سایر منابع:
سایر خبرها
جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی درباره بررسی قانون استفاده از سلاح توسط نیروهای مسلح / احتمال تغییر ...
مجلس آن را مورد بررسی قرار دهیم. جلال زاده ادامه داد: بعد از حادثه تلخ شهادت شهید علی اکبر رنجبر نیز دستور دادم تا اولین جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس، به موضوع برخورد سخت و قانونی با اراذل و اوباش و همچنین نگاهی نو به قانون استفاده از سلاح توسط نیروهای مسلح اختصاص پیدا کند. وی تاکید کرد: هرچند که این هفته به دلیل شیوع ویروس امیکرون و ابتلای چندین نفر از نمایندگان، جلسات مجلس
محکومیت قاتل شهید نیروی انتظامی شیراز نزد افکار عمومی
کرد. محمد هادی ایمانیه استاندار فارس نیز در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز گفت: بر همگان وظیفه است با شناسائی علل و عوامل ایجاد کننده چنین حوادثی و برخورد قاطع بازوی توانمند قانون در جلوگیری از تکرار چنین حوادثی باشند. شماری از مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی بر ضرورت اصلاح قانون بکارگیری سلاح تاکید کرده اند. همدردی با
مجلس یازدهم آماده حمایت از جان برکفان نیروهای مسلح/ اصلاح قانون استفاده از سلاح مطالبه به حق ناجا
توئیتی نوشت: شهادت علی اکبر رنجبر در شیراز به دست اراذل و اوباش بسیار دردناک و سخت است نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور است نباید اقتدار او کم رنگ شود پیام این شهادت به مجلس اقدام فوری در بازنگری قانون حمل سلاح و استفاده از آن برای حافظان نظم و امنیت است که نباید خدشه دار شود. علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود و نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در توئیتی نوشت:
برخورد جدی با اشرار و اراذل و اوباش/لزوم حمایت های حقوقی و قضائی از پلیس
انتظامی در هشدار به اشرار و اراذل و اوباش اذعان کرد: اگر افرادی بخواهند شرارت کنند بدانند که با قاطعیت با آنها برخورد می کنیم و اجازه نمی دهیم که این افراد به اهداف خود برسند. وی با تاکید بر لزوم حمایت های حقوقی و قضائی از پلیس تصریح کرد: باید هزینه جرم افزایش یابد تا کسانی که مرتکب جرایم می شوند بدانند که براساس قانون با آنها برخورد قاطعی انجام می شود. فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس در اقصی نقاط کشور برای امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند از همراهی و حمایت مردم و مسئولان از پلیس در پی شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر تشکر و قدردانی کرد. انتهای پیام/ ...
دستگیری سریع ضارب مامور انتظامی شیراز، بیانگر اشراف اطلاعاتی است
در پیام تسلیتی به مناسبت شهادت علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی شیراز گفت: بر همگان وظیفه است با شناسائی علل و عوامل ایجاد کننده چنین حوادثی و برخورد قاطع بازوی توانمند قانون در جلوگیری از تکرار چنین حوادثی باشند . همدردی با خانواده شهید رنجبر و محکومیت اقدام اراذل و اوباش به استان فارس محدود نبود و برخی مجامع نمایندگان استان ها در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دیگر استان ها نیز بیانیه هایی
برخورد قاطع با اراذل و اوباش و هنجار شکنان مطالبه شهروندان از پلیس و دستگاه قضاء اجتماعی
به گزارش پایگاه خبری تمدن لر، حجت الاسلام و المسلمین"سید احمد رضا شاهرخی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به حادثه شهادت "شهید علی اکبر رنجبر" در استان فارس وشهید دهقان پور درشهرخرم آباد، خواستار برخورد قاطع با اراذل و اوباش شد و اظهار داشت: از قوه قضائیه و قوه مقننه می خواهیم موارد حزن انگیزو آزار دهنده ای مثل حادثه استان فارس واستان لرستان وموارد مشابه دیگر، شهادت
سردار اشتری: امنیت مردم خط قرمز پلیس است
سردار اشتری با تسلیت شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر به دست اوباش اعلام کرد، امنیت مردم خط قرمز پلیس است و مخلان نظم و امنیت جامعه در برابر پنجه فولادین و مقتدر پلیس توان مقابله ندارند. فرمانده کل انتظامی از مجلس، قوه قضائیه و وزارت دادگستری خواست با اصلاح قانون به کارگیری سلاح و بخشی از آئین دادرسی کیفری، پلیس مقتدر را در استقرار نظم و تأمین امنیت و آرامش مردم یاری کنند.
