چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۳۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۹:۱۵

فقر مراتع محصول بهره برداری رایگان از مراتع گلستان/ 41 درصد وسعت گلستان را ...

مراتع گلستان در زمان های نه چندان دور از نظر کمی و کیفی جزو مراتع خوب ایران محسوب می شدند و طی این سال ها دامداران به راحتی از مراتع بهره برداری می کردند اما به دلیل بهره برداری بی رویه و خارج از فصل موجب فقیر شدن آنها و در نتیجه منجر به گرایش استفاده منفی از مراتع شدند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)