سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۰۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۵

برگزاری سومین دوره جشنواره بزرگ سالم فود در یزد

مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد با اشاره به اهمیت ترویج مصرف غذای سالم بین اقشار مختلف جامعه، گفت: سومین دوره جشنواره بزرگ غذای سالم با عنوان سالم فود در یزد برگزار می شود. دکتر سیدمحمدرضا آقایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا–منطقه یزد، در همین راستا اظهار کرد: این جشنواره به همت مرکز دیابت استان یزد و همچنین مشارکت شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در راستای ترویج تغذیه و آشپزی سالم برگزار می شود . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)