درخواست دولت از مجلس برای اصلاح قانون به کارگیری سلاح
به گزارش تهران پرس ، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، در توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح در مجلس مطرح است. وی تاکید کرد: باتوجه به اتفاقات اخیر، دولت با مصوبه ای از مجلس درخواست کرد که اصلاح این قانون را در اولویت قرار دهد. شهید علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی روستای بیدزرد شیراز شامگاه چهارشنبه 13 بهمن ماه هنگام اجرای مأموریت، با اراذل و
دیدار فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با خانواده شهید رنجبر
جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خون شهید علی اکبر رنجبر اثرات زیادی داشت، گفت: برخورد با اراذل و اوباش محکم تر از قبل در راستای تامین امنیت مردم ادامه خواهد داشت. سردار حسین اشتری در دیدار با تولیت آستان مقدس حرم مطهر شاه چراغ (ع) ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر گفت: با تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی فارس قاتل در کمترین زمان ممکن دستگیر و باعث خوشحالی مردم، مسئولان
آخرین خبر از اصلاح قانون استفاده از سلاح حین ماموریت
اینکه 27 سال پیش تصویب شده دارای ایراداتی است. کمیسیون امنیت ملی مجلس برای تامین امنیت کشور و با توجه به شهادت رسیدن نیروی وظیفه ناجا در شیراز اقدام به اصلاح این قانون کرده است. پنج شنبه هفته گذشته سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر در منطقه بیدزرد شهر شیراز در درگیری با یکی از اراذل و اوباش بر اثر اصابت قمه به گلو به شهادت رسید. انتشار تصاویر شهادت این مامور نیروی انتظامی موجب جریحه
اجرای طرح های مقابله با اراذل و اوباش در سرخس
به تاکیدات فرمانده نیروی انتظامی کشور و با تاکید بر اینکه مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش از اولویت های نیروی انتظامی است، عنوان کرد: ما مکلفیم بر اساس قانون با افرادی که سبب ایجاد رعب و وحشت می شوند و آسایش را از مردم سلب می کنند، به طور جدی برخورد کنیم. وی با اشاره به همکاری مطلوب با دستگاه قضایی در طرح های مقابله با اراذل و اوباش خاطرنشان کرد: در خصوص برخورد با اراذل و اوباش به صورت هدفمند برنامه ریزی کردیم و به زودی شاهد اجرای این طرح ها در شهرستان هستیم. انتهای پیام/
ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید رنجبر / فیلم
سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، سلام رهبر معظم انقلاب را به خانواده شهید رنجبر ابلاغ کرد. شهید رنجبر سرهنگ نیروی انتظامی استان فارس بود که هفته گذشته در درگیری با اراذل و اوباش به شهادت رسید.
دادستان همدان: پلیس اجازه خودنمایی به هیچ اوباشی را نمی دهد
به گزارش ایرنا، حسن خانجانی موقر روز یک شنبه با اشاره به واقعه شهادت یک مامور نیروی انتظامی در شیراز، افزود: با توجه به شهادت یکی از مأموران انتظامی استان فارس، ضرورت برخورد با اراذل و اوباش و مجرمان حرفه ای مورد تاکید است. وی اظهار داشت: لازمه این کار در گام نخست برخورد با دارندگان و حمل کنندگان سلاح سرد و گرم است تا امکان قدرت نمایی برای اراذل و اوباش فراهم نشود. دادستان
قانون ناقصی که جان حافظان امنیت را هدف گرفته است + فیلم
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه سال جاری یکی از اراذل و اوباش مشهور و بنام در شیراز سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر، جانشین رئیس پاسگاه بیدزرد را مورد هجوم قرار داده و با ضرباتی که از طریق سلاح سرد به وی وارد کرد، او را به شهادت رساندند. علی رغم اینکه سرهنگ علی اکبر رنجبر مسلح بود و سلاح سازمان خدمتی خود را در اختیار داشت، در لحظه وقوع
16 شرط استفاده از اسلحه، توان عملیاتی پلیس را زمین گیر می کند/ لزوم بازنگری قانون به کارگیری سلاح توسط ...
