استاندار فارس: همه فعالیت های آموزشی غیرحضوری باشد
سایر منابع:
سایر خبرها
محدودیت های کرونایی در فارس اعلام شد
وضعیت قرمز کرونا در شهرستان های شیراز، زرقان، ممسنی، گراش و خنج، همچنین اعلام وضعیت نارنجی برای 13 شهرستان فارس گفت: با توجه به شرایط موجود، نحوه آموزش در دانشگاه ها و مدارس شهرهای قرمز استان به صورت مجازی اعلام و آموزش و آزمون ها در این شهرها از حالت حضوری خارج می شود. وی به بیان موارد تصمیم گیری در خصوص نحوه فعالیت اصناف پرداخت و افزود: بر این اساس ضمن تاکید بر استفاده جدی صاحبان
وضعیت11 شهرستان فارس قرمز است/افزایش ابتلای خانوادگی به کرونا
ارتقای ایمنی خود در برابر این بیماری توجه جدی داشته باشند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر ضرورت استفاده از ماسک در تمام مراکز و مکان های تجمع مسقف، ادارات، سازمان ها و هنگام حضور در مراکز خرید تاکید کرد و با اشاره به تاثیر واکسن در برابر کروناویروس، اظهار کرد: طبق دستور استاندار فارس، تمام کارکنان سازمان ها و ادارات، صاحبان مشاغل و اصناف، باید قبل از بیستم بهمن امسال، نسبت به تکمیل
دبستان های شهرهای قرمز استان کرمان در هفته جاری تعطیل شدند
استاندار کرمان با بیان اینکه مدارس پیش دبستانی و دبستان طی هفته جاری در شهرهای قرمز استان تعطیل شدند گفت: تعطیلی مدارس متوسطه اول و دوم و دانشگاه ها با توجه به شیوع کرونا و بررسی کارشناسی به صورت اقتضایی انجام می شود. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان ، علی زینی وند در نشست ستاد مدیریت کرونای استان کرمان افزود: روستاهای دارای فضای آموزشی باز و با تراکم
11 شهر فارس در وضعیت قرمز کرونایی؛ تاخت و تاز اومیکرون شتاب گرفت
پزشکی شیراز اظهار کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده صاحبان اصناف و خریداران از ماسک الزامی است و ادامه فعالیت اصناف از بیستم بهمن سال جاری، به تزریق سه دز واکسن کرونا بستگی دارد. استاندار فارس با اشاره به فراهم سازی زیرساخت های سامانه حضور و غیاب تمام ادارات و سازمان ها در خصوص پایش واکسیناسیون کارکنان افزود: در صورت نیاز دانشگاه علوم پزشکی شیراز می تواند با اعزام
افزایش ابتلای خانوادگی به کرونا در استان فارس/ سهل انگاری مردم وضعیت را بحرانی تر می کند
وضعیت نارنجی هستند و مابقی در وضعیت زرد قرار دارند. به عبارتی از مجموع 36 شهرستان استان فارس 25 شهرستان در وضعیت پرخطر هستند و دیگر شهرستان ها هم در معرض تبدیل شدن به این وضعیت قراردارند. ساده انگاری مردم و کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی عامل اصلی است که عباس رضائیان زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفت وگو با تسنیم برای به وجود آمدن وضعیت کنونی مطرح کرده که
کرونا چهار قربانی در خراسان جنوبی گرفت
سید محمد موسوی میرزایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: براساس تحقیقات صورت گرفته در استان در یک ماه گذشته 73 درصد مبتلایان به کرونا در گروه سنی جوانان و میان سالان بوده اند. وی با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته 480 مبتلای جدید به کرونا در استان شناسایی شده اند، تصریح کرد: بیشترین بیماران شناسایی شده در این مدت مربوط به بیرجند با
استاندار تهران: شاهد سیر صعودی ابتلا به امیکرون هستیم/ مرخصی 5 روزه مبتلایان به کرونا
دقیق صورت بگیرد. استاندار تهران بابیان اینکه در برگزاری مجامع عمومی اصناف، رأی گیری ها در فضای باز و در سالن های با سقف بلند برگزار شود، گفت: مناسباتی همچون ایام دهه فجر با 30 درصد ظرفیت اماکن برگزار شود. مراسم اعتکاف در شهرهای قرمز ممنوع است و در شهرهای زرد و نارنجی با 20 درصد ظرفیت برگزار شود. وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تعداد فوتی های ناشی از سوش امیکرون کمتر است، افزود
خدمت بدون کارت واکسن در گلستان ممنوع/ پلمب 35 واحد متخلف
بیماری ادامه پیدا خواهد کرد. بر اساس گزارش بهداشت استان، چهار شهرستان آزادشهر، بندرترکمن، کردکوی و مینودشت طی یک ماه گذشته کمترین رعایت پروتکل بهداشتی را داشته اند. براساس مصوبه ستاد، دستورالعمل طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در استان اجرا خواهد شد و هر موضوعی که در دستورالعمل سکوت داشت ، محدودیت با نظر دانشگاه علوم پزشکی گلستان اجرا شود. واحدهای صنفی که شناسه الکترونیکی ثبت در سامانه نظارت هوشمند ندارند با آن واحدهای صنفی برخورد قاطع شود. انتهای پیام/83004
تعطیلی اماکن ورزشی و تالارهای مشهد در پی وضع قرمز کرونایی
