چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۴۰۴/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۰

تصاویر؛ برداشت نارنگی از باغات هاشم آباد گرگان

25 هکتار از باغات نارنگی هاشم آباد در گرگان محل اشتغال 1700 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم است. اکثر این کارگران، زنان سرپرست خانوار و از محرومان بومی این دیارند؛ زنانی که تلاش و حضورشان نه تنها چرخ معیشت خانواده هایشان را می چرخاند، بلکه امید، توانمندی و اعتمادبه نفس را در جامعه می رویاند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)