چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۴۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۰۸:۵۷

خور و بیابانک ظرفیت مهمی برای توسعه بوم گردی است

اصفهان- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان با بیان این که خور و بیابانک قطب ایجاد اقامتگاه های بوم گردی کشور است، گفت: 49 واحد فعال اقامتگاه بوم گردی این منطقه به زودی به 75 واحد افزایش می یابد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)