چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۵۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۷:۵۵

سومین همایش شوسواره استان یزد برگزار شد

به گزارش ایرنا، در این همایش که با حضور فرماندار و جمعی از مردم منطقه برگزار شد هر سوارکار به مدت چهار دقیقه نسبت به اجرای حرکات نمایشی با اسب اقدام کرد. فرماندار مهریز به ظرفیت های ورزشی این شهر به خصوص رشته سوارکاری اشاره کرد و گفت: توسعه ورزش با همکاری بخش خصوصی نقش مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی، سلامت مردم و غنی سازی اوقات فراغت جوانان دارد. رضا زارع زاده مهریزی افزود: هیات سوارکاری یکی از هیات های فعال ورزشی منطقه است که در سال های اخیر نسبت به برگزاری همایش سوشواره اقدام کرده است . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)