چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۰۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
موج ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۳:۰۹

پایان داستان برج باغ ها در تهران

شهردار تهران گفت: ما پرونده های زیادی را تجدید نظر کردیم آن هم به دلیل حفظ باغات و دیگر شما در تهران برج باغ نخواهید داشت و تلاش میکنیم مالکین را به حفظ باغات ترغیب کنیم و شهرداری هم به کمک مالکین خواهد آمد. به گزارش خبرگزاری موج، پیروز حناچی شهردار تهران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح هفدهمین نمایشگاه بین المللی گل وگیاه تهران در بوستان گفت وگو اظهار کرد: این سرزمین با باغ و گل اجین است و اگر به تاریخ ایران زمین توجه کنیم می بستیم که آثار باغ های ایرانی بر هر جای این سرزمین وجود دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)