چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۵۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۵۵

ذائقه؛ دلیل پایین بودن سرانه مصرف ماهی در ایران است

ساری- ایرنا- مدیر کل دفتر آبزیان سازمان شیلات ایران با بیان اینکه دلایل مختلفی برای پایین بودن سرانه مصرف ماهی از جمله قیمت بالا، کیفیت پایین و ناآشنایی با روش های مختلف طبخ عنوان می شود، گفت: ذائقه ،دلیل اصلی پایین بودن سرانه مصرف ماهی در ایران است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)