سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۰۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تهران نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۰۸:۲۸

صعود کوهنوردان شهر قدس به قله پهنه سار

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، کوهنوردان باشگاه خانه کوهنوردان با هیئت کوهنوردی شهرقدس، به مناسبت آغاز دهه فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، به قله پهنه سار صعود کردند. این صعود به سرپرستی حسین نوری از روستای واریش آغاز شد و 75 نفر از کوهنوردان شهرقدسی از جمله داوود بخشی، رئیس هیئت کوهنوردی، سعید بخشی دبیر هیئت، شریفیان نایب رئیس بانوان، خزلی مدرس و مسئول کارگروه هیمالیانوردی شهرقدس، نوری، مدیر باشگاه خانه کوهنوردان، غیبی مدرس سنگ نوردی و نجات فنی، هادیلو ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)