سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۴۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شعار سال ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۱

با امضای نه قرارداد جدید نفتی، نیاز به سرمایه گذاری در این بخش بیشتر احساس ...

بسیاری از تأسیسات نفتی کشور مانند موزه های در حال کارند. وزیر نفت این موضوع را در مراسم امضای نه قرارداد طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت به زبان آورد. مطلبی که عبدالرحیم ابی فرح نیز سال1987(1366) در زمان معاونتش در سازمان ملل به آن در گزارش های خود به سازمان اشاره کرده بود. ابی فرح که برای برآورد خسارت مستقیم ایران از جنگ ایران و عراق به کشور آمده بود، نوشت که صنعت نفت ایران به صورت وصله پینه اداره می شود و اگر در آن سرمایه گذاری نشود، این صنعت فرو می ریزد و هیچ چیز از آن باقی نخواهد ماند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)