سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۱۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۶:۰۱

مدیران دستگاه های اجرایی آستارا تنبلی را کنار بگذارند

فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان آستارا باید تنبلی را کنار گذاشته و شبانه روز به فکر مرتفع کردن مشکلات مردم باشند گفت: هر مدیری که فقط به پشت میزنشینی عادت کرده، چنین مدیری به درد کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمی خورد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)