سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۰۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۰۹

پلیس: افرادِ زباله گرد ساماندهی می شوند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از ساماندهی افرادِ زباله گرد توسط پلیس خبر داد. سرهنگ محمد بخشنده (رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ) درباره طرح پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر در این منطقه یک قرار گاه سیار ایجاد کرده است و من نیز به صورت شبانه روزی در این مرکز حضور دارم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)