دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۳۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۲۲:۲۳

واعظی: دولت کنار سیل زدگان خواهد ماند

محمود واعظی در پیامی با تقدیر از صبوری و استقبال مردم سیل زده استان های لرستان، ایلام و خوزستان از رییس جمهوری تاکید کرد: اطمینان می دهم دولت تا بر طرف شدن همه مشکلات در کنار مردم عزیز سیل زده خواهد ماند. به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا رئیس دفتر رئیس جمهوری صبح یکشنبه به بهانه سفر رئیس جمهوری و جمعی از اعضای هیات دولت به استان های سیل زده جنوب و غرب ایران در صفحه اینستاگرام خود نوشت:همزمان با ایام و اعیاد نورانی و با برکت شعبانیه و در آستانه نیمه شعبان ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)