سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۵۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

کنترل مصرف آب با مدیریت فشار بر مناطق پُرمصرف

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، علی سیدزاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران درباره میزان صرفه جویی در مصرف آب افزود: با توجه به اینکه دوره های قرائت کنتورهای آب به طور معمول 45 روزه یا 2 ماهه است، آمار دقیق مصرف با فاصله زمانی مشخص می شود، اما بررسی ها نشان می دهد در سال 1404 و ماه های گذشته میزان مصرف در تهران کاهش قابل توجهی داشته است. وی یادآور شد: ذخایر آبی تهران در مقاطعی به شدت کاهش یافته بود، اما با صرفه جویی مشترکان و اقدامات مدیریتی توانستیم از شرایط بحرانی عبور کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)