چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه نوآوران ۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۹

توانمندسازی بنگاه ها

سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران، ضمن حضور در هفتمین گام همایش ملی پویش صادرات، رویکرد اصلی سازمان را توانمندسازی بنگاه ها عنوان کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، محمدرضا مودودی در این همایش با اشاره به اهمیت توانمندسازی بنگاه های صادراتی از طریق آموزش و اطلاع رسانی، گفت: بر اساس آمارها، صنایع کوچک و متوسط سالانه حدود 2 میلیارد دلار صادرات دارند که از میان 40 تا 50 هزار واحد فعال ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)