دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۰۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۰۸:۳۳

خصوصی سازی به معنای رهاسازی نیست

تهران- ایرنا- علی ابراهیمی نماینده شازند در گفت وگو با قانون می گوید: بنده به هیچ عنوان موافق دولت بزرگ تر و تصدی آن برهمه امورات نیستم اما برخی مسایل و موضوعات به نحوه مدیریت بازمی گردد. درست نیست به بهانه خصوصی سازی، رها سازی کنیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)