امنیت است سردار اشتری فرمانده کل انتظامی نیز با تسلیت شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است اعلام کرد: اقتدار پلیس لازمه امنیت است و ضرورت دارد همه نهادها و دستگاه های ذیربط اعم از مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه و وزارت دادگستری نسبت به تقنین قوانین مورد نیاز پلیس و اصلاح قانون به کارگیری سلاح و بخشی
اشرار با کسی شوخی ندارند!
شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر احساسات عمومی جامعه را جریحه دارد کرد و زنگ خطر جدی به خطر افتادن جایگاه و شان پلیس را برای چندمین بار به صدا در آورد. امروز در حالی که امنیت کشور در دنیا زبانزد است و آمریکا برای کوچکترین اقدام علیه امنیت ملی ایران نیاز به اجماع جهانی دارد، ماموران نیروی انتظامی در داخل کشور به دلیل خلاء های قانونی و مماشات با اوباش و اراذل تامین جانی ندارند و هر چند وقت یک
تاکید استاندار آذربایجان غربی بر حمایت قاطع از نیروی انتظامی
قانونی از حافظان حریم امینت مردم افزود: حمایت از کارکنان نظامی و انتظامی و کلیه تلاشگران حوزه امنیت جامعه و کشور در برابر شروران و اراذل و اوباش ضروری است و دستگاه های متولی باید با مخلان امنیت مردم با قاطعیت برخورد کرده و اجازه ندهند اراذل و اوباش به راحتی به اعمال شرورانه خود در جامعه ادامه دهند. وی در پایان با اشاره به برخورد قاطع با اراذل و اوباش در استان آذربایجان غربی در سال های
لزوم برخورد قاطعانه و مستمر با اراذل و اوباش
به گزارش تهران پرس، احمد وحیدی در پیامی خطاب به حسین اشتری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی تاکید شده، امید است این قاتل خبیث در کمترین زمان ممکن به سزای عمل شرارت بار خود برسد. رئیس شورای امنیت کشور تصریح کرد: برخورد قاطعانه و مستمر با اراذل و اوباش که موجب سلب آرامش، آسایش و امنیت مردم شریف می شوند، ادامه یابد. انتهای پیام
دولت و مجلس درباره برداشتن محدودیت ها برای مامورین نیروی انتظامی در استفاده از سلاح اتفاق نظر دارند
سرویس : سیاسی - مجلس زمان : شناسه خبر : 1145351 حسین نوش آبادی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به شهادت مامور نیروی انتظامی در شیراز گفت: مامورین نیروی انتظامی برای استفاده از سلاح گرم در مقابله با حوادث احتمالی و تعرضات اراذل و اوباش به جان و ناموس مردم محدودیت های دارند و اتفاقاتی همچون شهادت شهید رنجبر ناشی از این است که محدودیت های سختی برای ماموران انتظامی
اجرای طرح های ویژه پلیس برای برخورد با اوباش
به گزارش خبرگزاری مهر ، سردار حسین اشتری در دیدار با تولیت آستان مقدس حرم مطهر شاهچراغ (ع) ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی فارس قاتل در کمترین زمان ممکن دستگیر و باعث خوشحالی مردم، مسئولان و خانواده این شهید عزیز شد. وی ادامه داد: پس از شهادت شهید رنجبر همه مردم، مسئولان، ائمه جمعه در سراسر کشور ابراز همدردی
با قاطعیت با اراذل و اوباش برخورد می کنیم/ بایستی هزینه جرم افزایش یابد
توسعه نیز روند تقویت پلیس مستمر باشد و تداوم داشته باشد، ما نیازمندی هایمان را در بخش تجهیزات و ابنیه اعلام کردیم و لازم است که مسئولان ذی ربط به منظور تقویت اقتدار پلیس، حمایت و پشتیبانی های لازم را داشته باشند. *** با قاطعیت با اراذل و اوباش برخورد می کنیم سردار اشتری در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت سرهنگ دوم علی رنجبر توسط اراذل و اوباش در شیراز خاطر
