چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۵۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عقیق ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۰۸:۳۸

عده ای مأمورند که حکومت سیاه پهلوی را بزک کنند/ آمریکایی ها از ایران حق ...

امام جمعه موقت تهران با اشاره به دوره سیاه حکومت پهلوی و تحقیر ملت ایران، گفت: در تهران آمریکایی ها باشگاهی داشتند که سردر آن نوشته بود ورود ایرانی و سگ ممنوع ، اما به برکت خون شهدا این مستکبران گورشان را از کشور گم کردند و آرزوی بازگرداندن طاغوت را به فضل خدا به گور خواهند برد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)