قلم | qalamna.ir : رییس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:همه رستوران ها، کافی شاپ ها، اغذیه فروشی و آشپزخانه ها در مشهد و شهرستان بینالود فقط به صورت بیرون بر اجازه فعالیت دارند. محمد باباخانی افزود:مسئول نظارت بر فعالیت رستوران ها، سازمان اصناف و همچنین مسئول نظارت بر فعالیت استخر ها و سالن های ورزشی سازمان وزش و جوانان است. رییس کارگروه سلامت محیط
رنگ کرونایی شهرستان ابهر قرمز شد
بیش از 30 نفر ممنوع شده است. سرپرست معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمت بهداشتی و درمانی استان زنجان ادامه داد: اصناف نیز موظف شده اند کد رهگیری واکسیناسیون تهیه کنند در غیر اینصورت از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد همچنین تجمعات مذهبی و فرهنگی نیز در اماکن مسقف تا 20 درصد امکانپذیر خواهد بود و از همه مهمتر استفاده از ماسک در اماکن سربسته اجباری شده است. وی خاطرنشان کرد: در بحث اعتکاف نیز شرکت افرادی بالای 60 سال در این مراسم ممنوع شده است و این موضوع فقط در شهرهایی که قرمز نیستند اعمال خواهد شد. ...
دورکاری منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا
کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه 2958 نفر به مراکز منتخب کرونا و 1498 بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا به بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کرده اند، گفت: در 10 روز گذشته تعداد بیماران مبتلا و مشکوک به کرونای بستری شده در بیمارستان های استان خراسان رضوی نیز افزایش حدود 90 درصدی داشته و اکنون 696 بیمار مبتلا یا مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که 502 نفر
استاندار تهران: تکلیف راهپیمایی22 بهمن یک شنبه روشن می شود / ممنوعیت اعتکاف درشهرهای قرمز
کنترل شده این نمایشگاه ها برگزار شوند. در خصوص سایر نمایشگاه ها نیز شرکت نمایشگاه ها درخواست خود را ارائه می کند و به صورت موردی تصمیم گیری خواهد شد به این ترتیب که اگر نمایشگاهی ضرورت نداشته باشد برگزار نخواهد شد. منصوری ادامه داد: در خصوص برگزاری مجامع اصناف نیز تاخیر دوساله ای را مواجه بوده ایم لذا برگزاری انتخابات مجامع آنها در فضای باز برگزار می شود باید به این نکته توجه کنیم و
ضرورت اقناع والدین در ارتباط با واکسیناسیون کودکان در استان خراسان رضوی /مراسم 22 بهمن با رعایت شیوه ...
به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس ، یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان که در محل سالن اجتماعات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهارداشت: اعمال محدودیت ها همچنان به صورت هوشمند مد نظر ستاد ملی و به تبع آن ستاد استانی است لذا دبیرخانه و دستگاه های مرتبط هرچه قدر این رویکرد را دقیق تر در نظر بگیرند، به نفع مردم است. استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه
تشدید نظارت و اعمال محدودیت های کرونایی باتوجه به وضعیت قرمز در شهرستان جهرم
سرویس : فارس - زمان : شناسه خبر : 1145464 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم ، نسرین زارعی ، امروز (یکشنبه 17 بهمن ) در جلسه ستاد کرونا شهرستان جهرم با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، گفت: اصناف باید استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و واکسیناسیون را مورد توجه قرار دهند. جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا جهرم با اشاره به اینکه تمامی صنوف موظف به
423 واحد صنفی متخلف البرز اخطار شفاهی دریافت کردند
ناصر کاویانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت : بازرسان اداره نظارت و بازرسی اتاق اصناف طی 2 هفته گذشته از یک هزارو 207 واحد صنفی را بازدید کردند. وی اضافه کرد: طی این مدت 19 پرونده صنوف متخلف نیز به تعزیرات حکومتی استان البرز ارجاع شد. نایب رییس اتاق اصناف مرکز البرز خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش شیوع ویروس امیکرون در کشور ، طرح نظارت بهداشتی بر واحدهای صنفی و
سیر صعودی مبتلایان کرونا/ 235 کرونایی جدید در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی، امروز گفت: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_19 در استان گزارش نشد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری کماکان یک هزار و 767 نفر می باشد. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته نتیجه تست 222 نفر از
مدارس هرمزگان بصورت یگپارچه تعطیل نمی شود
