سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۱۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۴

تا وقتی که انسان اسیر دنیا و دنیا پرستی است، اخلاق بندگی ممکن و عملی ...

شفقنا- محمدتقی فرجی، رئیس بنیاد حکمت و اندیشه در نوشتاری با عنوان اخلاق بندگی که در اختیار شفقنا قرار داده، آورده است: خداوند به بندگان خود اختیار عمل داده است؛ اما قانون علیت بر حسب کیفیت کردار انسان، نتیجه آن را معین می سازد. هر عملی، عکس العمل خود را دارد. عمل آدمیان چه خوب و چه بد، دارای عواقب و واکنش مثبت و منفی است. انسان آفریننده علت و معلول است. عمل نیک، نیکی، و عمل بد، بدی بدنبال دارد. هر خیری که به ما می رسد، از جانب خداست، و هر بدی که به ما می رسد، از خود ماست ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)