پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۱۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه عصر اقتصاد ۱۳۹۷/۰۴/۱۶ - ۰۸:۵۲

گران فروشی و احتکار در بازار موبایل ادامه دارد

علی رغم انتشار لیست شرکت های دریافت کننده ارز دولتی 4200 تومانی برای واردات موبایل، گران فروشی و احتکار در این بازار ادامه دارد. با انتشار فهرست کسانی که درخواست واردات گوشی با نرخ ارز دولتی داشتند از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و در پی آن انتشار فهرست دریافت کنندگان ارز 4200 تومانی توسط بانک مرکزی، مشخص شد بسیاری از واردکنندگان گوشی تلفن همراه در حالی قیمت گوشی ها را در بازار بعضا تا دو برابر بالا برده بودند که ارز با نرخ دولتی 4200 تومانی دریافت کرده اند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)