سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۱۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
هرمز ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۱:۱۵

قبل از انقلاب هرمزگان فاقد تصفیه خانه آب و فاضلاب بوده/بزرگترین آب شیرین ...

مدیر عامل آبفای هرمزگان با بیان اینکه بزرگترین آب شیرین کن کشور در بندرعباس وجود دارد، گفت: قبل از انقلاب هرمزگان فاقد آب شیرین کن بوده اما در حال حاضر 17 آبشیرین کن در استان مشغول به فعالیت است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)