسی تاکید کرد: باید با اشرار مقابله کرد زیرا آنها با
آخرین خبر از اصلاح قانون استفاده از سلاح حین ماموریت
به تصویب برسیم. به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس احتمالاً بررسی این قانون چند جلسه ای در کمیسیون امنیت ملی زمان ببرد تا یک کار کارشناسی و تحقیق شده بر روی قانون استفاده از سلاح انجام شود. حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور هم روز گذشته با اشاره به شهادت شهید رنجبر تاکید کرد مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند یک ضرورت است و از نظر حقوقی و قضائی از
واکنش رئیسی به شهادت یک مامور انتظامی در شیراز: مقابله با اشرار یک ضرورت است | لازم است از نظر حقوقی و ...
ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز با تسلیت شهادت مأمور نیروی انتظامی توسط اراذل و اوباش در شیراز اظهارداشت: پلیس در ارتباط با مردم باید ضمن اقتدار از مهربانی و تدبیر برخوردار باشد اما مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند یک ضرورت است و لازم است از نظر حقوقی و قضایی از اقدامات پلیس نیز پشتیبانی شود. رئیسی تاکید کرد: مقابله با اشرار و کسانی که با شرارت امنیت مردم را به خطر می اندازند خواست مردم است و باید با آنان مقابله و از جان و ناموس مردم نیز حفاظت کرد.
روابط عراق و جمهوری اسلامی ایران متمایز است
توسط اراذل و اوباش در شیراز اظهارداشت: پلیس در ارتباط با مردم باید ضمن اقتدار از مهربانی و تدبیر برخوردار باشد اما مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند یک ضرورت است و لازم است از نظر حقوقی و قضایی از اقدامات پلیس نیز پشتیبانی شود. رئیسی تاکید کرد: مقابله با اشرار و کسانی که با شرارت امنیت مردم را به خطر می اندازند خواست مردم است و باید با آنان مقابله و از جان و
دستگیری سریع ضارب مامور انتظامی شیراز، بیانگر اشراف اطلاعاتی است
سطح ملی و محلی در پی داشت. رییس جمهور شنبه 16 بهمن ماه جاری با تسلیت شهادت مأمور نیروی انتظامی توسط اراذل و اوباش در شیراز گفت: پلیس در ارتباط با مردم باید ضمن اقتدار از مهربانی و تدبیر برخوردار باشد اما مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند یک ضرورت است و لازم است از نظر حقوقی و قضایی از اقدامات پلیس نیز پشتیبانی شود. آیت الله رئیسی تاکید کرد: مقابله با
محاکمه قاتل شهید نیروی انتظامی شیراز در نزد افکار عمومی
محکومیت این اقدام اراذل و اوباش را در سطح ملی در پی داشت. رییس جمهور شنبه 16 بهمن ماه جاری با تسلیت شهادت مأمور نیروی انتظامی توسط اراذل و اوباش در شیراز گفت: پلیس در ارتباط با مردم باید ضمن اقتدار از مهربانی و تدبیر برخوردار باشد اما مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند یک ضرورت است و لازم است از نظر حقوقی و قضایی از اقدامات پلیس نیز پشتیبانی شود. آیت الله
لایحه سلاح را خارج از نوبت بررسی کنید
دست اراذل و اوباش در شیراز اظهارداشت: پلیس در ارتباط با مردم باید ضمن اقتدار از مهربانی و تدبیر برخوردار باشد، اما مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند یک ضرورت است و لازم است از نظر حقوقی و قضایی از اقدامات پلیس نیز پشتیبانی شود. دیروز رئیس حقوقی و امور مجلس ستاد کل نیرو های مسلح هم در اظهار نظری ضمن تسلیت شهادت مأمور ناجا در درگیری با اراذل و اوباش عنوان کرد که لایحه
اخبار 14 شبکه یک سیما، 16 بهمن 1400
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مهربانی با مردم ، برخورد مقتدرانه با اشرار. رئیس جمهور ضمن تسلیت شهادت پلیس علی اکبر رنجبر در شیراز: باید با افزایش حمایتهای قانونی و قضایی از پلیس، با اشرار مقابله و از جان و ناموس مردم، حفاظت کرد ----------------------------------------------------- پیشروی جهشی کرونا با سویه اومیکرون در کشور و افزایش شهرهای قرمز به 120
دولت و مجلس درباره برداشتن محدودیت ها برای مامورین نیروی انتظامی در استفاده از سلاح اتفاق نظر دارند
سرویس : سیاسی - مجلس زمان : شناسه خبر : 1145351 حسین نوش آبادی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به شهادت مامور نیروی انتظامی در شیراز گفت: مامورین نیروی انتظامی برای استفاده از سلاح گرم در مقابله با حوادث احتمالی و تعرضات اراذل و اوباش به جان و ناموس مردم محدودیت های دارند و اتفاقاتی همچون شهادت شهید رنجبر ناشی از این است که محدودیت های سختی برای ماموران انتظامی
بررسی برخورد قانونی با اراذل و اوباش؛ در اولین نشست کمیسیون امنیت ملی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، وحید جلال زاده در واکنش به شهادت سرهنگ رنجبر به دست اراذل در فضای مجازی نوشت: ضمن تسلیت شهادت جانکاه شهید علی اکبر رنجبر، کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در اولین نشست هفته آتی خود به بررسی"برخورد قانونی و سخت با اراذل و اوباش" و "نگاهی نو به قانون استفاده از سلاح برای تامین کنندگان امنیت مردم" خواهدپرداخت. قانون حامی محافظین از جان و ناموس مردم خواهد بود.
