پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۴۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پایگاه خبری فولاد ایران ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۹:۴۹

ترامپ از فشار بر ایران بکاهد

تحریم نفت ایران، پیروزی بزرگ برای روسیه است پایگاه خبری فولاد ایران - چه کسی بیشترین سود را از تحریم های آمریکا علیه ایران می برد؟ عربستان؟ اسرائیل؟ شاید هم امارات؟ من می گویم روسیه تحریم ها، با تضعیف ایران، قدرت متعادل کردن بازار نفت خام را به روسیه می دهند. به این خاطر که اوپک به تولید کنندگان بزرگی برای کمک به عربستان در تولید نفت نیاز دارد. با کنار گذاشتن ایران، اوپک که مستاصل خواهد بود، دیگر نخواهد توانست بازار نفت جهانی را به میل خودش اداره کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)