مانع شکستن حریم امنیت جامعه و تزلزل جایگاه پلیس شویم
به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، متن پیام تسلیت نمایندگان استان اصفهان در پی شهادت علی اکبر رنجبر مامور نیروهای انتظامی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم شهادت مظلومانه سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش را تبریک و تسلیت عرض می نماییم. این شهادت مصداق عینی ضرورت بازنگری در قوانین و نحوه اجرای آن در برخورد با اوباش از سوی قوای مختلف و نیروهای اطلاعاتی و
دیدار فرمانده انتظامی کشور با خانواده شهید رنجبر
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز فارس ، سردار اشتری در این دیدار گفت: همه همکاران ما در مجموعه نیروی انتظامی عزم خود را برای مقابله با ارازل و اوباش جزم کرده اند و اجازه نخواهیم داد کسی به مال و ناموس مردم تجاوز کند. وی گفت: نیروی انتظامی با قدرت و برنامه ریزی راهی که شهید رنجبر و امثالش برای برخورد با ارازل و اوباش رفتند را ادامه خواهد داد. فرمانده انتظامی کشور، از دستگاه
لزوم بازنگری تغییر قانون استفاده از سلاح توسط پلیس
شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم در این باره اظهار داشت: قوانین مربوط به نحوه برخورد با اراذل و اوباش قوانینی است که در گذشته تصویب شده و بازدارندگی لازم را ندارد و این باعث گستاخی اراذل و اوباش در بسیاری از نقاط کشور شده است. وی با اشاره به شهادت یکی از ماموران فرماندهی نیروی انتظامی گفت: شهادت مظلومانه این افسر نیروی انتظامی را تسلیت می گویم. مجلس در دو
فرمانده کل ناجا: خون شهید رنجبر در اصلاح قوانین به کارگیری سلاح اثرگذار است
انتظامی کشور اهداء کرد. فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با تولیت آستان مقدس حرم مطهر شاه چراغ (ع) نیز با بیان اینکه خون شهید "علی اکبر رنجبر" اثرات زیادی داشت، گفت: برخورد با اراذل و اوباش محکم تر از قبل در راستای تامین امنیت مردم ادامه خواهد داشت. سردار اشتری اظهار داشت: با تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی فارس قاتل در کمترین زمان ممکن دستگیر و باعث خوشحالی مردم
اصلاح قانون به کارگیری سلاح در نوبت بررسی صحن علنی مجلس است
یا سایر مأموریت های محوله مجاز است. پیش از این هم قالیباف در واکنش به این حادثه گفت ستاد کل نیرو های مسلح و نیروی انتظامی در اسرع وقت اصلاحات مورد نیاز قانون استفاده از سلاح برای مأمورین شجاع و جان برکف ناجا را به مجلس ارائه کنند. وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس هم گفته این کمیسیون در اولین نشست خود به بررسی برخورد قانونی و سخت با اراذل و اوباش و نگاهی نو به قانون
دستور دادستان کل در پی شهادت مامور نیروی انتظامی
ازسوی دیگر محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت مامور ناجا، شهید علی اکبر رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش، تاکید کرد ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی در اسرع وقت اصلاحات مورد نیاز قانون استفاده از سلاح برای ماموران ناجا را به مجلس ارائه کند تا خارج از نوبت در دستور رسیدگی و تصویب قرار گیرد. همچنین سردار اشتری فرمانده انتظامی ایران ضمن مطالبه جدی و عاجل از قوای مقننه و