هستند و دستورالعمل های بهداشتی در آن ها رعایت می شود، می توانند با ظرفیت کامل فعالیت کنند، اما شناور هایی که سیستم تهویه مناسب ندارند تا زمان رفع مشکل باید با ظرفیت کمتر فعالیت کنند. وی گفت: همه دستگاه های اجرایی و اصناف در نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا به دانشگاه علوم پزشکی استان کمک کنند و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
11 شهرستان استان فارس در وضعیت قرمز/ اصناف تا 20 بهمن هر 3 دز واکسن را تزریق کنند
استاندار فارس در خبری محدودیت های جدید کرونایی در استان را اعلام کرد که براساس آن واحد های صنفی باید به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط خریداران هم توجه داشته باشند تا ناچار به تعطیلی اصناف نشویم. نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه برگزاری هرگونه مراسم و جشن در محیط های سربسته در شهرهای قرمز کرونایی ممنوع است، گفت: کودکان به شدت به سویه امیکرون مبتلا می شوند و تخت های آی سی یو
تعطیلی آموزش حضوری مدارس ابتدایی و پیش دبستانی در شهر های قرمز
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان ، استاندار کرمان در جلسه امروز مقابله با کرونا گفت: با شرایط فعلی همه فرمانداران تیم های واکنش سریع را فعال کنند و شرایط مراکز درمانی هم درحالت آماده باش قرار بگیرد. رحمان جلالی جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا هم افزود: با توجه به اینکه هیچ شهری اکنون در استان به رنگ آبی نیست، همه اصناف از امروز بایستی کد هوشمند کیو آر را نصب کنند و به صو
احتمالا استان کرمان هفته آینده یکپارچه قرمز شود/نیروهای مسلح و بیمارستان ها در آماده باش باشند
وند درباره برگزاری مراسم اعتکاف گفت: اعتکاف در شهرهای نارنجی و زرد با 20 درصد ظرفیت مکان ها با نظارت دقیق دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود و اگر شهرهای قرمز افزایش پیدا کند احتمال لغو آن وجود دارد. استاندار کرمان با بیان این مطلب که نحوه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن طی چند روز آینده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می شود و در ادامه درباره تعطیلی مراکز آموزشی گفت: تعطیلی گسترده مدارس در
محدودیت های کرونایی در فارس تشدید می شود/ ممنوعیت برگزاری مراسم و جشن در محیط های بسته
به گزارش سرویس محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در جلسه فوق العاده ستاد استانی مدیریت کرونا که شامگاه جمعه 15 بهمن ماه برگزار شد، گفت: با توجه به افزایش روند شیوع کرونا، فعالیت تمام مدارس و دانشگاه ها شامل تشکیل کلاس ها و برگزاری امتحانات در شهرهای قرمز به شکل غیر حضوری خواهد بود. ایمانیه افزود: تمام اصناف نیز موظفند نسبت به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی اهتمام ویژه داشته و
زنگ خطر موج ششم کرونا این بار با ا میکرون به صدا درآمد
شبانه روزی کردن برخی پایگاه ها در صورت لزوم خبر داد. دورکاری کارمندان در شهرهای قرمز و نارنجی از امروز اجرا می شود تصمیم گیری در خصوص وضعیت دورکاری کارکنان، از دیگر محورهای مورد بررسی در این نشست فوق العاده بود که استاندار فارس در این زمینه توضیح داد: به استثنای کارکنان مراکز درمانی، کارکنان بانک ها و کارکنان دفاتر پیشخوان دولت که لازم است با ظرفیت کامل در محل کار حضور داشته
اعلام دورکاری 50 درصد کارکنان دولت در شهرهای قرمز استان فارس
ایمانیه افزود: شرایط حضوری برای همه دانش آموزان و دانشجویان در همه مقاطع ممنوع و همه کلاس ها و آزمون ها به صورت مجازی برگزار شود. استاندار فارس با بیان اینکه همه اصناف و مشتریان موظف هستند از ماسک در واحد صنفی و استفاده کنند و در صورتی رعایت نشود با واحد صنفی برخورد خواهد شد ادامه داد: همه اصناف تا بیستم بهمن دوز سوم واکسن را تزریق کنند. او افزود:بر گزاری هر نوع مراسم و جشن در محیط
10 شهرستان کرمان در وضعیت قرمز کرونایی/ افزایش 2 برابری بستری ها در بیمارستان ها
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: مدارس ابتدایی و پیش دبستانی در شهرهای قرمز در استان تا شنبه 23 بهمن به طور غیرحضوری است و مقاطع راهنمایی و دبیرستان در شهرهای قرمز نیز به شکل نقطه ای و مدرسه ای غیرحضوری هستند. وی با تأکید بر آماده باش کامل همه بیمارستان ها و امکانات مورد نیاز گفت: جشن های دهه فجر در مکان
292 ابتلای جدید به کرونا در چهارمحال و بختیاری/ 37 نفر هم بستری شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، سید علی درخشان، امروز گفت: طی 24 ساعت گذشته 529 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 37 بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهارداشت: در