دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۴۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
موج ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۸:۴۰

120 آمبولانس وارداتی پیشرفته در راه بیمارستان های کشور

ناظر گمرکات هرمزگان از ترخیص 120 دستگاه آمبولانس پیشرفته از بندر شهید باهنر بندرعباس جهت ارسال به نقاط مختلف کشور خبر داد. به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین سعیدی از ترخیص 120 دستگاه آمبولانس پیشرفته از بندر شهید باهنر بندرعباس جهت ارسال به نقاط مختلف کشور خبر داد. وی در تشریح این خبر گفت: وزارت بهداشت به منظور تسهیل در خدمات رسانی به مردم در نقاط صعب العبورسخت گذر و سیل زده کشور 400 دستگاه آمبولانس را از یکی از کشور های اروپایی وارد کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)