سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۲۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه نصف جهان ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۳

کشف 17 میلیون لیتر سوخت قاچاق

اعتمادآنلاین: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان فارس و در راستای مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی، 3 باند قاچاق سوخت در شهرستان های مرودشت, کازرون و لامرد استان فارس با هماهنگی مراجع قضائی مورد ضربه قرار گرفت و 15 نفر از اعضای اصلی این شبکه را دستگیر کردند. در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهمین در مدت فعالیت خود بیش از 17 میلیون لیتر سوخت در قالب قاچاق و عرضه خارج از شبکه، جمع آوری و با همکاری دلالان از کشور خارج کرده اند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)