پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۲۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روزنامه باختر ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۱:۳۸

خبرهایی خوش برای گلیم و گبه ای ها

دادستان کرمانشاه از پرداخت 39 درصد اصل سپرده های اولیه مالباختگان گلیم و گبه کرمانشاهان با کسر سودهای دریافتی تا پایان هفته خبر داد. به گزارش باختر، دکتر محمدحسین صادقی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح آخرین وضعیت پرونده مکتب گلیم و گبه کرمانشاهان اظهار داشت: در زمان دستگیری متهم حدود 11 میلیارد تومانسپرده نقدی داشت و مابقی 238 میلیارد تومانی که از مردم دریافت کرده بود را به مال تبدیل کرده و یا بین خود سرمایه گذاران به عنوان سود باز توزیع کرده بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)