سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۳۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۳:۴۲

دولت آبادی: خوشحالم که این بار ممیزی اذیتم نکرد

روزنامه ایران: محمود دولت آبادی، نویسنده می گوید: آنقدر عاشق نوشتن و ادبیات هستم که هیچگاه دست از کار نمی کشم و همواره در حال نوشتن هستم. حالا فرقی ندارد که در ذهنم باشد یا آن را به روی کاغذ آورده باشم. بخشی از مصاحبه با محمود دولت آبادی: یکی از سخت ترین کارها برای من صحبت درباره نوشته هایم است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)