آمادگی مجمع امر به معروف اصفهان برای مقابله با اراذل و اوباش
شاهد بروز این گونه جنایت های جانسوز هستیم؟ آیا خلأ قانونی هست و یا ضعف در مباحث قضایی؟ در قسمت دیگری از این بیانیه عنوان شده است: نگاه به فرمایش امام خامنه ای عزیز که ضمن ضرورت برخورد با اراذل و اوباش اشاره و تصریح کردند کسانی که مورد اخافه مردم می شوند، روشن است که باید با آن ها برخورد قاطعانه و جدی صورت بگیرد، باتوجه به این فرمایش مهم و راهبردی بر همگان یک فرض قانونی و شرعی جهت اقدام
باید با اشرار، مقابله و از جان و ناموس مردم حفاظت کرد
است، لذا ضرورت دارد مسئولان، دقت و نظارت دقیق تری در این زمینه داشته باشند. دکتر رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود، با تسلیت گفتن به مناسبت شهادت مأمور نیروی انتظامی به دست اوباش در شیراز، اظهار داشت: پلیس در ارتباط با مردم باید ضمن اقتدار، از مهربانی و تدبیر برخوردار باشد، اما مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند، یک ضرورت و لازم است از نظر حقوقی و قضایی از
همراهی قوای سه گانه با پلیس برای استقرار امنیت ضروری است
فولادین و مقتدر پلیس توان مقابله را نخواهند داشت و سرانجام آنها جز تسلیم شدن در برابر قانون و مردم نخواهد بود؛ اقتدار پلیس لازمه امنیت است و ضرورت دارد همه نهادها و دستگاه های ذیربط اعم از دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه پلیس مقتدر را در استقرار نظم و تامین امنیت و آرامش مردم همراهی کنند. 14 بهمن سال جاری ستوان یکم علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی روستای بیدزرد شیراز در درگیری با اراذل و اوباش به خیل یاران شهیدش پیوست. قاتل این شهید، روز گذشته 15 بهمن ماه دستگیر شد.
شمر اشرار
داشته باشند یکی از عواملی که زمینه انجام رفتارهای خشن و مرگبار علیه پلیس را فراهم می کند احساس امنیت اشرار و اراذل و اوباش است چون آنها تصور می کنند قانون برای حمایت از ماموران پلیس به اندازه کافی قوی نیست! جعفر قادری، نماینده مردم شیراز در مجلس به وطن امروز می گوید: باید احساس امنیت را از همه جانی ها، اشرار و اراذل بگیریم. متاسفانه این افراد دچار این تصور و توهم شده اند که قانون نمی
قوه قضائیه قاطعانه با اشرار، اراذل و اوباش برخورد کند
را به سزای عملشان برسانند. امام جمعه شهرستان مارگون در پایان از زحمات مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و مراتب رضایت مندی مردم این شهرستان را نسبت به عزیزان در شرکت نفت اعلام کرد . پایان پیام/ 82 ضمیمه : کلید واژه ها: رحم الله خواجه پور | حمل سلاح | اراذل و اوباش | امام جمعه | مارگون | نماز جمعه | نماز | ...
کدام قانون پلیس را بی دفاع کرد؟!
همکارانم خواستم در اسرع وقت پیش نویس اصلاح این قانون را آماده کنند. رسول شکری نیا: پلیس مقتدر مظهر افتخار، امنیت و آرامش جامعه است. آنان که به بهانه های مختلف دنبال تضعیف پلیس، عکس العمل و عدم دفاع آنان از جان و مال و ناموس مردم هستند، باید پاسخگوی جنایات متخلفان و شهادت مأموران انتظامی باشند. اصلاح قوانین به کارگیری سلاح پلیس در برابر اشرار مسلح یک ضرورت است... هادی کهن دل: در
نمی گذاریم خون این شهید بزرگوار پایمال شود/ مجلس و قوه قضائیه به یاری پلیس بیایند
هماهنگی بعمل آمده با دادستان کل کشور مجازات های سنگینی در انتظار عامل یا عاملان شهادت این مأمور جان برکف انتظامی است، بر برخورد قاطع ودستگیری هرچه سریعتر این اراذل و اوباش که باعث احساس ناامنی در مردم شده اند تأکید کرد. فرمانده انتظامی کل کشور اعلام کرد: نمی گذاریم خون این شهید بزرگوار پایمال شود و اراذل و اوباش بدانند در برابر پنجه فولادین پلیس توان مقابله را نخواهند داشت و سرانجام آنها جز
قتل وحشیانه مأمور پلیس در شیراز، زنگ خطر برای امنیت جامعه
انتشار خبر و تصاویر دلخراش شهادت مأمور پلیس در درگیری با یکی از اراذل و اوباش در شیراز، که موجی از غم را در بین مردم ایجاد کرده است، یک بار دیگر لزوم ارتقای قوانین حمایتی از پلیس را گوشزد می کند.
نوشدارو بعد از شهادت مامور نیروی انتظامی؛ قانون بکارگیری سلاح پس از سال ها انتظار تغییر خواهد کرد؟
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری 598، شهادت سرهنگ شهید علی اکبر رنجبر توسط اراذل و اوباش در روزهای اخیر، قلب مردم را جریحه دار کرده است. ماموری که در برابر حمله شرور مسلح، سلاح در دست داشته اما از تیراندازی خودداری می کند! در واقع گمان می رود شهید رنجبر در آن هنگام به فکر عواقب بعد از تیراندازی به شرور مسلح بوده، به همین دلیل از تیراندازی به مجرم پرهیز می کند. کد ویدیو دانلود