چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۴۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۴:۱۷

کمیسیون ماده 100 شهرداری کرمانشاه دوباره فعال شد

فضل الله رنجبر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اختلاف نظرهایی در میان اعضای کمیسیون ماده 100 شهرداری کرمانشاه به ویژه اعضای شهرهای شهر وجود داشت که با تاکید استاندار کرمانشاه و پیگیری فرمانداری، شهرداری و مدیرکل دفتر فنی استانداری مذاکراتی صورت گرفت و مشکل رفع شد. به گفته او 'هم اکنون اعضای شورای شهر در جلسات کمیسیون ماده 100 حضور پیدا می کنند و مشکل خاصی در رسیدگی به پرونده ها وجود ندارد.' ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)