سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۱۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۴۰۴/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۵

عراقچی: مذاکره با آمریکا فقط در یک موضوع خواهد بود/ فیلم

اگر احیانا مذاکره ای با آمریکا در کار باشد فقط درباره پرونده هسته ای خواهد بود. عباس عراقچی در پاسخ به پرسشی درباره سفر معاون سیاسی وزارت امور خارجه به عمان، اظهار کرد: این سفر برای گفت وگوهای سیاسی دوره ای بوده که فکر می کنم هر 6 ماه یکبار در ایران و عمان برگزار می شود. عراقچی در پاسخ به پرسشی درباره طرح موضوع موشکی ایران از سوی طرف آمریکایی، یادآور شد: موضوع موشکی و منطقه ای همیشه مطرح بوده که موضع ما هم همیشه روشن است. اگر احیاناً مذاکره شکل بگیرد تنها در زمینه هسته ای خواهد بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)