چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۷:۵۵

216 میلیارد ریال عمرانی در بستان آباد به بهره برداری رسید

فرماندار شهرستان بستان آباد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: افتتاح 15 پروژه شرکت توزیع برق با اعتباری افزون بر 45 میلیارد ریال شامل برق رسانی روستایی، تجهیز و نوسازی شبکه برق رسانی و افزایش قدرت و توسعه شبکه از جمله این طرح هاست. علی موسوی یک واحد مرغداری تخمگذار که توسط بخش خصوصی و با ظرفیت 73 هزارقطعه مرغ در بخش تیکمه داش را از دیگر طرح های افتتاح شده اعلام کرد و افزود: برای احداث این واحد تولیدی بیش از 50 میلیارد ریال هزینه شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)